Marcel B. schreef:Net nog even een dikke Landrover Range Rover V8 laten zien dat z'n 100.000 euro auto niet zo snel was als mijn fransmannetje
Zon landrover V8 gaat ook maar in 9.2s tot de 100, dat is toch ook helemaal niet leuk om daartegen te racen.
En bovendien zullen die gasten in die landrover ook niet echt racen lijkt me, dan nemen ze wel een sportievere auto.
Ik wacht tot je triomfantelijk reageert met een overwinning die je boekt tegen een lelijke eend (0-100 in 21s)
Het lukt me toch vrij regelmatig om een stoplichtsprintje te winnen met zo'n pakhuis tegen een of andere hothatch. Tuurlijk is een beetje GTi/gtt/gsi etc sneller, maar met zo'n automaat is je respons gewoon erg goed, licht op groen en weg ben je. En met die koppelomvormer trekt 't vooral 't eerste stukje best hard. Blijft leuk
Als je een groot hart en een vaste hand hebt kom je d'r zelfs best aardig een bocht mee door. Tis me wel eens gelukt om een CRX af te laten haken
Vanmiddag was het weer lachen.......zit zo'n V(olledig) W(aardeloos) Patat TDI me op te duwen op de A28. En die dingen zijn best snel (en een 19 16v is best langzaam) dus dat kreng bleef lekker aan mijn bumper kleven. Je zag het mannetje (vertegenwoordiger?) glimmen van plezier. Alleen had hij de pech dat hij dezelfde afslag op het klaverblad moest hebben. Oftewel: laat op de rem, paar versnellingen terug en plankgas de bocht door. Dan blijkt wel weer dat zo'n VW de wegligging heeft van een natte dweil. Volgens mij moest hij de auto de bocht door duwen. Die rare glimlach was tenminste wel van zijn harses verdwenen!!!
Nee, het was geen goudkleurige maar wel precies ook bij Beilen op een tweebaans weg zegtie...welke kleur is jou 19 16v ?? Ze hebben het over een blauwe...
Raar en dan toch heel toevallig dat het toch op dezelfde plek was met dezelfde soort auto's...alleen twee kleurenschele bestuurders Nu zegt die pa dat het een donkere kleur was, is het misschien een donkergrijze 19 dan ??
Daarna reed hij nog een stuk op de tweebaan autoweg richting Emmen achter mij aan. Het was toch echt een goudkleurige/gele Passat stationcar. Volgens mij lag er naast de bestuurder ook nog iemand te slapen (zeker in slaap gevallen van de zaaiheid van de auto?).
Btw: ik heb inderdaad een lichtgrijze 19 16v. Als het hem was dan moet hij toch echt ff de wegligging van zijn auto verbeteren of de cursus "hoe ga ik een beetje snel door een bocht" volgen.
Ik had een tijdje geleden trouwens ook zo'n figuur naast me bij het stoplicht. Het enigste wat die Golf (TDI, rode d en i) deed was kwalmen en nog eens kwalmen.
Kwam ik die kerel een paar dagen later tegen bij m'n werk, ging die een heel verhaal afsteken dat hij niet volgas reed en mij de volgende keer helemaal zoek zou rijden. Mijn reactie:
Een vriend van me heeft een Seat Leon TDi die hij heeft laten chippen, maar dat is echt lachen... Ik moet echt goed kijken in mijn binnenspiegel om nog iets te kunnen zien van zijn auto!
Ik had gisteravond m'n neef achter me rijden in een Golf T rooie D rooie I, maar daar is toch moeilijk van weg te rijden hoor... kijk et lukt wel... maar die dingen hebben al zo snel zo'n ongelovelijk koppel, das gewoon ziek
Je bent ook wel sneller, maar echt overtuigend komt het niet over , die TDI's blijven redelijk dicht achter je zitten en zo'n geval met 'alles rood' is helemaal erg, voor het stoplicht lukt het nog wel om te winnen, maar op de snelweg begin ik er niet eens meer aan
Eergister trouwens verloren van een Seat Ibiza waar iets van 4WD of 4FW ofzo op stond in het rood (waar normaal TDI oid zou staan)...die was toch zeker sneller dan dat ik was!
4 motion is triest. heb eens in een passat 4 motion mogen "knallen" nou gliberen als een gek. 4 wiel aandrijving me reet. op bochten werk kan een ieder zo'n bak hebben.
Derby schreef:4 motion is triest. heb eens in een passat 4 motion mogen "knallen" nou gliberen als een gek. 4 wiel aandrijving me reet. op bochten werk kan een ieder zo'n bak hebben.
derby
vergeleken met wat? zo'n bak is dus zeer zeker niet triest en gaat en rijdt als een kanon, kheb er eens naast gezeten, op een testbaan waar VW een dag hield
Deze wagen is nog steeds afgestemd op comfort, dus niet echt stugge vering.. en ja.. die is wel gewenst als je gaat hoeken