roosters van luchtinlaat renault espace

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Anonymous

Hallo dan,

Ik weet niet of ik hier goed zit in dit onderdeel, anders hoor ik het wel.

Ik ben op zoek naar die roostertjes die het oudere model renault espace bij de spiegels heeft zitten.
Nou zijn er een boel aftermarket imitaties, maar daar heb ik me twijfels nog over.
Maar nu zag ik een auto die ze origineel van renault heeft en das toch wel toppie hoor, mooi ingewerkt, goed te bevestigen.
Dus ik meteen naar de dealer, magazijn uiteraard dicht op zaterdag en maandag bellen, naar een andere dealer en daar moet ik met een type espace komen of onderdeelnummer anders kan die het niet vinden en bestellen.

Maar wie weet wat ik bedoel, wat is/zijn de onderdeelnummers van deze roosters, wie weet wat ze kosten, afmetingen of heeft misschien nog wel wat liggen. Wie helpt me aan extra info?

Ik heb de search hier nog gebruikt, maar daar kom ik geen resultaten mee tegen.

Ben benieuwd naar reacties en hoop ze hier te mogen lezen, alvast bedankt.

Groeten Marco
Mrtn
Car: R5GTT

Je bedoelt die roostertjes die de vorige Espace op z'n buitenspiegels had zitten?

Ik was gister bij Brabebo, sloperij in Mijdrecht, en daar stond zo'n Espace met een platte voorkant. Ik weet niet of de roostertjes, cq. spiegels er nog op zaten :)
Mrtn = Maarten
John B
Contacteer:

Ik heb ze zelf ook ooit gehad in de motorkap van mijn auto, ik had ze zelf gewoon bij de renault dealer gehaald die hadden geen serie nr nodig hoor dus ze klinken daar niet echt slim :p
Het is wel beter om nieuw te halen om de simpele reden dat die kapjes met kunstof pinnetjes die zijn platgesmolten vast zitten, als je die niet heb moet je met lijm gaan werken enzo niet mijn favo methode.

Ik hoop dat je wat aan deze info heb :D (Y)
Beire

Bestelnummer linkse kant: 60 25 370 282
Bestelnummer rechtse kant: 60 25 370 206
Worden geleverd inclusief zes klemmetjes per roostertje, en zijn uiteraard nog te spuiten.

Zeg in die gargage dat het idioten zijn :( . Elke Espace III heeft uiteraard dezelfde roostertjes. Gewoon JE0K of JE0E ingeven bij type in Dialogys en je vindt ze.

Greetz
Robert Turbo

Stel je ook even voor in het Wie is wie topic :D
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Anonymous

he hallo

met die numemrs kan ik denk ik wel wat, zullen voor nederland vast hetzelfde zijn of niet?

Weet iemand de afmetingen zo van die dingen?, nou hoorde ik iemand zeggen dat ze rond over de kap van spiegel lopen, dat ze niet vlak zin, maar dat valt volgens mij wel mee. En de prijs wat is dat ongeveer, niet dat die domme dealers me af gaan zetten HAHA

Voorstellen laat ik maar ff zitten, misschien later nog, maar dit leek me wel een geschikte plek voor deze vraag. Site is verder leuk, helaas niet toegangkelijk verder voor niet leden.

Zoals de naam doet vermoeden rijdt ik in een peugeot 106 rallye MKII, kleur santorin blue, het is in ieder geval frans :P

Groeten Marco
John B
Contacteer:

had zelf van het rond lopen geen last wat ik al zei
ik heb ze zelf ook in mijn motorkap gehad :worship: dat staat wel gaaf :D
Anonymous

Hallo dan,

vanmorgemaar meteen ff naar de dealer geweest. Aaan de hand van de nummers heeft de magazijnman wat gevonden
Bestelnummer linkse kant: 60 25 370 282 (volgens hun 205 op het eind)
Bestelnummer rechtse kant: 60 25 370 206
en dan de losse set ringetjes is 60 25 370 282

rooster per stuk 17,50 ex btw en ringetjes/klemmen 4 euro
Zijn dit beetje goede prijzen dat jullie weten of kan het anders?

Zie het wel weer, bedankt vast weer

Groeten Marco
Steven
Car: M536

Nou voor origineel Renault vind ik dat niet duur. De imitaties zullen misschien zelfs nog wel duurder zijn?
Plaats reactie