Friday Nightmeeting Leiden.
-
Ik kom niet helaas
En Wouter er weer af. Dus...chendy schreef:lijstje voor vanavond 07/11 te Leiden:
zeker
Roy - ?
Ivo8hoven - ?
Peter-Clio - Clio
Jean-Paul ?
Jerk - Corsa
Hugo-R21 - ?
Bram - ?
Chris - ?
niet zeker
Chendy - GTT
Miss Kiss - ?
Ik kom niet...
Heb teveel last van me rug dus ik hou een rustig dagje... Jullie iig heel veel plezier vanavond
Heb teveel last van me rug dus ik hou een rustig dagje... Jullie iig heel veel plezier vanavond
-
- Contacteer:
Volgende week kom ik wel weer.
Had nou effe gewacht Chris... Ik kwam pas om 23.23u aankakken. 2 Man sterk. Maar iedereen was alweer pleitos.
Mvg, Chendy.

Mvg, Chendy.
Ow lache
(wel gezien ja 10x ingehaald en anders om
) ja ik reed keurig 120KM
Volgend week weer

Sorry dat bericht wat jullie net gelezen hebben (hier boven dus) is voor Bram! Ik blijf proberen
ooit komt het goed zij de kleuter juf
Alleen wanneer..........?

Volgende week rij ik waarschijnlijk mee met een Prelude, is toch wel wat meer partij denk ik... ow ja wij zijn die zwarte crx ook nog achterna gegaan totaan a'damHugo-R21 schreef:Ow lache(wel gezien ja 10x ingehaald en anders om
Volgend week weer
![]()
![]()

Ja ik niet want hij zat vaak achter meBram schreef:Volgende week rij ik waarschijnlijk mee met een Prelude, is toch wel wat meer partij denk ik... ow ja wij zijn die zwarte crx ook nog achterna gegaan totaan a'damHugo-R21 schreef:Ow lache(wel gezien ja 10x ingehaald en anders om
Volgend week weer
![]()
![]()

denk ook wel dat ik wel weer ff langs knal...
maar dan moet het wel gezellig zijn!
(ff kijken of ie nog wil starten
)
maar dan moet het wel gezellig zijn!
(ff kijken of ie nog wil starten

Ja ik ben er ook weer bij (natuurlijk)
+/- 20:30

Zo het was wel een stukie drukker dan vorige week
Wel een beetje koud maar dat mag de pret niet drukken: wat hebbe we gezien Gele megane coupe fase 1 type 1 1.6,Clio fase 1 type 1 16V, R5gtt goud, blauwe 1916V fase 1 ,1916V fase 1 cabrio, clio fase 1 type 1 1.4S rood, Clio fase 1 type 1 16V rood, Megane h.b. fase 1 type 1 Megane II dci 80PK, en een hele mooie 21T
en nog wat meer wat ik nu ff niet meer weet
, dus wel lekker druk volgen week weer
om 20:30?

Daar stond die om 0.15u nog... 
Ik stond eerst middenin met veel moeite. Wat druk man! En opeens was iedereen weer weg. Waarom was je niet ff langs gekomen dan? Ik heb je niet gezien Chris.
mvg, Chendy

Ik stond eerst middenin met veel moeite. Wat druk man! En opeens was iedereen weer weg. Waarom was je niet ff langs gekomen dan? Ik heb je niet gezien Chris.
mvg, Chendy
Chris, ik stond bij de Subaru's te ouwehoeren (die met HKS-plakkers). Ik zag wel wat Golfven langs komen, maar wist niet dat jij 1 reed. Er kwam tegen 0.00u nog een mooie Nissan 350Z aangewaaid. Mooi ding. Zag je die ook nog?
mvg, Chendy.
p.s: vrijdag weer!
mvg, Chendy.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat was wel de bedoeling , maar ik was druk in de hobbybobschuur .Ivo8hoven schreef:Wie zijn er morgenaond allemaal te bekennen in Leiden......?
Ik kom wel met mn GTT, en Haas ook, met zn GTT
Om een hele mooie grote BOM te laten ontploffen , tjonge wat een klerezooi kan je krijgen als je wat zolderruimte gaat maken .
Alles van links naar rechts sleepen en weer terug bla bla bla .
Het eind is nog niet inzicht maar als het klaar is . . . . .

Ik ga het deze vrijdag wel proberen om te komen .
Een zwarte?chendy schreef:Chris, ik stond bij de Subaru's te ouwehoeren (die met HKS-plakkers). Ik zag wel wat Golfven langs komen, maar wist niet dat jij 1 reed. Er kwam tegen 0.00u nog een mooie Nissan 350Z aangewaaid. Mooi ding. Zag je die ook nog?
mvg, Chendy.
@Hugo:
De Nissan was zilver en de Impreza blauw. En mijn GTT is zwart.
mvg, Chendy.
De Nissan was zilver en de Impreza blauw. En mijn GTT is zwart.

mvg, Chendy.
-
Bambi en ondergetekende komen ook weer eens koekeloeren.
D.R. I.R. Tjalmaweg.
waar kom je vandaan?
vanuit a.dam. gewoon A4 - A44 richting leiden. en dan eraf bij het transferium
en vanuit de andere kanten ook gewoon richting leiden - transferium.
dan maar ff zonder dat gps
waar kom je vandaan?
vanuit a.dam. gewoon A4 - A44 richting leiden. en dan eraf bij het transferium
en vanuit de andere kanten ook gewoon richting leiden - transferium.
dan maar ff zonder dat gps
He! nu is die weer rood.