RTC's toertocht zuid-limburg
-
- Contacteer:
Ikke ook hebbe!
DVD:
MJ
Marco
Egid
Marcel B.
Stephan
Rory
Luc
Jeroen.k
Ivo
Chris
Riel
Alexgt
Frits
Ollie
Patrick L.
_Martijn_
Sander101
Maurits
Rob
Noud
Dennis
Jeroen RS
Hans R.
Peter5GTTurbo
CD:
Joost
MartijnG
Bram (Vospower)
Video:
DVD:
MJ
Marco
Egid
Marcel B.
Stephan
Rory
Luc
Jeroen.k
Ivo
Chris
Riel
Alexgt
Frits
Ollie
Patrick L.
_Martijn_
Sander101
Maurits
Rob
Noud
Dennis
Jeroen RS
Hans R.
Peter5GTTurbo
CD:
Joost
MartijnG
Bram (Vospower)
Video:
-
- Contacteer:
Van wie is die witte twingo dan die int filmpje voorbij kwam zetten ??
* Stefan T-SPORT *
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Wanneer zijn de DVD's en CD's enzo klaar? Worden die op de jaarafsluiting uitgedeeld?
ik wil ook zo'n dvd filmpje
@michel:ik heb dat divx sjit en stuf en zooi gedownload maar ik krijg alleen dat hondevoer van lycos in mijn scherm maar niks te filmpje
what the f... uck doe ik verkeerd of niet of te weinig of te langzaam of gewoon niet goed of wat vergeet ik of heb ik een kut pc die gewoon niet doet wat ie moet doen of wat the goddamnetfuckdekutsjitgodmiljaarsegodverdommesse moet ik gewoon ff doen om dat filmpje gewoon es ff te zien hier op mijn 17"schermpje?
want ik baal nu echt dat het me nog steeds niet is gelukt om het gewoon es te bekijken.

@michel:ik heb dat divx sjit en stuf en zooi gedownload maar ik krijg alleen dat hondevoer van lycos in mijn scherm maar niks te filmpje

what the f... uck doe ik verkeerd of niet of te weinig of te langzaam of gewoon niet goed of wat vergeet ik of heb ik een kut pc die gewoon niet doet wat ie moet doen of wat the goddamnetfuckdekutsjitgodmiljaarsegodverdommesse moet ik gewoon ff doen om dat filmpje gewoon es ff te zien hier op mijn 17"schermpje?
want ik baal nu echt dat het me nog steeds niet is gelukt om het gewoon es te bekijken.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Jawel, ik heb hem binnen...Ivo8hoven schreef:Nee, het was op een provincialeweg 10 km van huisJeroen RS schreef:dat was toch niet op de A2? heb niets gezien of niet goed opgelet
E 28,- voor 12 KM te hard.
Eigen schuld dikke bult, dag kon toch niet meer stuk!
BTW, leuk stukje tekst op de home pagina!
Jaja, het verslag staat online!!
-
ok af te halen op de TNM, voor de zuiderlingen?
-
ik wil er ook graag één... 

-
damn, dan nog maar ff wachten...
Ik heb vast een opbergrek gekocht, want volgens mij word die film uitgesmeerd over 900 dvd's... 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja solly maar michel heeft het gewoon vet druk en laat daarom effe de dvd effe wachten.Een ongeluk met een 5je van een vriend.mijn nieuw blok en een spoiler spuiten plus heel veel andere dingen aan eigen auto's zijn nu het eerste wat wordt geprepareerd.Ik wil ook de dvd zien maar effe wachten komt er heus wel en als hij er is vergeet je dat je zolang hebt moeten wachten.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
up??
't is alweer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
toch?
't is alweer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
toch?
-
ik zou het zonde vinden als de DVD niet meer kwam...michel vraag er anders 5 euro pp meer voor, dan verdien je dr nog (heel) wat aan 

-
Kill him met zn eeuwige smoesjes 

-
- Über-Spammer
Hallo, even deze uit de oude doos getrokken....
welke leden zijn erin geinteresseerd om dit jaar een toertocht te komen rijden in zuid limburg?
de opzit is als volgt vooralsnog:
de rijder+bijrijder krijgen een roadbook, dus elke auto rijd apart. iedereen kan zijn eigen tempo rijden en het word geen treintje.
op verscheidene plaatsen word een tussenstop gehouden om even van de omgeving te genieten en wat te eten/drinken. en wellicht op het einde van de dag een lekkere bbq ergens?
het zal uitereraard ergens in de zomer moeten plaatsvinden. de datum moeten we nog uitzoeken daar de route en alles nog gemaakt moet worden.
geinteresseerden:
J-P-S
welke leden zijn erin geinteresseerd om dit jaar een toertocht te komen rijden in zuid limburg?
de opzit is als volgt vooralsnog:
de rijder+bijrijder krijgen een roadbook, dus elke auto rijd apart. iedereen kan zijn eigen tempo rijden en het word geen treintje.
op verscheidene plaatsen word een tussenstop gehouden om even van de omgeving te genieten en wat te eten/drinken. en wellicht op het einde van de dag een lekkere bbq ergens?
het zal uitereraard ergens in de zomer moeten plaatsvinden. de datum moeten we nog uitzoeken daar de route en alles nog gemaakt moet worden.
geinteresseerden:
J-P-S
Of dit...
stond stiekem gepland in de nieuwe meetingkalender, dus moeten we het samen even over hebben, niet dat we op elkaars tenen gaan staan
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... t=ardennen
stond stiekem gepland in de nieuwe meetingkalender, dus moeten we het samen even over hebben, niet dat we op elkaars tenen gaan staan

-
geinteresseerden:
J-P-S
Ollie (Clio 2)
Patrick L
J-P-S
Ollie (Clio 2)
Patrick L
-
Ardennen staat toch los van een toertocht In Zuid Limburg in mijn ogen.Riël Notermans schreef:Of dit...
Ik denk dat een Limburg Tochtje ala 2003, die we toen met zijn 3-en gemaakt hebben, ook best leuk is

De Ardennen Tocht is leuk als meerdags evenement...mischien kun je er nog een dag aan vast plakken en rij je de 2e dag een stuk Luxemburg in ofzo.