mannen he trieste figuren zijn hetpeter5GTTurbo schreef:Ik had het over een beetje.
Dus geen 100 Kg.
Wel een beetje aardig tegen de dames op het forum blijven want we hebben er al veel te weinig.

mannen he trieste figuren zijn hetpeter5GTTurbo schreef:Ik had het over een beetje.
Dus geen 100 Kg.
Wel een beetje aardig tegen de dames op het forum blijven want we hebben er al veel te weinig.
Weet het nog steeds niet.....MissKiss schreef:bij deze ga je met de clioRenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik kom zeker
Weet alleen nog niet met of zonder de clio
'K gooi er juist zoveel mogelijk zooi uit,kost allemaal tijd,gereedschap,reservewiel,achterbank;ERUITpeter5GTTurbo schreef:Dan kun je d`r beter op de motorkap zetten.
Is veel warmer.
En je hebt nog een beetje extra druk op je voorwielen.
Altijd handig bij het sprinten.
kissy nee joh dies vast niet meer als 50 kgFrits schreef:OOk weer 100 KG extra.... das weer minder prettig.peter5GTTurbo schreef:Dan kun je d`r beter op de motorkap zetten.
Is veel warmer.
En je hebt nog een beetje extra druk op je voorwielen.
Altijd handig bij het sprinten.
Juno schreef:Aanwezig:
Patrick-Williams
Maarten-GT Turbo
P@TB@D -CLIO S
JEF -CLIO S
Roy -R5 GTT
Jerk -Opel Corsa 2.0 16v
Peter -GT Turbo
Rob - renault 5 TR
Edwin16v -CLIO 16V
Florus-Williams
Juno - Clio Initiale 1.6 16V
Wouter - clio 16v of r5 gtt
Twijfelaars
Renesi-GTTurbo
Chris-r19
Jeroen- R1916V
Thijs-RSi
Sander101-Clio RS
nou thijs ik lust ook wel zo een vrijkaartje~thijs~ schreef:Aanwezig:
Patrick-Williams
Maarten-GT Turbo
P@TB@D -CLIO S
JEF -CLIO S
Roy -R5 GTT
Jerk -Opel Corsa 2.0 16v
Peter -GT Turbo
Rob - renault 5 TR
Edwin16v -CLIO 16V
Florus-Williams
Juno - Clio Initiale 1.6 16V
Wouter - clio 16v of r5 gtt
Thijs-RSi
Twijfelaars
Renesi-GTTurbo
Chris-r19
Jeroen- R1916V
Sander101-Clio RS
Net vrijkaarten gekregenvan VDB promotions
we zijn weer is een keer sponsor, heb de vlaggen gemaakt!
Nou weet ik nog niet of iedereen op de paddock staat.Roy schreef:Ik heb alleen een sprint-kaartje erbij besteld.MissKiss schreef:ah lekker lijstje stijgt al
Staat iedereen ook gewoon op de paddock?
Zoveel monsters hebben wij niet op de zaakchendy schreef:Ik ben er natuurlijk ook op dit mooie gebeuren. Ik weet alleen niet met welke auto. Er komen wat monsters uit de Nemesis stal heb ik gisteren vernomen...
Mvg, Chendy.
de restJeroen RS schreef:Haha wie durf je niet te meeten dan?MissKiss schreef:Jeroen beters dat je gaat jou durf ik denk nog wel te meeten
haha mocht je willen neeFlorus schreef:Volgende week rond deze tijd is het feest![]()
Knalluh,alles of niks![]()
Misskiss:als je nou gewoon ff een oranje feestmuts opzet dan weten wij in ieder geval wie misskiss is![]()
nee moet fotos maken zoals al eerder gezegd is.Mrtn schreef:Van de hunks die daar rondlopen zekerMissKiss schreef: En ik loop continu met een digicam in me handen fotos te maken:D
ST2003 is toch bezet?MissKiss schreef:nee moet fotos maken zoals al eerder gezegd is.Mrtn schreef:Van de hunks die daar rondlopen zekerMissKiss schreef: En ik loop continu met een digicam in me handen fotos te maken:D
Uiteraard van een paar hunksmaar de meeste heb ik zelf bij me