Friday Nightmeeting Oldenzaal.
-
- Contacteer:
Vrijdag 21 november, 19:00 uur.
DoubleYou: Express GTT
Michel: clio
Michel: clio
-
- Contacteer:
helemaal mee eens , snaveltjes dicht en oogjes toeJoost (DoubleYou) schreef:Nou voor alle duidelijkheid dan.
Ik heb aan Xantip gevraagd of hij weer eens wilde langskomen met zijn Swiffer. Ik heb geen datum gezegd wanneer hij langs zou komen, ik heb ook niet de hele suzimaniacs club uitgenodigd, alleen hij met zijn wagen. Ik vond het gewoon weer eens leuk dat hij er met zijn toch wel mooie auto bij zou zijn, en ik heb hem gevraagd of hij eens zin had. Nou dat had hij niet, dat kan. Hij was voordat hij bij de suzimanacs club was ook vaker langsgeweest, ging prima, en ik vond het wel voor herhaling vatbaar. Zo te zien is Renco het daar niet mee eens, ieder zijn eigen mening en dat respecteer ik ook.
Xantip gaat dus niet komen, hij heeft mij verteld dit forum afgezworen te hebben, evenals het suzuki-tuning forum (is weer wat anders dan de suzimaniacs). Ik vind het jammer dat het zo moet lopen en dat er zo'n discussie moet zijn, het moet veel netter opgelost kunnen worden. Maar wat gebeurd is is gebeurd en daar verander je niks aan.
En Merijn, het is niet de rivaliteit over de plaats hoor, de suzimaniacs zitten niet op dezelfde plaats als ons. Zij wisten dat wij daar zitten, en hadden zelf ook door dat we niet meer wilden dat zijn samen met ons meetten. Daar houden zij dus nu ook netjes rekening mee. Een andere plaats is dus niet nodig.
Oke, genoeg discussie voor nu, laten we maar weer netjes gaan "lullen" en "afspreken" zoals Robert dat graag ziet

-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

ben het er helemaal mee eens
Michel: clio 16v
christian: clio 16v
Eelko : Clio RSi
Waar blijft Renco,Stefan,Joost,MichelRSi en de rest die ik vergeten ben. (sorry!)
Hoe zit het met het laswerk Renco, zijn de dorpels nu ok!
. [/quote]

Waar blijft Renco,Stefan,Joost,MichelRSi en de rest die ik vergeten ben. (sorry!)

Hoe zit het met het laswerk Renco, zijn de dorpels nu ok!

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Hij ziet er steeds strakker uit! Hij is toch wel jaarsopeningsmeeting-ready dan he? Ben alleen benieuwd naar de velgjes, want die je nu hebt zien er toch niet echt zo fijn uitVosje schreef:dorpel helemaal ok ben nu druk bezig beestje in elkaar te zetten!

-
- Contacteer:
hij had toch andere velgen gekocht op de meeting
ja renco verkoop je die niet voor een zacht prijsje aan mij mijn band is maleijk niet meer voor dec te leverenClioRSI-115pk schreef:Pas op dubbel fris!!!Zijn wel mijn mooie originele RSi-velgjes!!!
@ Renco: Probeer ff te fixen dat die gele GTE voor de eerstvolgende FNO in elkaar zit!!!!

sorry jongens ik heb al wel een auto maar nog geen rijbewijs
4 dec heb ik hem als het goed is
en dan zul je mij ook wel op de meetings zien

heey double you gave express stond vorige week nog bij mij op het werk voor d e achterremmen enz. 

sorry die banden zijn van eelko! heb nog wel die velgen die onder mijn grijze zaten hier liggen (15 inch)!Christian schreef:ja renco verkoop je die niet voor een zacht prijsje aan mij mijn band is maleijk niet meer voor dec te leverenClioRSI-115pk schreef:Pas op dubbel fris!!!Zijn wel mijn mooie originele RSi-velgjes!!!
@ Renco: Probeer ff te fixen dat die gele GTE voor de eerstvolgende FNO in elkaar zit!!!!
Clio 16v.....
ja renco zitten daar dan wel banden om die velgen?Vosje schreef:sorry die banden zijn van eelko! heb nog wel die velgen die onder mijn grijze zaten hier liggen (15 inch)!Christian schreef:ja renco verkoop je die niet voor een zacht prijsje aan mij mijn band is maleijk niet meer voor dec te leverenClioRSI-115pk schreef:Pas op dubbel fris!!!Zijn wel mijn mooie originele RSi-velgjes!!!
als dat wel zo is zijn ze nu verkocht

-
- Contacteer:
ik verveel mij
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Zozo, en ik heb het echt stervensdruk!
-
- Contacteer:
ik nu ook en heb helemaal geen zin meerJoost (DoubleYou) schreef:Zozo, en ik heb het echt stervensdruk!

-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Contacteer:
cliooo!!!-gerben schreef:sorry jongens ik heb al wel een auto maar nog geen rijbewijs4 dec heb ik hem als het goed is
en dan zul je mij ook wel op de meetings zien
veel succes met het halen van je rijbewijs, we zien je wel een keer op een meeting verschijnen met je clio!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ckers, een goed idee