Friday Nightmeeting Oss I
Nee, ze stonden voor zover ik weet niet te flitsen, hoor.
Maareh, ik ben pas wat later naar huis gegaan, want ik heb nog effe staan te genieten van 1 of andere mongool die met zijn Mercedes SL55 AMG (nieuw model) steeds met uitbrekende achterkant over de rotonde en de Mac-parkeerplaats aan het beuken was. En daarna vraagt 'ie nog of ik wedstrijdje met 'm wil doen. Whahahah... 

-
- Contacteer:
Shit... was ik dus net te vroeg vertrokken, anders had ik ook van spectakel kunnen genieten 
Maar je had toch wel gewonnen niet?

Maar je had toch wel gewonnen niet?

Laatst gewijzigd door Zandhapper op za 15 nov 2003 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ik heb 'm net gemist denk ik. Dat krijg je dan met een beslagen achterruit 
Durfde je niet?Merijn schreef:Nee, ze stonden voor zover ik weet niet te flitsen, hoor.Maareh, ik ben pas wat later naar huis gegaan, want ik heb nog effe staan te genieten van 1 of andere mongool die met zijn Mercedes SL55 AMG (nieuw model) steeds met uitbrekende achterkant over de rotonde en de Mac-parkeerplaats aan het beuken was. En daarna vraagt 'ie nog of ik wedstrijdje met 'm wil doen. Whahahah...

-
- Contacteer:
Was wel weer gezellie jahh.Tom schreef:leuk trouwens dat Edwin En Lisa even langs kwamen.

De afstand valt reuze mee. Is iets meer als 80km.
Die lage clio(met rolkooi) van rob valt goed op in
het donker.

Tot de volgende keer maar weer.

jammer dat ik er niet bijwas...weer een hoop gemist merk ik...
@Rob, hoeveel mensen snij jij af op de weg per week? Volgens mij heel wat...

Wel verkaaid bij mijn huis, je uitlaat raakt de grond soms...nieuwe ervaring voor mij
De uitlaat heeft ervaring zo te zien

@Douwe, we hebben geen nieuw clubhuis, want rob kan er niet komen...drempels he..
Afgelopen donderdag is mijn oma overleden btw...
Waar the fock is btw nl.chat heen??? Heb ik weer wat gemist...?

@Rob, hoeveel mensen snij jij af op de weg per week? Volgens mij heel wat...

Wel verkaaid bij mijn huis, je uitlaat raakt de grond soms...nieuwe ervaring voor mij

@Douwe, we hebben geen nieuw clubhuis, want rob kan er niet komen...drempels he..

Afgelopen donderdag is mijn oma overleden btw...

Waar the fock is btw nl.chat heen??? Heb ik weer wat gemist...?
valt kapot..nu isie er weer...??
ach, da ge kapot valt met je gejal...Merijn schreef:Waar komt dat woord verkaaid toch vandaan? Volgens mij ben jij de enige die het gebruikt.

Waar de hel ligt DAT dan weer?! het gat naast Malden ofzo?~Haas~ schreef:ach, da ge kapot valt met je gejal...Merijn schreef:Waar komt dat woord verkaaid toch vandaan? Volgens mij ben jij de enige die het gebruikt.
Heb van die leuke vrienden, die komen uit de wolfskuil, althans, daar wonen ze nu...nijmeegs is een mooie taal

Das in de Wolfskuul gék!
Nie fokke mé neimege gék!
Nie fokke mé neimege gék!

Rory schreef:Ah beetje bedrijfsgeheimen uitwisselen, gelijk heb je!Merijn schreef:Nee, ik hoor Jesper er wel eens over.![]()
Kolere! wou dat het 5 uur was! en weekend trouwens

jaja gaat slecht met de economie hè, zelfs in t afwerkwereldje

Paskie schreef:Rory schreef:Ah beetje bedrijfsgeheimen uitwisselen, gelijk heb je!Merijn schreef:Nee, ik hoor Jesper er wel eens over.![]()
Kolere! wou dat het 5 uur was! en weekend trouwensMerijn is zn (af)werkgebied aan t uitbreiden
![]()
jaja gaat slecht met de economie hè, zelfs in t afwerkwereldje![]()
Hahaha, veel mensen zitten in dat wereldje zo te zien

Ferdy schreef:ach merijn, in de handwerksector zal er ook nog wel wat te doen zijn hoor !
paskie weet natuurlijk als geen ander hoe je moet plamuren en plafonnetjes witten
en plafonnetjes witten doe ik met latex en een roller hoor