Eigenlijk een vrij onbelangrijk vraagje, maar de kapje van de ontvanger binnen in de wagen ontbreekt bij mij.
Helpt dit normaal gezien de stralen niet wat spiegelen zodat je vanop afstand je deuren kan openen? Nu moet ik vlakbij de deurgreep richten naar de ontvanger.
Sorry voor de vage uitleg , maar ik weet ff geen betere formulering
Nieuwe batterijtjes in de AB en je kan het iets verder doen, vanwege de infrarood moet je dus wel op die sensor onder je antenne richten. Dus moet je altijd van beneden naar boven richten.
Zou kunnen dat hij bij iedereen zo "slecht" gaat, maar tzou leuk zijn mocht ik een meter of zelfs 2 van de wagen verwijderd de deurezn nog kunnen openen. De afstand zelf is niet echt een probleem, want door de achterruit lukt het ook vrij goed, het enige echt probleem is dat dichtbij moeten richten
Haha en je ruiten GOED poetsen, dat scheelt ook nogal die dingen komen gewoon niet ver. Stoort het echt kun je beter ergens een andere cv reciever+zender kopen die via radiogolven werkt o.i.d. die komt dan wel wat verder.
Stond gisteren binnen bij de universiteit en probeerde vanachter glas mijn auto te openen van een meter of 25...dat deed hij niet....
Toen zei een medestudent dat ik de zender eens tegen mijn hoofd moest houden en dan op het knopje drukken, dan zou de afstand waarop de zender werkt namelijk stuk groter worden....en VERREK ja, het scheelt echt...verschillende malen geprobeerd op diverse afstanden.
Iemand een sluitende conclusie hoe dit mogelijk is...? WEIRD!
(zijn natuurlijk wel radiogolven en geen infrarood....gelukkig ben ik daar ook vanaf...drama met die dingen!!!)
dat kapje in de auto zal denk ik eerder negatief helpen dan positief. Met slechte bat. moet je idd je ab tegen het glas houden zowat. Met een paar frisse batterijen moet je 5 tot 10 meter kunnen halen.
Maak ook je zend ledje in de ab eens schoon. Die zender zit vaak in je broekzak en daar komt een hoop vuil en stof op te zitten
gewoon ff fm zendertje halen werkt vele beter dan infrorood, als je je ramen hebt geblindeert wilt die ook wel ins falen, met fm kun je zelfs door de muur
Als het radio golven zijn is het simpel, dan werkt je lichaam als geleider....
Hebben jullie nooit een antenne vastgehouden van een radio als hij niet goed op de zender zat?
Klinkt gelijk een stuk beter...