ACT: Het uitgaanstopic.
-

NeeMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Weet er iemand een leuke uitgaansgelegenheid in Zandvoort?

Haarlem Rules

JP's ketskorner bedoel je 

Immer wieder die verdammte Holländer
Helemaal niemand uitgeweest vanavond?
Ik kom net terug uit Eindhoven... Muziek van een bedenkelijk niveau en dames die aan de jonge kant waren. Niet mijn feestje, dus...
Maareh, Rory, toch bedankt dat je me achter mijn beeldscherm hebt geplukt en daarmee behoed voor (weer) een saaie zaterdagavond...
Ik kom net terug uit Eindhoven... Muziek van een bedenkelijk niveau en dames die aan de jonge kant waren. Niet mijn feestje, dus...
Maareh, Rory, toch bedankt dat je me achter mijn beeldscherm hebt geplukt en daarmee behoed voor (weer) een saaie zaterdagavond...

-
Ja hoor.... ben net terug uit 'de ster'. Veels te rustig daar enzo, maarja... met een paar man is 't al gauw gezellig
-
- Contacteer:
net terug uit De Hoeve in Groesbeek.
Was zeer gezellig, maar misschien wel een beetje té druk, maar beter als té rustig.
Weltrusten
Was zeer gezellig, maar misschien wel een beetje té druk, maar beter als té rustig.
Weltrusten
-
- Contacteer:
Net terug uit de Off Corso in Rotterdam.
Kut sfeer en naderhand Kut muziek.
En dan zijn er ook nog eens van die macho mannetjes aanwezig die denken dat ze alles kunnen maken.
Beetje jammer weer.
Kut sfeer en naderhand Kut muziek.
En dan zijn er ook nog eens van die macho mannetjes aanwezig die denken dat ze alles kunnen maken.
Beetje jammer weer.
-
- Contacteer:
15 November
Convertible in de Passengers Terminal Amsterdam.
Klein feestje dus weinig kaartjes.
Ik heb ze al
.
Convertible in de Passengers Terminal Amsterdam.
Klein feestje dus weinig kaartjes.
Ik heb ze al

Heeeeeee ben je in groningen geweestMarcel dLC schreef:Ja hoor.... ben net terug uit 'de ster'. Veels te rustig daar enzo, maarja... met een paar man is 't al gauw gezellig

There will be plenty of time to rest when your dead
klinkt als zo'n tent waar ze voornamelijk leer dragen en alleen maar mannen komen...catrinus schreef:Heeeeeee ben je in groningen geweestMarcel dLC schreef:Ja hoor.... ben net terug uit 'de ster'. Veels te rustig daar enzo, maarja... met een paar man is 't al gauw gezellig. Daar zit namelijk een hardrock cafe genaamd "De ster"
( no offence natuurlijk )
oopsAlleycat schreef:klinkt als zo'n tent waar ze voornamelijk leer dragen en alleen maar mannen komen...catrinus schreef:Heeeeeee ben je in groningen geweestMarcel dLC schreef:Ja hoor.... ben net terug uit 'de ster'. Veels te rustig daar enzo, maarja... met een paar man is 't al gauw gezellig. Daar zit namelijk een hardrock cafe genaamd "De ster"
![]()

Zo`n tent is het niet hoorAlleycat schreef:klinkt als zo'n tent waar ze voornamelijk leer dragen en alleen maar mannen komen...catrinus schreef:Heeeeeee ben je in groningen geweestMarcel dLC schreef:Ja hoor.... ben net terug uit 'de ster'. Veels te rustig daar enzo, maarja... met een paar man is 't al gauw gezellig. Daar zit namelijk een hardrock cafe genaamd "De ster"
![]()

There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
idee 1 de: party animals in de buitenwacht te kampen Wist niet eens dat ze nog bestonden
Vanavond nog ideeen......iemand....?
-
- Contacteer:
Vanavond : Las Palmas in Rotterdam
Geen idee of het wat is, ik ga het gewoon proberen.
Geen idee of het wat is, ik ga het gewoon proberen.
Het was ook maar een 'plagerijtje'catrinus schreef:Zo`n tent is het niet hoorAlleycat schreef:klinkt als zo'n tent waar ze voornamelijk leer dragen en alleen maar mannen komen...catrinus schreef:Heeeeeee ben je in groningen geweestMarcel dLC schreef:Ja hoor.... ben net terug uit 'de ster'. Veels te rustig daar enzo, maarja... met een paar man is 't al gauw gezellig. Daar zit namelijk een hardrock cafe genaamd "De ster"
![]()
( no offence natuurlijk ). leer dragen sommigen wel maar niet wat jij in gedachten hebt
. Ik draag vaak ook een leren broek maar dat hoort bij mijn kleding. De ster is de ideale uitgaans plek in groningen om je agressie eruit te gooien

Het zal wel ongeveer net zoiets als het streetcafe hier in arnhem zijn. Een van de weinige tenten ( zoniet de enige ) hier waar nog geblowd mag worden.
Vroeger had je het swingcafe, was echt voor alles en iedereen.....Jammer dat het lullige zoontje van Ratelband de boel heeft overgenomen en er een soort nep-IT van heeft proberen te maken.
Nu komt er alleen nog maar één soort klanten.
-
- Contacteer:
net terug van de Morgenzon,
was zeer gezellig
Nou maar gaan slapen en morgen naar de Meern
was zeer gezellig

Nou maar gaan slapen en morgen naar de Meern

Hehe, de stamdisco van een paar RTCers!Lex schreef:ik ga vannavond weer eens kijken in Club Fantasie in IJsselsten, ik ben hier sinds mijn 18de niet meer geweest.

Gaan ze toevallig ook allemaal mee?
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Nou dat valt ook wel mee hoor..Chris schreef:Hehe, de stamdisco van een paar RTCers!Lex schreef:ik ga vannavond weer eens kijken in Club Fantasie in IJsselsten, ik ben hier sinds mijn 18de niet meer geweest.
Gaan ze toevallig ook allemaal mee?

Toevallig waren we er vorige week nog.
Was wel behoorlijk veranderd.(negatief)
Hele andere sfeer,ander personeel

Misschien dat we vanavond nog even gaan.
Ik wil naar de Matrixx vanaaf, maar ik heb het uitzendbureau weer eens beloofd dat im morgenochtend om kwart voor 7 op Circuit zandvoort zal staan 
Moet ik ook nog es vroeg me bed in, naja dan maar ff lekker kloten bij Bleekemolen morgen

Moet ik ook nog es vroeg me bed in, naja dan maar ff lekker kloten bij Bleekemolen morgen

-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
he,ga je als pitspoes werken...Steven schreef:Ik wil naar de Matrixx vanaaf, maar ik heb het uitzendbureau weer eens beloofd dat im morgenochtend om kwart voor 7 op Circuit zandvoort zal staan

Lexion! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Winkel van Sinkel in Utrecht.
Geen idee of het wat is.
Ik heb VIP kaartjes, dus dat is lekker meegenomen.
Geen idee of het wat is.
Ik heb VIP kaartjes, dus dat is lekker meegenomen.