Aanrijding gehad met de Express ( Is weer klaar)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
GTT__Geert

Nu snap ik het even niet meer... ik dacht dat hij er samen met riel een turboblok in heeft gezet >-)
don't be a fool, wrap your tool
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

GTT__Geert schreef:Nu snap ik het even niet meer... ik dacht dat hij er samen met riel een turboblok in heeft gezet >-)
Deze rooie is van Marcel, daar zit een diesel in

Die jij bedoelt is van Dubbelfris, dat is een witte Express...

Nu duidelijk ?? :wink: :D
GTT__Geert

JEP helemaal!!.... ik ben ook pas net wakker en ben nog zo duf als een konijn :p
don't be a fool, wrap your tool
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Ik vind het een hele nette EXORESS, alleen hoor ik van iedereen "wilde indianen verhalen" over wat voor blok erin zou liggen, turbo / 16V..?
Is het een standaard blokkie, of ligt er echt wat leuks in het vooronder....?

:wink:
Jep, standaard 1.9 Diesel blokje bij hem. Loopt ook wel lekker hoor :p maar nothing beats a GTT :D
jeroen.k

Joost (DoubleYou) schreef:
Ivo8hoven schreef:Ik vind het een hele nette EXORESS, alleen hoor ik van iedereen "wilde indianen verhalen" over wat voor blok erin zou liggen, turbo / 16V..?
Is het een standaard blokkie, of ligt er echt wat leuks in het vooronder....?

:wink:
Jep, standaard 1.9 Diesel blokje bij hem. Loopt ook wel lekker hoor :p maar nothing beats a GTT :D
Standaard 1.9 diesel? :s

Die smaak hadden ze in de express niet hoor...1.4 of 1.6 diesel...volgens mij heeft Marcel een 1.6, maar 100% zeker weet ik het ook niet meer...ding is iig de mooiste express die ik tot nu toe gezien heb :worship:
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Expressjes zijn er in de uitvoering 1.1 benzine, 1.6 diesel en 1.9 diesel. Dat zijn standaard. Er zijn er ook wel 1.4 benzineversies, maar dat zijn volgens mij R5 motoren die er in gezet zijn. Zoals die van mij.
jeroen.k

Joost (DoubleYou) schreef:Expressjes zijn er in de uitvoering 1.1 benzine, 1.6 diesel en 1.9 diesel. Dat zijn standaard. Er zijn er ook wel 1.4 benzineversies, maar dat zijn volgens mij R5 motoren die er in gezet zijn. Zoals die van mij.
Helaas moet ik je teleurstellen...

De Express is geleverd met een 1.1 en een 1.4 benzine motor voor de diesels alleen een 1.6 diesel...die hangt er bij Marcel dus ook in :)
Ivo
Über-Spammer

Ook wel lache, een Express diesel, met een 1.9 Dci 120 pk.....oei wat een koppel hebben die dingen..... :wink:
Riël
Über-Spammer

Dat is geen slecht idee, dat zou zo'n bak heel goed staan. Vind ik nou echt een motor die er bij past, weet je wel, dat zou meteen klikken. Ervoor gemaakt, als een mes door de boter, natte blabla.

Hej man leg er zo'n dieselblokje in!!! Dan loopt dat ding ook lekker hard (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ivo
Über-Spammer

ik sprak pas iemand die bij de VW dealer werkt, en die rijd in een caddy (golf 1), uit 84, en die heeft er effies een ander diesel blokkie ingehangen...... :worship:
Hij wilde wel is met mij sporten.......

Caddy met openlaadbak, netjes laag, verder niet bijzonder, maar met een 130 pk TDI pompverstuiver blok..... :worship: :worship: :worship:

Als die GVD een chippie geeft heeft ie 160 pk.....
Riël
Über-Spammer

Idd, een dikke diesel staat ook beter bij dat soort auto's en ze hebben een relatief laag gewicht tov de wagen waar de diesel van is, en die gaat al niet misselijk.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ivo
Über-Spammer

ik vind die nieuwe diesels van tegenwoordig enormlekker rijden hoor, dat koppel bij lage toeren joh.......doet u mij maar, heb pas in een Audi A4 180 pk TDI Quattro gereden...... :kwijl:

......sprakeloos
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

jeroen.k schreef:
Joost (DoubleYou) schreef:Expressjes zijn er in de uitvoering 1.1 benzine, 1.6 diesel en 1.9 diesel. Dat zijn standaard. Er zijn er ook wel 1.4 benzineversies, maar dat zijn volgens mij R5 motoren die er in gezet zijn. Zoals die van mij.

De Express is geleverd met een 1.1 en een 1.4 benzine motor voor de diesels alleen een 1.6 diesel...die hangt er bij Marcel dus ook in :)
nou dan ga ik jou weer teleurstellen want van af '96 is er dus wel een 1900 diesel geleverd
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Steven
Car: M536

Als iemand nog een goedkope 1.4 op gas weet, let me know.
Ik weet daar wel een bestemming voor ws. :)
Marcel (mlg)
Contacteer:

Om iedereen gerust te stellen :lol: Er zit een 1.9 diesel in.
Ik wil nog wel een blok uit de r19 Turbo Diesel ,dan gaat ie ook weer een stuk harder.Alleen jammer dat deze heel schaars zijn in Nederland .
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
jeroen.k schreef:

nou dan ga ik jou weer teleurstellen want van af '96 is er dus wel een 1900 diesel geleverd
:lol: I told you! ;) Misschien dat ik het dan fout heb over de 1.4 versies, maar die kom ik gewoon niet zo vaak tegen. Evenals de 1.1, maar die kom ik dan altijd nog vaker tegen dan de 1.4.

We zijn gerust gesteld hoor Marcel :) Past een VW TDI er wel in dan eigenlijk? Dat gaat ook wel lekker hard namelijk.
Abel
Über-Spammer

vw tdi misschien niet zo makkelijk.. maar de 1.9 turbo van Volvo iig wel ;)
jeroen.k

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
jeroen.k schreef:

Hmzz...maar dat is dus alleen in het laatste produktiejaar geweest...want in 97 kwam de Kangoo...had het nog wel zo mooi opgezocht...klopt die Dbase ook al niet meer! :P
renault express 1.4

he ziet er goed uit mooi car hopen dat er niet iemand bij op rijd
me beest
Jan-Geert (Momentsleutel)

laatst stond bij ons op het werk een express (rapid) uit 93 met een 1.9 diesel op kenteken!! gewoon orgineel dus wel langer geleverd
Plaats reactie