wie weet er een adresje waar je orginele renault sport artikelen kan kopen .Ik ben opzoek naar een t-shirt ,jas en blouse.Ik bedoel niet die je kunt bestellen bij de dealer uit de catalogus maar meer de kleding die ze dragen op circuits enz.
gr antoine
kleding renault sport
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Trek maar je portemonee open
ze hebben veel artikelen,maar meeste zijn een beetje duur
ze hebben veel artikelen,maar meeste zijn een beetje duur

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
oe ik weet niet of die nog bestaatIvo8hoven schreef:Bij de dealer kan je dingen bestellen, en ik geloof dat er in Alkmaar een echte Renault (Sport) Boutique zit.....
ik kijk wel even
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
volgens mij is die weg... Misschien kun je voor die kleding kijken op de site van renault sport of op de F1 site. Anders kun je altijd nog kijken bij de merchandise shops bij andere F1 site's. Zoals: http://store.racing-live.com/en/product ... 1&categ=-1 Das de winkel van http://f1.racing-live.com/en/ 

-
- Contacteer:
-
- Car: Renault Clio III RS
Bedankt voor de linkies maar dat zijn dus de kleren die niet wil hebben.Ik ben dus opzoek naar de blouse met achterop renault sport.IK heb ze een keer gezien tijdens de duitse top 10 races maar kan ze nu nergens meer vinden.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
zo een als tjabel en ivo hebben???ant1 schreef:Bedankt voor de linkies maar dat zijn dus de kleren die niet wil hebben.Ik ben dus opzoek naar de blouse met achterop renault sport.IK heb ze een keer gezien tijdens de duitse top 10 races maar kan ze nu nergens meer vinden.
blauw met geel en achter op renault sport idd.
is dat niet gewoon deze dan????[img]http://www.renault-boutique.nl/images/p ... 221240.gif[/img]
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
pm ivo eens. want volgens mij heeft hij er zo een. misschien weet ie nog waar ie hem gekocht heeft.ant1 schreef:op deze blouse staat niets achterop.Het is meer het 'merk' renault sport.Ik ben opzoek naar een blouse met 'reklame' van renault sport.
Project: GTT Blue Sport
Voor een bloesje inderdaad, maar ik bedoelde meer een polo voor ongeveer 20 tot 25 euro, en dat is goed te doen.
Sommige dingen zijn inderdaad te duur, maar ik heb namelijk al een keer geïnformeerd bij de dealer naar dit soort merchandise, en die gaf mij heel andere prijzen
.
Sommige dingen zijn inderdaad te duur, maar ik heb namelijk al een keer geïnformeerd bij de dealer naar dit soort merchandise, en die gaf mij heel andere prijzen

-
Als je zo'n trui van Renault Sport wil, moet je ervoor werken. Als je in dat wereldje zit wordt je er mee dood gegooid. Maar dan moet je natuurlijk wel in dat wereldje zitten.
-
En naar mij weten loopt alleen de NAV met die truien en blousjes.
-
In Frankrijk ( bij een dealer ) nog een mooi shirt gekocht met een clio phase 2 rally 1600cup erop en Renault-sport logo!!
Jammer dat t zo koud is..

Jammer dat t zo koud is..