Friday Nightmeeting Oss I
i know....maar ik heb geen plek hier voor de deur, en eerlijk gezegd ook helemaal geen zin om mijn handen weer zwart te hebben....heb er ook helemaal geen tijd meer voor tegenwoordig.
En hij moet maandag klaar zijn omdat we dan naar utrecht gaan met het hockeyteam om daar onze tegenstanders in de pan te hakken!
(had idd goedkoper gekund, ze hebben voor de radiator 1,5 uur gerekend en voor de blokken 30 min
dus 120 euro arbeidsloon ex btw....)
En hij moet maandag klaar zijn omdat we dan naar utrecht gaan met het hockeyteam om daar onze tegenstanders in de pan te hakken!
(had idd goedkoper gekund, ze hebben voor de radiator 1,5 uur gerekend en voor de blokken 30 min
geen plek voor de deur? Man, je hebt de hele graafsewegjpp_GTX schreef:i know....maar ik heb geen plek hier voor de deur, en eerlijk gezegd ook helemaal geen zin om mijn handen weer zwart te hebben....heb er ook helemaal geen tijd meer voor tegenwoordig.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
had wat laten horen en we waren er samen wel uit gekomenjpp_GTX schreef:en ik heb al voor 40 euro aan koelvloeistof verneukt/over straat gegooid dus eerst vanuit Zevenaar naar nijmegen terug had me ook weer een hoop liters gekost...
Maar helaas het kwaad is al geschied.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Hey fritsie.....
Ja tuurlijk was ik nog bij jou gekomen, ook wel in nijmegen, ik heb met dat gaatje nog wel 125km gereden hoor, maar ik had geen keus want die motor MOEST in Beek weg voordat ze er alles vanaf hadden gejat. Thanks for the offer anyway!!
Morgen is hij klaar en kan ik Nijmegen weer onveilig maken, die blokken had ik ook nog wel kunnen vervangen, echter ze zijn ingesleten op de schijf (metaal op metaal ---> groeven) dus die moeten afgedraaid worden. En dat kost allemaal teveel tijd...zoals gezegd heb ik de auto nodig om naar de uni te gaan, boodschappen te doen en 's nachts over de dijken te scheuren
onder het genot van een goed stukje muziek...
Ja tuurlijk was ik nog bij jou gekomen, ook wel in nijmegen, ik heb met dat gaatje nog wel 125km gereden hoor, maar ik had geen keus want die motor MOEST in Beek weg voordat ze er alles vanaf hadden gejat. Thanks for the offer anyway!!
Morgen is hij klaar en kan ik Nijmegen weer onveilig maken, die blokken had ik ook nog wel kunnen vervangen, echter ze zijn ingesleten op de schijf (metaal op metaal ---> groeven) dus die moeten afgedraaid worden. En dat kost allemaal teveel tijd...zoals gezegd heb ik de auto nodig om naar de uni te gaan, boodschappen te doen en 's nachts over de dijken te scheuren

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Denk dat ik voorr de verandering een keer thuis blijf. Reken maar niet op mij dus.Merijn schreef:Gaat er vanavond nog wat gebeuren???
GR.Frits
ik ben er wel voor in, maar niet tot zo heel laat...Stuurt iemand ff een berichtje als jullie naar beunigen of ergens komen? Als ik geen berichtje krijg, dan ga ik na werk naar huis...

wat is het stil hier man...

Hey Haas hou je stil straks wordt men wakker door je getik
tiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktik
tiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktik
Ok dit gaat weer helemaal nergens over maar was al om 06:00 en kon niet meer slapen
ga zo een tweede poging doen 

tiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktik
tiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktik

Ok dit gaat weer helemaal nergens over maar was al om 06:00 en kon niet meer slapen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waren er meer. Alleen die moesten vandaag wel werkenDouwe schreef:maar was al om 06:00 en kon niet meer slapen![]()
Gr.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik meldt me trouwens bij deze af voor de volgende FNO. a.s. vrijdag.
Ik mag op onze kleine hondjes passen. PA en Ma zijn er niet vrijdag,
GR.Frits
@haas is alles ondertussen al gelukt, met je apk en je bumper???
Ik mag op onze kleine hondjes passen. PA en Ma zijn er niet vrijdag,
GR.Frits
@haas is alles ondertussen al gelukt, met je apk en je bumper???
-
- Contacteer:
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 14 november, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (GLD)
Who:
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Rory - Clio 2
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Maybe's:
Tsja... ik heb waarschijnlijk toch niks beters te doen...
Who:
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Rory - Clio 2
Maybe's:
Tsja... ik heb waarschijnlijk toch niks beters te doen...
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
Who:
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Rory - Clio 2
Maybe's:
Merijn - Clio Williams