Verwijderen ABS censor achteras 21T

Vragen en antwoorden m.b.t. het remsysteem
Plaats reactie
Marcel J.

Goeiendag mensen,

Kheb vanavond de achteras van de 21 turbo proberen te verwijderen, alleen kom ik nu een vervelend probleem tegen: Hoe maak je ABS censor op de achteras los.

Het ding zit met een schroefje vast maar na verwijdering van dit schroefje, krijg ik niet echt mee beweging derin... :s

Dus mocht iemand mij kunnen helpen?
gille
Contacteer:

MJ schreef:Goeiendag mensen,

Kheb vanavond de achteras van de 21 turbo proberen te verwijderen, alleen kom ik nu een vervelend probleem tegen: Hoe maak je ABS censor op de achteras los.

Het ding zit met een schroefje vast maar na verwijdering van dit schroefje, krijg ik niet echt mee beweging derin... :s

inspuiten met wd40 en wat wrikken en wringen,komt wel los als je dat voorzichtig doet
Patrick

MJ schreef:Goeiendag mensen,

goeiedag mj,wees wel heel voorzichtig kerel met het verwijderen van dat sensordingetje want veel kennen die niet hebben,en ja zoals gille zegt wd 40 erop een aantal malen en dan moet het lukken.
wees er voorzichtig mee want stuk is stuk en zijn niet goedkoop!! :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marcel J.

[quote]Gille en Patrick[quote]

Dus je moet dat ding er gewoon aan het zwartegedeelte uittrekken?

enne (Y)
Marcel J.

Hoi volgende vraag:

Hoe krijg ik de schakelstang los van de versnellingsbak en daarbij ook de baksteun?! Het betreft nog steeds een 21T.
Frank

schakelstangen kun je gewoon lostrekken.

Die zitten met een 'kogel' in een bus.
Plaats reactie