record poging 19-20 juni 2004 [chat]
-
Het is nu eenmaal zo, kan je je er niet daar bij neer leggen? Wij kunnen er toch niets aan veranderen....zeuren heeft dus geen zin, klaar.
daar heb ik me allang bij neergelegd, ik mag toch wel zeggen hoeveel peekaas me auto heb 
die post van die pk grens was van 6 augustus!!!!!

die post van die pk grens was van 6 augustus!!!!!

foeiMrtn schreef:pikgrens??
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Wat? Nogmaals? Hoor ik dit goed? ...zeg maar vrijdagmiddagmeligheid...jeroen.k schreef:Hoor ik camp?Steven schreef:Ow ik wilde net in bed gaan liggenRobert dB. schreef:dubbel tjeckTom schreef:wat, hoor ik daar iemand roepen-Ray- schreef:RTC Camp Crew rise again(ff een nwe party-tent fixxen
)

Welnee gewoon een lasapparaat meejeroen.k schreef:Hoor ik camp?Steven schreef:Ow ik wilde net in bed gaan liggenRobert dB. schreef:dubbel tjeckTom schreef:-Ray- schreef:RTC Camp Crew rise again
wat, hoor ik daar iemand roepen(ff een nwe party-tent fixxen
)

En anders veel tape en ff het bos in. Alleen dan wel opassen voor rondvliegende hamers

-
- Contacteer:
heb vandaag de nieuwsbrief van CRS gekregen en daar stond een stukje hierover in. je kon er ook al inschrijven. is al bekend of RTC ook gaat, want ik ga liever met RTC. ook hier kost het 25 euro, maar staat niet bij dat het borg is. kamperen is trouwens best prijzig met minimaal 31 euro per nacht
Ga jij hem bij Rosmalen uit de vuilnisbak vissen dan?Steven schreef:Welnee gewoon een lasapparaat meejeroen.k schreef:Hoor ik camp?Steven schreef:Ow ik wilde net in bed gaan liggenRobert dB. schreef:dubbel tjeckTom schreef:-Ray- schreef:RTC Camp Crew rise again
wat, hoor ik daar iemand roepen(ff een nwe party-tent fixxen
)
En anders veel tape en ff het bos in. Alleen dan wel opassen voor rondvliegende hamers

had ff een leesachterstand, maar heb t ff ingehaald. Lijkt me echt vet op erbij te zijn, jammer alleen dat ik dan waarschijnlijk in me tentamens zit...
edit: bullshit, loop dan waarschijnlijk stage en als dat niet doorgaat, mijn tentamens zijn anderhalve week later
@Tom, pm

edit: bullshit, loop dan waarschijnlijk stage en als dat niet doorgaat, mijn tentamens zijn anderhalve week later

@Tom, pm
-
- Contacteer:
voor degene die er niet heen kunnen of mogen is der Kreuztagen de maand erna in Hermsdorf, Duitsland miss. wel wat.
1 vd grootste renault-treffens in europa en voor alle renaults toegankelijk,
http://www.kreuztage.de
1 vd grootste renault-treffens in europa en voor alle renaults toegankelijk,

-
- Contacteer:
Volgens CRS kostte het dat minimaal per nacht en ze gingen bij voldoende belangstelling op zoek naar een andere campingSteven schreef:31? Weet je dat zeker?
We kunnen ook gewoon een plaatselijke camping nemen waar we de hele boel op stelten zetten zoals normaal
Maar volgens mij is het nu toch wel tijd om een lijst te maken met mensen die willen gaan. Want er waren volgens mij slechts 700 plaatsen beschikbaar.
krueztage waren we ook van plan heen te gaan als het even meezit. Heb foto's van vorige edities gezien, en dat zag er zeer goed uit.Michel Meganefreak schreef:voor degene die er niet heen kunnen of mogen is der Kreuztagen de maand erna in Hermsdorf, Duitsland miss. wel wat.
1 vd grootste renault-treffens in europa en voor alle renaults toegankelijk,![]()
ik zit ook aan de kreutztage te denken, het is alleen zo'n pleuris end weg 

Immer wieder die verdammte Holländer
Is grotendeels over duitse autobahn, hoeft dus niet zo lang te duren.-Ray- schreef:ik zit ook aan de kreutztage te denken, het is alleen zo'n pl##ris end weg
Laatst gewijzigd door marcel16v op wo 5 nov 2003 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:

Ik kan dan wel nauwelijks (zeg maar geen) Duits, maar dat lijkt mij ook gaver!
Alles is democratisch op te lossen met een poll natuurlijk