Megane coupe 16V (remmerij vervangen)
Ik denk alleen dat de films mensen aansporen tot aanpassen van auto's niet perse om ideeen er uit af
te leiden en na te doen omdat het gewoon teveel geld kost voor de normale burger. Al ga je wel steeds verder...
te leiden en na te doen omdat het gewoon teveel geld kost voor de normale burger. Al ga je wel steeds verder...
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Waar zal het ophouden
Toen de film uit waren heeft het cartunings(cultuur) wel een grotere vorm aangenomen,moet wel zeggen dat ik al lid wilde worden voor de film(s) uit waren.
Voolopig ben ik blij met wat ik heb,en met wat er nog komen gaat

Toen de film uit waren heeft het cartunings(cultuur) wel een grotere vorm aangenomen,moet wel zeggen dat ik al lid wilde worden voor de film(s) uit waren.
Voolopig ben ik blij met wat ik heb,en met wat er nog komen gaat

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Bij mij juist andersom: Vroeger ging ik met verschillende wagens (meestal lancia) naar sprintjes, toen de politie het eigenlijk allemaal nog prima vond... Maar ja, na de hype rond die film kreeg je al dat nieuws enzo, ben nooit meer geweest. Meteen mijn rallylicentie gehaald en aan rallywagens gaan sleutelen (en natuurlijk mijn lieve delta)
Gijs

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Contacteer:
Wil je tegenwoordig lekker sprinten moet je en circuit afhuren,ben blij dat dat gelukig meer gebeurd tegenvoordig.
Eigenlijk wordt de overheid wel gedwongen om het toe te laten,als ze alles weigeren wordt er illi gedaan.
Eigenlijk wordt de overheid wel gedwongen om het toe te laten,als ze alles weigeren wordt er illi gedaan.
-
- Contacteer:
Nou volgende week komt het gebeuren er bij mij ook in.
Heb het vandaag op een golfje gemaakt en het werkt perfect
.
En jullie kunnen veel zeggen maar het staat best gaaf als je voor een stoplicht staat en er komt een dikke vlam uit je pijp vandaan
.
Heb het vandaag op een golfje gemaakt en het werkt perfect

En jullie kunnen veel zeggen maar het staat best gaaf als je voor een stoplicht staat en er komt een dikke vlam uit je pijp vandaan

-
- Contacteer:
jo
Gisteren reedt ik door een straat,ik geef een por met gas en laat hem ff vlammen,evenlater stop ik op een parkeerstrook,komt er een vrouwtje naast me staan en zegt heel verschrikt:"meer er komen vlammen uit uw knalpijp hoor,dat is niet gezond" bedankt mevrouw,en zo reedt ze weer verder.
als je met het golfje wilt knallen moet je het volgende eens proberen,als je rijdt,maakt niet uit welk toerental je zit,geef je een kliene stoot gas,laat je het gaspedaal los,en gelijk met los laten druk je op de vlammen knop,houd deze en en laat hem dan los,en hoe langer je hem inhoud en harder de klap,maar niet te lang. (3 tot 6 sec inhouden)

Gisteren reedt ik door een straat,ik geef een por met gas en laat hem ff vlammen,evenlater stop ik op een parkeerstrook,komt er een vrouwtje naast me staan en zegt heel verschrikt:"meer er komen vlammen uit uw knalpijp hoor,dat is niet gezond" bedankt mevrouw,en zo reedt ze weer verder.

als je met het golfje wilt knallen moet je het volgende eens proberen,als je rijdt,maakt niet uit welk toerental je zit,geef je een kliene stoot gas,laat je het gaspedaal los,en gelijk met los laten druk je op de vlammen knop,houd deze en en laat hem dan los,en hoe langer je hem inhoud en harder de klap,maar niet te lang. (3 tot 6 sec inhouden)
-
- Contacteer:
Ok dat zal ik even tegen de bestuurder zeggen.
Nog tips voor een 5gtt?
Of gewoon lekker rijk afstellen
Nog tips voor een 5gtt?
Of gewoon lekker rijk afstellen

beetje gras verbrand in de meern... haha
hoe zou dat nou komen?!

hoe zou dat nou komen?!

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Al nagevraagd hoe het zat met een Honda Civic?
En is er trouwens ook een reden waarom je niet gas geeft en vlamt tegelijk? Terugslag? Zo kan je dan toch de vlam langer laten duren of zie ik hier iets over het hoofd?
En is er trouwens ook een reden waarom je niet gas geeft en vlamt tegelijk? Terugslag? Zo kan je dan toch de vlam langer laten duren of zie ik hier iets over het hoofd?
-
- Contacteer:
Je houd het gas ingedrukt zodat de benzinepomp blijft pompen,en de knop moet je niet te lang indrukken,anders valt de motor stil.
-
- Contacteer:
Ik heb net ff gekeken op de pc en blijkt:Donleben schreef:Dat lukt ook niet. Wel geluid, maar geen beeldJasper16v schreef:Probeer de filmpjes eens te downloaden ?Donleben schreef:Het ziet er op de foto's echtwel flammend uit! Ik kan allen de filmpjes nog niet afspelen op mijn WMP 9.0![]()
Waaschijlijk moet ik wat veranderen in mij settings dat ik ook de .avi goed kan bekijken. Iemand...?
Of probeer winamp 3 eens als je die hebt, die speelt ook wel avi af
- - ** Problem ** ** File Missing: C:\WINNT\System32\divxdec.ax
Ik mis dit file-tje dus. Kan iemand mij dat mailen? Mijn mailadres staat in mijn profiel.
Alvast bedankt
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
nou hope dat het lukt,kan je genieten van meerdere filmpies.
-
- Contacteer:
Ik ben vandaag aan de slag gegaan bij m`n gtt.
Het elekrische gebeuren zit er helemaal in.
Bougie vonkt ook.
Alleen m`n demper zit muur vast.
Helemaal vast geroest
.
Iemand toevallig een tip om hem los te krijgen?
Het elekrische gebeuren zit er helemaal in.
Bougie vonkt ook.
Alleen m`n demper zit muur vast.
Helemaal vast geroest

Iemand toevallig een tip om hem los te krijgen?
-
- Contacteer:
moet je daar nog de bougie in monteren?
als het moeite kost,zou ik het laten zitten en zo proberen.
als het moeite kost,zou ik het laten zitten en zo proberen.
-
- Contacteer:
ja klopt.
Ik heb de bougie alleen ff getest door hem tegen massa aan te houden.
Ik heb jammer genoeg zelf geen lasapparaat en het apparaat waar we mee gaan lassen staat in een metaalverwerkings fabriek.
En daar kan ik onmogelijk met een auto inkomen.
Ik heb de bougie alleen ff getest door hem tegen massa aan te houden.
Ik heb jammer genoeg zelf geen lasapparaat en het apparaat waar we mee gaan lassen staat in een metaalverwerkings fabriek.
En daar kan ik onmogelijk met een auto inkomen.
Laatst gewijzigd door peter5GTTurbo op za 8 nov 2003 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Heb ik gedownload en geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet. Weer alleen maar geluid. Echt vaag dus.Marcel B. schreef:Wat je ook doet, in ieder geval niet naar mij luisteren...

@Chris: In het echt is het toch het mooist!

-
- Contacteer:
het rare is dat ik het ookg ehad heb,maar als je het en der wat download,zoals windows mediaplayerer dan gaat het over,daarna was het geen probleem meer.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Was je gisteren nog op tijd in Vlissingen?
En nog bedankt voor de mini prive schroei de weg weg show

En nog bedankt voor de mini prive schroei de weg weg show

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:

We waren precies op tijd,maar vraag niet wat de gemiddelde snelheid was
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
ehm neeej,mn radardetector bleef lekker stil de hele weg,zag niks flitsen of verscholen staan,deed het motortje wel goed 

-
Jij hebt niks zien flitsen, maar de mensen hebben jou wel zien flitsen, want je reed zeker wel hard.chris-r19 schreef:ehm neeej,mn radardetector bleef lekker stil de hele weg,zag niks flitsen of verscholen staan,deed het motortje wel goed

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Contacteer:
ik had 25 min om op het werk van mn meisie te komen,en ik reedt net de snelweg bij bergen op zoom op,en ik moest in het centrum van middelburg zijn.bekijk en reken maar uit 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
@donleben: download GSpot, een video utility (gratis), en check dan welke codec die nodig had (ik dacht movingjpeg of mjpeg ofzoiets). Ga dan op zoek op google naar die naam en download een specifieke codec daarvoor. Grote kans dat die het dan wel doen. Heb ik tenminste zo gedaan.
Of runt hij al?
Of runt hij al?
-
- Contacteer:
Dat had ik al gedaan en kreeg daarom deze waarschuwing:Joost (DoubleYou) schreef:@donleben: download GSpot, een video utility (gratis), en check dan welke codec die nodig had (ik dacht movingjpeg of mjpeg ofzoiets). Ga dan op zoek op google naar die naam en download een specifieke codec daarvoor. Grote kans dat die het dan wel doen. Heb ik tenminste zo gedaan.
Of runt hij al?
- - ** Problem ** ** File Missing: C:\WINNT\System32\divxdec.ax
Vervolgens heb ik dat file'tje daar gezet, en doet hij het nog steeds niet. Ik krijg nu geen foutmelding meer via Gspot. Bij WMP 9.0 krijg ik steeds te zien (bij avi) Error downloading codec. En WMP heb ik ook al 2 keer nieuw geinstalleerd.