De Onbekende Renault.
-
doe effe normaal over mijn broer, dat moet ie toch zelf weten

Eergisteren 2x GTT gespot in de buurt v/h oude centrum te Diemen (beide geparkeerd). Eén daarvan was helemaal rally-gestickerd met Martini Racing. Enig idee anyone? Morgen weer eens checken of ze er weer staan. Dan post ik wat meer gegevens.
Mvg, Chendy.
Mvg, Chendy.
-
- Contacteer:
de 5 die helemaal martini uitgevoerd is van marcel volgens mij...
greetz jp
greetz jp
see you soon @ proline!
net gespot bij het CS station in Hilversum
Knal rode jawel een Renault Alpine A610 Turbo
[img]http://www.motor.ru/motor/pictures/30/8-10.jpg[/img]
Helemaal standaard en zag er als nieuw uit zat een man in die in de overgang is denk ik keek nogal kwaad naar me.
Kenteken vergeten kwam net uit de koffieshop
Helemaal standaard en zag er als nieuw uit zat een man in die in de overgang is denk ik keek nogal kwaad naar me.
Kenteken vergeten kwam net uit de koffieshop

Wow, die is vetBen schreef:net gespot bij het CS station in Hilversum

net op de Frankenslag (zijweg van de Scheveningseweg) in Den Haag een GTTurbo,
tenminste, ik hoorde een open uitlaat en een dumpvalve, en het klonk wel heel erg als een GTTtje dat gegorgel kan bijna niet missen
Zag em alleen niet
tenminste, ik hoorde een open uitlaat en een dumpvalve, en het klonk wel heel erg als een GTTtje dat gegorgel kan bijna niet missen

Zag em alleen niet

Don't walk the grass... smoke it
-
Steven schreef:Gister gespot op de sloop in velserbroek:
-Blauwe Clio 16v
Het erge is dat die auto van een Beverwijks gozertje is geweest die er echt totaal geen verstand van heeft. Hij had hem nieuw toen ik terugkwam van vakantie, 3 maanden dus.
Ding was toen nog helemaal netjes en liep echt mooi, in die 3 maanden is dat ding helemaal verragd
De stickers die ie erop plakte waren nog tot daaraan toe, maar hoe hij ermee omging. Koud en volgas en overal hard rijden.
Enkele weken geleden had ie ookal fikse voorschade en nu staat ie op de sloop met een kapotte motor.
Dat soort mensen zijn geen enkele auto waard
heb het net zien staan idd erg zonde auto zag er nog wel mooi op uitgezondert de stickers dan

wel een RTC sticker op de zijkant

lagersvast gelopen
zonde hoor
[quote="Wouter]
heb het net zien staan idd erg zonde auto zag er nog wel mooi op uitgezondert de stickers dan
lagersvast gelopen
zonde hoor [/quote]
Zaten er toevallig nog witte mistlampen op? En mooie knipperlichten?

lagersvast gelopen
zonde hoor [/quote]
Zaten er toevallig nog witte mistlampen op? En mooie knipperlichten?

-
koplampen enzo waren er allemaal uit.
witte mist lampen heb ik niet op gelet.
wel waren ze achterlichten zwart gemaakt.
witte mist lampen heb ik niet op gelet.
wel waren ze achterlichten zwart gemaakt.
-
- Moderator
- Car: Megane
alstublieft:chendy schreef:Eergisteren 2x GTT gespot in de buurt v/h oude centrum te Diemen (beide geparkeerd). Eén daarvan was helemaal rally-gestickerd met Martini Racing. Enig idee anyone? Morgen weer eens checken of ze er weer staan. Dan post ik wat meer gegevens.
Mvg, Chendy.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_img021.jpg[/img]
Wow! Kool!
Mvg, Chendy.
p.s: komen de eigenaren ook uit Diemen?

Mvg, Chendy.
vanavond op de parkeerplaats achter de winkelstraat in befferwijk:
R19 16V fase 1, kenteken FS-nogwat, helemaal origineel. geen stikkers meer bij me
R19 16V fase 1, kenteken FS-nogwat, helemaal origineel. geen stikkers meer bij me

Immer wieder die verdammte Holländer
sorrie, een zwarte.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
zojuist in de jonker fransstraat hier in rotterdam, een blauwe gtt, kenteken begon met XF...renault tuning stickers op de zijruiten.
-
- Moderator
- Car: Megane
ze komen wel uit die buurt jachendy schreef:Wow! Kool!
![]()
Mvg, Chendy.
Begon het kenteken met een H? Zaten er RTC stikkers op de skirts? Was de bestuurder licht getint(zonnebankieBart V schreef:Kwam net een zwarte gtt ph2 tegen op de ring A10 amsterdam, dr zat een rtc kentekenplaathouder op. iemand van hier??
Gr Bart

Als op al deze vragen het antwoord ja is dan moet het Chendy zijn geweest.
Hij komt namelijk uit Amsterdam en rijdt met een zwarte phase2 en heeft RTC nummerplaathouders.
PurmerendP@TB@D schreef:ze komen wel uit die buurt jachendy schreef:Wow! Kool!
![]()
Mvg, Chendy.
vanmiddag uur of drie, op de Pleiroute in arnhem richting Gelredome naar Velperbroek een rode GTT met dichte achterruiten...Weet wel dat t iemand van hier is, maar wie weet ik ff niet...
That's me!Bart V schreef:klopt als een bus, heb geen stickers gezien, maar hij zat achter me. Lijkt me dat hij het dan was.

Ik heb je nog net ertussen laten knijpen op de ring. Merkte ik pas veel later dat je ook RTC-platen had... Toen kon ik je niet meer bijhouden... Ik wilde zo graag, maar moet me nog inhouden. Ik zit nu alweer op bijna 800km. Maar die VR6 zat jouw ook zeker te drukken?
Mvg, Chendy.
p.s: ik kwam net bij Moritz vandaan

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Sebastiaan. Clio16vturbo~Haas~ schreef:vanmiddag uur of drie, op de Pleiroute in arnhem richting Gelredome naar Velperbroek een rode GTT met dichte achterruiten...Weet wel dat t iemand van hier is, maar wie weet ik ff niet...
was er op de openings meeting nog bij en daarna is ie in de verkoop gegaan. Maar ik weet niet of dat door is gegaan of dat ie hem nog heeft.
Heb hem wel vaker zien rijden.
Project: GTT Blue Sport
Volgens mij rijd die oude 5 van hem tegenwoordig in de richting van België.Frits schreef:Sebastiaan. Clio16vturbo~Haas~ schreef:vanmiddag uur of drie, op de Pleiroute in arnhem richting Gelredome naar Velperbroek een rode GTT met dichte achterruiten...Weet wel dat t iemand van hier is, maar wie weet ik ff niet...
was er op de openings meeting nog bij en daarna is ie in de verkoop gegaan. Maar ik weet niet of dat door is gegaan of dat ie hem nog heeft.
Heb hem wel vaker zien rijden.
Zojuist gespot in de werkplaats van Kempenaar Renault in Bodegraven. Een zwarte ClioS die aan de rechterzijde was geraakt door een vrachtwagen. Was niet veel meer van over...
Tijdstip: 14.00
Type: Clio RN
Kleur: Wit
Plaats: In de bern van de A6 richting Lelystad
Bijzonderheden: Langzaam rijdend verkeer op de plaats waar de Clio stond, tevens stond de ANWB er bij. De ANWB vulde de koelvloeistof bij maar daardoor kwam er meer rook uit de motor van de Clio.
Tijdstip: 17.45
Type: R5 GTT
Kleur: Donker grijs
Plaats: Lelystad, voorlangs bij de gevangenis
Bijzonderheden: Van de kant waar ik reed kon ik geen RTC-kenmerken zien, de auto was verlaagd en reed met gele lampen.
Type: Clio RN
Kleur: Wit
Plaats: In de bern van de A6 richting Lelystad
Bijzonderheden: Langzaam rijdend verkeer op de plaats waar de Clio stond, tevens stond de ANWB er bij. De ANWB vulde de koelvloeistof bij maar daardoor kwam er meer rook uit de motor van de Clio.
Tijdstip: 17.45
Bijzonderheden: Van de kant waar ik reed kon ik geen RTC-kenmerken zien, de auto was verlaagd en reed met gele lampen.
Larshil = Lars Hilberink
Ja mooi dat je me er ff tussen liet, zat niet op te letten en voor je het weet heb je rechts de file al, en links rijd het doorchendy schreef:That's me!Bart V schreef:klopt als een bus, heb geen stickers gezien, maar hij zat achter me. Lijkt me dat hij het dan was.![]()
Ik heb je nog net ertussen laten knijpen op de ring. Merkte ik pas veel later dat je ook RTC-platen had... Toen kon ik je niet meer bijhouden... Ik wilde zo graag, maar moet me nog inhouden. Ik zit nu alweer op bijna 800km. Maar die VR6 zat jouw ook zeker te drukken?
Mvg, Chendy.
p.s: ik kwam net bij Moritz vandaan

ja die golf was erg irritant, zat 10 cm achter me, moest zich nogal bewijzen. Heb hem er maar langs gelaten, ga niet met 180 op de ring lopen blazen.
Gr Bart
dat was waarschijnlijk de gte van jj...Tijdstip: 17.45
Gisteravond gespot omstreeks 21:00:
- Lokatie: Churchillaan Leiden thv Renaul dealer Van Marwijk.
- Model: Clio2 phase1.
- Kenteken: ZD-??-9?.
- Kleur: Paars blauw.
- Tuning: Uitlaat links en rechts met een aardig geluidje, Lexus style achterlampen, dikke wielen.
- Bijzonderheden: Auto heb ik ook wel eens op de F.N.Z.&F.N.L. gezien.
Later die avond omstreeks 23:00:
- Lokatie: Transferium/Mac Donalds Leiden.
- Model: Clio16V.
- Kenteken: F?-??-??. Origineel NL.
- Kleur: Wit.
- Tuning: 15" wielen.
- Bijzonderheden: Witte RTC stikkers op de zijruiten die ik er op AutomaXX zelf heb opgeplakt.
Tevens zaten er ook RTC nummerplaathouders op. 
- Lokatie: Churchillaan Leiden thv Renaul dealer Van Marwijk.
- Model: Clio2 phase1.
- Kenteken: ZD-??-9?.
- Kleur: Paars blauw.
- Tuning: Uitlaat links en rechts met een aardig geluidje, Lexus style achterlampen, dikke wielen.
- Bijzonderheden: Auto heb ik ook wel eens op de F.N.Z.&F.N.L. gezien.
Later die avond omstreeks 23:00:
- Lokatie: Transferium/Mac Donalds Leiden.
- Model: Clio16V.
- Kenteken: F?-??-??. Origineel NL.
- Kleur: Wit.
- Tuning: 15" wielen.
- Bijzonderheden: Witte RTC stikkers op de zijruiten die ik er op AutomaXX zelf heb opgeplakt.