foto van originele sticker gtturbo
probeer de search functie eens te gebruiken, hier zijn al een behoorlijk aantal topics aan gewijd.
en volgens mij waren ze 175 euri per kant?
en volgens mij waren ze 175 euri per kant?

Immer wieder die verdammte Holländer
iets met speciale zeefdruk ja, die waren hendig duur.
Zijn volgens mij alleen nog Ph.2 te krijgen, en inderdaad voor een bedrag dat weinigen er voor over zullen hebben.
Er is een keer een topic geweest over een idee om zelf Ph.1 stickers te gaan laten maken. Volgens mij had Alleycat toen foto's gemaakt van de stickers. Ik weet alleen niet of die nog online staan, maar probeer dat topic eens te vinden.
Er is een keer een topic geweest over een idee om zelf Ph.1 stickers te gaan laten maken. Volgens mij had Alleycat toen foto's gemaakt van de stickers. Ik weet alleen niet of die nog online staan, maar probeer dat topic eens te vinden.
Ik heb ze laatst wel op marktplaats zien staan voor 175 per twee....
Het andere sticker verhaal is toch niks geworden, er zijn maar weinig drukkers die dat willen doen en als ze het wel willen, zit je in dezelfde prijsklasse als ome Renault.
Ik heb btw nu een ph1....
Het andere sticker verhaal is toch niks geworden, er zijn maar weinig drukkers die dat willen doen en als ze het wel willen, zit je in dezelfde prijsklasse als ome Renault.
Ik heb btw nu een ph1....