P@TB@D schreef:even voor de duidelijkheid:
Locatie Mac donalds achter silverdome.
Hoe kom je hier?
Vanuit Den haag, a12, 2e afslag zoetermeer, dan linksaf bij de stoplichten en dan alsmaar rechtdoor blijven rijden tot je bij de mac rechtsaf kan.
Vanaf de ander kant 12 is het de eerste afslag ZOETERMEER en dan rechtsaf en dan alsmaar rechtdoor en dan zie van zelf die hoge M boom
Kijk anders op http://www.routenet.nl en zoek op straatnaam: Kelvinstraat als je hier naar toe rijd vin je het geheid!!
Vanuit ZOETERMEER / mac naast silverdome naar de Meern
-
- Moderator
- Car: Megane
Auto is nog niet klaar
. Ben nu druk bezig. Kom dus niet naar Zoetermeer. Ik hoop nog wel ff naar Utrecht.

Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
-
- Contacteer:
Jammer dat je hem niet afkrijgt.TURBODJ schreef:Auto is nog niet klaar![]()
. Ben nu druk bezig. Kom dus niet naar Zoetermeer. Ik hoop nog wel ff naar Utrecht.
Mijn binnenkant is ook niet af, maar ik kan gelukkig wel rijden.
Ik heb de ultieme cd bij me: Bounce 1

-
- Moderator
de volgende reden mee
1P@TB@D Clio S
2Jef Clio S
3SilverRS
4Sander101 Clio RS
5THEFINZ Clio Si 1.4 16v
6arthur gtturbo
7frank gtturbo
8maik gtturbo
9mathijs gtturbo
10Peter gtturbo
11Jerry gtturbo
12floris clio 16v
13maurice clio 16v
14Manuel Clio II.1.2 16v
15John clio rl (gecko)
16witte r19
misschien nog een paar vergeten.
De rit naar de meern was volgens mij toch wel geslaagd?
Geen problemen onderweg alleen hoorde ik jerry zeggen dat hij last had van een expres
Ook zag nog een donkerblauwe gtt een mercedes het leven zuur maken.
Verder zijn we allemaal heel aangekomen toch?
na ja ik ben benieuwd of er pica's gemaakt zijn

1P@TB@D Clio S
2Jef Clio S
3SilverRS
4Sander101 Clio RS
5THEFINZ Clio Si 1.4 16v
6arthur gtturbo
7frank gtturbo
8maik gtturbo
9mathijs gtturbo
10Peter gtturbo
11Jerry gtturbo
12floris clio 16v
13maurice clio 16v
14Manuel Clio II.1.2 16v
15John clio rl (gecko)
16witte r19
misschien nog een paar vergeten.
De rit naar de meern was volgens mij toch wel geslaagd?
Geen problemen onderweg alleen hoorde ik jerry zeggen dat hij last had van een expres
Ook zag nog een donkerblauwe gtt een mercedes het leven zuur maken.
Verder zijn we allemaal heel aangekomen toch?
na ja ik ben benieuwd of er pica's gemaakt zijn

-
- Moderator
ik reed voorop en ik reed ongeveer 100 a 120 dus ik neem aan dat de rest dat ook deed 
Ben voor de zekerheid maar even in de ankers gegaan bij de legale struikrovers, maar toen ik langsreed zag ik dat ze hem net aan het neerzetten waren.
-
- Moderator
ik had ze niet eens gezien hahaha
Auw.......dit was neem ik aan ook op de terugweg
toen heb ik wel wat harder gereden......niet superhard natuurlijk
Ik ben jullie nog voorbij gereden

-
- Moderator
oh oke jij heete toch gecko?John B schreef:Auw.......dit was neem ik aan ook op de terugwegtoen heb ik wel wat harder gereden......niet superhard natuurlijk
![]()
De N11 is ook altijd oppassen hoor...
Das natuurlijk niet mijn echte naamP@TB@D schreef:oh oke jij heete toch gecko?John B schreef:Auw.......dit was neem ik aan ook op de terugwegtoen heb ik wel wat harder gereden......niet superhard natuurlijk
![]()

Ik heb die flitskist niet eens gezien joh
. Maar over het algemeen was de heenweg wel relaxed. De terugweg (lees: 2x clio rs) ging aanzienlijk sneller
.
We habben bijna een platte cassiskleurige clio rs(Sander 101), een vrouwtje in een chrijsler busje ofzo dacht dat ze met 95 op de linkerbaan kon inhalen
. Het mooiste was nog dat ze dit probeerde zonder haar spiegels te gebruiken. Beetje het niveau van : die dingen zijn om m`n make-up te controleren...?
Nou ik kan zeggen dat Sander 101 erg boos was, dit liet hij blijken middels een lange brul uit de k-tec uitlaat...
Naar de organisatie van de meeting: Jongens(meisjes ook evt.?) heel hartelijk bedankt voor het organiseren van dit evenement, vond het super om al die Reno`s bij elkaar te zien!!

We habben bijna een platte cassiskleurige clio rs(Sander 101), een vrouwtje in een chrijsler busje ofzo dacht dat ze met 95 op de linkerbaan kon inhalen

Nou ik kan zeggen dat Sander 101 erg boos was, dit liet hij blijken middels een lange brul uit de k-tec uitlaat...

Naar de organisatie van de meeting: Jongens(meisjes ook evt.?) heel hartelijk bedankt voor het organiseren van dit evenement, vond het super om al die Reno`s bij elkaar te zien!!

Laatst gewijzigd door SilverRS op zo 2 nov 2003 16:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Als het maar hard gaat!
-
- Contacteer:
Ik was er helaas niet bij... mn auto stond nog op de brug. Roest weg werken en grote beurt en APK.. (dat is niet niks.....)
En mn blok laten opleuken!!!
Zodoende was ik er niet
volgende keer beter!!!!
En mn blok laten opleuken!!!

Zodoende was ik er niet

Clio16v
-
- Moderator
ik had al zo'n vermoede daanMadman_daan schreef:Ik was er helaas niet bij... mn auto stond nog op de brug. Roest weg werken en grote beurt en APK.. (dat is niet niks.....)
En mn blok laten opleuken!!!![]()
![]()
Zodoende was ik er nietvolgende keer beter!!!!
-
- Contacteer:
Ja echt KUT.. maarja niets aan te doen. Ik wist niet dat het nog ff zou duren voordat het klaar is. Er wordt namelijk links en rechts opnieuw schermen ingeplaatst en opnieuw gespotenP@TB@D schreef:ik had al zo'n vermoede daanMadman_daan schreef:Ik was er helaas niet bij... mn auto stond nog op de brug. Roest weg werken en grote beurt en APK.. (dat is niet niks.....)
En mn blok laten opleuken!!!![]()
![]()
Zodoende was ik er nietvolgende keer beter!!!!

Ik wacht de foto's op...

Clio16v
-
- Über-Spammer
Goed afgesproken jongens.
Volgende keer weer
Volgende keer weer
wat mij betreft wel, alleen dan met mooi weer 

-
- Über-Spammer
uiteraard

-
- Moderator
ook op de terugweg heb ik nix gezien
@maik, mij best

@maik, mij best

kheb jullie nog voorbij zien scheuren iets voor afslag voorburg...SilverRS schreef:Ik heb die flitskist niet eens gezien joh. Maar over het algemeen was de heenweg wel relaxed. De terugweg (lees: 2x clio rs) ging aanzienlijk sneller
.
We habben bijna een platte cassiskleurige clio rs(Sander 101), een vrouwtje in een chrijsler busje ofzo dacht dat ze met 95 op de linkerbaan kon inhalen. Het mooiste was nog dat ze dit probeerde zonder haar spiegels te gebruiken. Beetje het niveau van : die dingen zijn om m`n make-up te controleren...?
![]()
Nou ik kan zeggen dat Sander 101 erg boos was, dit liet hij blijken middels een lange brul uit de k-tec uitlaat...![]()
reed 95 km/h de hele weg, dus ik kan niet geflitst zijn

-
- Moderator
easy goining

hoelaat ging je naar huis dan? want me mede passagier zat allemaal foto's te maken van renootjes!Sander101 schreef:Heeft iemand op de terug weg nog een flitser gezien op de A12 naar Den Haag? Zit me toch niet helemaal lekker.

was trouwens wel blij dat jullie niet het gas erop zetten op de heen weg..........had het van mijn leven niet bij kunnen houden 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
trug tot gouda nix gezien. Daar gingen wij richting a20 dus verder geen ideeSander101 schreef:Heeft iemand op de terug weg nog een flitser gezien op de A12 naar Den Haag? Zit me toch niet helemaal lekker.

-
- Moderator
waarom denk je dat ik bewust vooraan ging rijden ik heb ook maar een 1.4John B schreef:was trouwens wel blij dat jullie niet het gas erop zetten op de heen weg..........had het van mijn leven niet bij kunnen houden
das toch weer 0.2 meerP@TB@D schreef:waarom denk je dat ik bewust vooraan ging rijden ik heb ook maar een 1.4John B schreef:was trouwens wel blij dat jullie niet het gas erop zetten op de heen weg..........had het van mijn leven niet bij kunnen houden

-
- Moderator
sja dan moet je kleinere velgies kopen german style of zo 
-
Ik reed ook mee op de terugweg over de A12 in een groepje met:
- 2 clio's S.
- 2 zilveren Clio's 16V.
- 1 Clio RS.
- 1 zwarte Clio met chromen M3 spiegels.
- 1 witte 5 SL.
Ik heb ook geen flitser gezien.
Greetz
Rob
- 2 clio's S.
- 2 zilveren Clio's 16V.
- 1 Clio RS.
- 1 zwarte Clio met chromen M3 spiegels.
- 1 witte 5 SL.
Ik heb ook geen flitser gezien.
Greetz
Rob
VLK Groep