[Williams]Deuk geschopt in achterklep

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
PATRICK-CLIO

Ik rij vandaag naar me werk, nix aan het handje zou je zeggen. Eerst ff tanken want die 2.0 had weer dorst. Ik rij op de weg richtingaanwijzers aan over me schouder kijken want ik moet over een fietspad. En ineens BAM. Ik denk what the fcuk is dit? Ik doe me raam open zie ik een man weg rijden op een fiets zonder licht en die schreeuwde wat naar me. Ik kijk naar me achterklep en een mooie deuk :( . Ik werd gek :gun: . Koud blok vol er achteraan. Toen hebben we hem ff tot stoppen gedwongen...............etc etc :gun:

Wordt gek van dit land, waarom kunnen al die mensen die van andermans spullen afblijven. :( Zit dus nu met een deuk in me willie achterklep. Gelukkig staat er een andere met asd spoiler bij de spuiter. Maar vin het toch kut :(

En de dood voor al die maloten op fietsen

Zijn er trouwens nog dingen die ik kan doen. Geld zal ik zoiezo ni terug krijgen. Niet all risk verzekerd

Wat een kut dag :@
Priyantha
Contacteer:

Heb je die eppo nog wel even goed verteld hoe *NIET* blij je ermee was ? En uitleg gevraag etc ?
Ik hoop dat je z'n gegevens hebt genoteert(als je dat heb gekregen), en dan gezellig mee naar de politie gaan.

Sterkte :(
jeroen.k

Sjeeezus...wat een *censuur* Ik had hem toch minimaal even laten voelen hoe ik erover dacht...met mn rode zou ik hem zelfs gewoon voor zn sokken gereden hebben! :evil: :evil: :evil:

Vuile tering *censuur*....

(een fiets breekt overigens vrij snel :p )
Marcel B.

aangezien er toch al een deuk in je achterklep zat, had je er gewoon achteruit overheen moeten rijden, kolerefietsers zonder licht!
Don't walk the grass... smoke it
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Je hebt 'm tot stoppen gedwongen? Dan heb je zijn info toch wel geeist? :s

Sterkte, Pat!
PATRICK-CLIO

wat daarna allemaal gebeurd is vertel ik ni :)

ben er alleen ziek van.

In osdorp heeft het niet egt veel zin om iemand om ze persoonlijke gegevens te vragen. En iemand vragen om mee te komen naar het politieburo gaat ook ni lukken.
PATRICK-CLIO

thanks voor de reacties (Y) doet me goed :)
Merijn
Über-Spammer

Hmm... En jullie zaten met z'n 2'en in de auto?

Ik had zijn fiets opgevouwen, ik zweer het je! En daarna zijn portemonnee leeggehaald ter compensatie! :evil:
PATRICK-CLIO

mn vriendin zat in de auto, die was ni egt blij met die man en met mij.
chendy
Contacteer:

Als je een getuige hebt, kan je een claim neerleggen via het Waarborgfonds. Of je genoeg terugkrijgt om je schade te repareren, hoef je natuurlijk niet vragen...

Ik heb reeds meerdere keren gehad, dat ik terugkom bij mijn auto en dat er weer een of andere deuk/kras op zit. Komt omdat ik in een flat woon en we hebben beneden een (krappe) algemene garage. Er zijn gewoon gasten die het rijbewijs niet waard zijn en niet kunnen rijden. Maar mocht ik een x zien dat er 1 een deuk rijdt en probeert stiekem weg te rijden... :gun:

Mvg, Chendy.
Merijn
Über-Spammer

Je kunt inderdaad terecht bij het waarborgfonds. Beter iets dan niets!
jeroen.k

Merijn schreef:Hmm... En jullie zaten met z'n 2'en in de auto?

Ik had zijn fiets opgevouwen, ik zweer het je! En daarna zijn portemonnee leeggehaald ter compensatie! :evil:
Dat bedoel ik....ongeveer zo'n verhaal heeft een maat van me gehad...ook fietser zonder licht..alleen die maakte met zijn ring (alto-figuur) een dikke kras op de auto...toen we die gozer zn fiets gelokaliseerd hadden (fietser was al vertrokken) hebben we met zn 5-en die fiets opgevouwen (hadden hulptroepen bij geroepen :p ) Zn portemonnee leegroven ging niet meer aangezien we die gast erna nooit meer hebben gezien...

Had gister ook nog bijna een fietser zonder licht in me deur trouwens die begreep ook niet dat ik haar niet kan zien als ze dr licht niet op heeft (ik zie jou toch ook zei ze... :evil: ) maar die maakte gelukkig geen krassen of deuken in me auto...
Ferdy
Über-Spammer

hey patje,
dis gewoon klote en gaat nergens over.
in die gast moet je zelf ff een deuk schoppen ofzo,
echt te irritant,
jij zit met de ellende en die gast komt er weer mooi vanaf,
modderfokkers zijn het die zo iets bij je flikken...
sterkte...
martin rs

wat een mongool.
je zoiu die fiets toch over zijn strot heen vouwen of niet gvd!!!!
ik heb ook een hekel aan fietsers zonder licht.
altijd versnelling terug en volgas er heel dichtbij langs!!!
mafketels die het zijn.
Merijn
Über-Spammer

Veel vreemd dat ook wij ons er vroeger schuldig aan gemaakt hebben. :) En dan vroegen we ons ook af waar iedereen zich toch zo druk om maakte. ;)

En als je pa en ma dan zeiden: "Jongen, je merkt het wel als je straks zelf een auto hebt!"

Wederom hebben ze gelijk gekregen. :p
jeroen.k

Dat wel ja...rij nog steeds wel eens zonder licht...maar dan hou ik er rekening mee dat auto's mij slecht of niet zien en geef ik standaard voorrang aan alles...
Merijn
Über-Spammer

Ik ben 2 jaar geleden opgehouden met fietsen! :)
Mrtn
Car: R5GTT

Het lijkt ook wel of deze grappen steeds vaker voorkomen :( Het gaat echt helemaal nergens meer over (N) Wees blij met die andere klep die je nog hebt zou ik zeggen, want je kan bijna nix beginnen zonder getuige of gegevens. Je wordt er iig niet vrolijker van. Beter een rotschop (in meervoud >-) ) verkopen dan dat gehannes met papieren...

Ik stem ook in voor 'eigenrechter' (Y)
Mrtn = Maarten
jeroen.k

Merijn schreef:Ik ben 2 jaar geleden opgehouden met fietsen! :)
Ik in principe ook...maar je hebt van die momenten dat je nogal beschonken bent...dan fiets ik toch liever! ;)

En straks met mn nieuwe blok zal ik ook meer fietsen denk ik...zo min mogelijk kleine stukjes rijden :)
PATRICK-CLIO

in amsterdam moet je zelfs afspraken maken om op het politie buro te mogen komen.
Heb zeker geen zin in papiershit, zit er op me werk al de hele dag mee.

Normaal ben ik altijd wel rustig, maar iets knapte.
Begrijp het wel als je elke dag moet fietsen en je ziet iemand lekker in een willie zitten. Jaloers. Ik maak er maar weer een geintje van :p
Maar pissig zal ik vandaag nog wel blijven.

Dan denk je alles gehad te hebben, kom je terug in de auto.......vriendin. Die mag nooit meer in me auto zitten, ga maar lopen. :D

Andere achterklep zit er dinsdag op met ander spoilertje. Dus dat valt opzich wel weer mee.
PATRICK-CLIO

Verleden week trouwens ook. Autotje van me buurvrouw spiegels er afgestolen en ruitenwissers. Schraal gedoe allemaal

Begrijp ni dat wel ni gewoon lekker de handjes thuis kunnen houden?

Thanks trouwens voor de reacties :)
Alleycat
Contacteer:

hmmmm, fietsers denken dat ze alles kunnen maken, want ze zijn 'beschermd'door de wet.....
Fietsers van rechts voorrang enzo, nou bij mij komen de smurfen van alle kanten het kruispunt op: zonder licht, op opgevoerde scooters, zonder richting aangevend, scheldend, etc. etc.
Als automobilist mag je nog van geluk spreken dat je je auto nog niet thuis moet laten staan omdat je misschien wel eens een fietser in de weg zou rijden!!!!
succes met het verhaal en ik zou toch ff het waarborgfonds checken!(Y)
Droes

ik zou die pee ook een toeter op zijn bakkes gegeven hebben. gvd (op zijn aalst)

Mischien kon je die mens gewoon blijven volgen. hij zal dan toch ook eens moeten thuis komen. En dan weet je hem wonen en kan je ook om dezelfde waarde de schade terug geven. (ruiten, wagen, beschadigen voordeur, stelen huisnummer, enz)
Met een willy kan je gerust een velo volgen of het moet zijn dat hij heel smalle baantjes gaat nemen

Sterkte.
André ter Velde

Merijn schreef:Je kunt inderdaad terecht bij het waarborgfonds. Beter iets dan niets!
Ik weet het, erg vervelend, maar op het Waarborgfonds kun je alleen aanspraak maken als de schade overduidelijk is toegebracht door een ander motorvoertuig. En dan moet je nog minimaal 2 getuigen hebben die verklaren dat jij je auto ergens onbeschadigd hebt neergezet en bij terugkomst een schade hebt geconstateerd. Het Waarborgfonds doet niets met de scahde die jij hebt opgelopen.

En als de politie er ook niets aan doet, tja... misschien eenzelfde soort schade toebrengen aan de dader? Ook een deuk in zijn hoofd schoppen misschien?
Mrtn
Car: R5GTT

André ter Velde schreef: En als de politie er ook niets aan doet, tja... misschien eenzelfde soort schade toebrengen aan de dader? Ook een deuk in zijn hoofd schoppen misschien?
Now we're talking >-)
Mrtn = Maarten
Merijn
Über-Spammer

André ter Velde schreef:
Merijn schreef:Je kunt inderdaad terecht bij het waarborgfonds. Beter iets dan niets!
Ik weet het, erg vervelend, maar op het Waarborgfonds kun je alleen aanspraak maken als de schade overduidelijk is toegebracht door een ander motorvoertuig. En dan moet je nog minimaal 2 getuigen hebben die verklaren dat jij je auto ergens onbeschadigd hebt neergezet en bij terugkomst een schade hebt geconstateerd. Het Waarborgfonds doet niets met de scahde die jij hebt opgelopen.
En zelfs al voldoe je aan deze eisen, dan nog is de politie te lam om er iets voor te doen. Mij is hetzelfde gebeurd, maar mevrouw de agente dacht dat ik het er wel uitgepoetst kreeg, terwijl de beschadiging door de lak heen was! En eigenlijk hoefde ik ook geen aanspraak proberen te maken op het waarborgfonds, want de kans was zo klein dat daar iets te halen viel, dat ze daar eigenlijk geen tijd in wilde steken...

Nooit meer ga ik een politiebureau binnen. Ik los mijn zaakjes zelf wel op. Zelfs als je de dader kent, doen ze niks. Volgende keer ga ik op mijnheers motorkap staan dansen, dat is zeker! :evil:
SMILLIAW

klote voor je patrick. :(
khoop dat ik et noooooit mee mag maken!
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

martin rs schreef:ik heb ook een hekel aan fietsers zonder licht.
altijd versnelling terug en volgas er heel dichtbij langs!!!
Dit doe ik ook altijd. ff laten merken dat je er bent. :wink: :D
Steven
Car: M536

Hmm als ik dit zo lees begint het wel een erg geweldadig topic te worden.
Voor Patrick is dit gewoon uitermate zuur en terecht dattie boos is en als ie die vent in elkaar geroffeld zou hebben is dat ook heel begrijpelijk.

Maar als we het ver fietsers zonder licht gaan hebben en die proberen van de sokken te rijden vind ik het wel meer de treurige kant opgaan.
Mickael

ongelovelijk :(

Hij had bij mij iig ook flinke deuken opgelopen!
bartuitlauwe
Contacteer:

Balen voor je patrick

Wat een eikel zeg.
Hier kan ik me dus echt zo kwaad over maken. :(
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Hij moet uitkijken, want hij rijdt zonder licht.
:( :@
PATRICK-CLIO

Net ff naar de c1000 met een collega, we reden langs me bakkie. Geen mooi gezicht
Thierry

Wat een klotestreek!! :evil: :evil: Ik zou echt die kerel iets aan kunnen doen, hij moet zn licht maar aanzetten! Ik had het overlaatst ook bijna met een fietser zonder licht. Die zie je dus echt maar op het laatste moment.
Ik hoop voor jou dat je nog een of andere vergoeding kan krijgen, want het zal geen goedkope reparatie worden denk ik.
Tom
Moderator
Car: MB

zo, lekker is dat. Ik denk ik toch wel effe uit mijn vel gesprongen was. Kon je hem niet opladen en naar het buro slepen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

GVD :evil: (N) :gun:

ik leef met je mee
Plaats reactie