Hier waarschijnlijk (wellicht een shop, ik denk het haast wel) de nieuwe Renault Sports Utility Vehicle.
Op basis van de Nissan X-Trail brengt Renault in 2006 een nieuwe SUV. Deze exclusieve impressies tonen aan dat het prototype Koleos als inspiratiebron werd gehanteerd. Binnenin monteert Renault vijf afzonderlijke zetels. Voor de aandrijving zorgen twee dCi's (130 of 150 pk) of een 2.0 met directe benzine-injectie van 150 pk. De lancering is voorzien voor 2006. Prijzen zullen vermoedelijk rond de 23.000 euro schommelen.
Bron: AutoScoops Forum
[img]http://www.autoscoops.be/scanrenaultsuv1.jpg[/img]
[img]http://www.autoscoops.be/scanrenaultsuv2.jpg[/img]
Op zich niet onaardig.
Groeten,
Rik
Renault SUV!
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
ik vind m vet!!
vond de koleos al heftig, deze is echt super
vond de koleos al heftig, deze is echt super

-
- Contacteer:
Tis misschien geen foto en dus wel een shop, maar evengoed kan ie der wel zo uit komen te zien.
Ik begrijp dat dit dus de opvolger is van de scenic RX4. Vind het wel een leuke bak, alleen die plaat in die grille mogen ze van mij nog schrappen.
Ik begrijp dat dit dus de opvolger is van de scenic RX4. Vind het wel een leuke bak, alleen die plaat in die grille mogen ze van mij nog schrappen.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Het is net als de megane ff wennen zijn,verder ziet die er best goed uit.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Tuurlijk. Blijven we over topics zeiken? Kaasje bak inderdaad, maar mag van mij nog wel een dikkere motor in...Tom schreef:ik vind hem ook wel keurig eigenlijk. Maar was dit een topic waard?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Jakkes... Gaat Renault nou ook eens normale auto's maken in plaats van alles met zo'n vage achterkant?
En komt er ook een keer een nieuwe exclusieve wagen? De enige exclusieve wagens die ik ken zijn de Alpine en de Spider...
En komt er ook een keer een nieuwe exclusieve wagen? De enige exclusieve wagens die ik ken zijn de Alpine en de Spider...
Leuke bak... Nu ook al Renaults met richtingaanwijzers in de spiegels 

-
- Über-Spammer
Ziet er monster achtig uit.
voor op terrein dan.
voor op terrein dan.

-
- Contacteer:
Ik vind idd ook dat renault weer eens met een echte sportbak mag komen. Bij voorkeur met de naam Alpine eraan gekoppeld.Joost (DoubleYou) schreef: En komt er ook een keer een nieuwe exclusieve wagen? De enige exclusieve wagens die ik ken zijn de Alpine en de Spider...
-
- Moderator
- Car: Megane
hij kijkt wel lekker boos
Ik vind 't nu echt mooi die achterkanten. 't Is toch echt Renault zo'n achterkant en je kan 't draaien of wenden (of hoe ging die uitdrukking) wat je wil maar er is geen enkel merk wat ook maar iets erop lijkt. En da's best knap gedaan.Joost (DoubleYou) schreef:Jakkes... Gaat Renault nou ook eens normale auto's maken in plaats van alles met zo'n vage achterkant?

-
Ik vind dit ook wel aardig uitzien
Van voren dan, die achterkant is net zo slecht als van alle huidige Renaults (imho)

het is al fijn dat er tenminste een keer ergens een topic over geopend wordt ipv de 10000ste post in topics die al lang nergens meer over gaan (ACT). Weet je tenminste waar dit topic over gaat: een al dan niet fake SUV van Renault.Tom schreef:ik vind hem ook wel keurig eigenlijk. Maar was dit een topic waard?
En die velgen 

-
- Contacteer:
Ik vind de Koleos eigenlijk nog een beetje mooier, vooral de koplampen, maar dit is een zeer appetijtelijke auto. Ik ga hier dan ook voor sparen, om mijn trouwe Scénic te vervangen.
Wat die achterkanten betreft, ik zag laatst een zwarte Mégane II sporthatch rijden en volgens mij was hij verlaagd. Dat vind ik dus echt een ontzettend mooie auto. Ik vind de achterkant helemaal niet lelijk.
Maar goed, de gusto non disputandum.
Ik ga hier wel voor. Is er al een naam bekend?
- Peter
Wat die achterkanten betreft, ik zag laatst een zwarte Mégane II sporthatch rijden en volgens mij was hij verlaagd. Dat vind ik dus echt een ontzettend mooie auto. Ik vind de achterkant helemaal niet lelijk.
Maar goed, de gusto non disputandum.

- Peter