dus scharp mij maar van de kaart
Je bent een kei! We bellen deze week nog wel even over hoe en wat.Joost (DoubleYou) schreef:Ik heb net even nagevraagd, de Arnhemmers (die bij de franse autodag bij de Mac Apeldoorn wachtten) kunnen straight doorrijden naar Utrecht, en ik weet niet echt of andere mensen bij Apeldoorn komen. De Noorderpersonen gaan via Lelystad denk ik, dus gaan we voor alleen André wachten bij de Mac Apeldoorn? Of zijn er wél meerdere mensen die daar wachten?
Anders mogen jullie ook gewoon doorrijden, en rijdt ik wel Apeldoorn in om André persoonlijk op te halen. Hoeft hij ook niet naar de Mac te komen, als daar toch niemand staat is dat wel erg saai he.
Is goed, als je m'n nummer niet had heb je die nu per pmAndré ter Velde schreef:We bellen deze week nog wel even over hoe en wat.
Dat bepaal jij helemaal niet word dus nog eerst overleggen!Joost (DoubleYou) schreef:Nou het was niet echt besproken dus, maar aangezien we Michel bij Holten halen kunnen we ook André van Apeldoorn halen. Dus we gaan daar ook even af.
mij maakt het niks uit of we even moeten stoppen in apeldoorn.Vosje schreef:Dat bepaal jij helemaal niet word dus nog eerst overleggen!Joost (DoubleYou) schreef:Nou het was niet echt besproken dus, maar aangezien we Michel bij Holten halen kunnen we ook André van Apeldoorn halen. Dus we gaan daar ook even af.
Gister was de meerderheid voor, had je er maar bij moeten zijnVosje schreef:Dat bepaal jij helemaal niet word dus nog eerst overleggen!Joost (DoubleYou) schreef:Nou het was niet echt besproken dus, maar aangezien we Michel bij Holten halen kunnen we ook André van Apeldoorn halen. Dus we gaan daar ook even af.
zo dus ik heb dan wel even liggen slapen want ik zat naast jou en heb er niks over gehoordJoost (DoubleYou) schreef:Gister was de meerderheid voor, had je er maar bij moeten zijnVosje schreef:Dat bepaal jij helemaal niet word dus nog eerst overleggen!Joost (DoubleYou) schreef:Nou het was niet echt besproken dus, maar aangezien we Michel bij Holten halen kunnen we ook André van Apeldoorn halen. Dus we gaan daar ook even af.
ben ik dan blij dat jij dan geen stuur in handen hebVosje schreef:Als je niet aardig doet vergeten we je gewoon per ongeluk!michel 16v schreef:even ter info, ik sta op de parkeerplaats achter het ac , dat is vlak voor de uit-rit naar de snelweg.
Je woont ook in Enschede, waarom ben ik je dan niet tegengekomen?Robby schreef:En deze komt er, als last minute, nog bij...
Jaja, een reno 25 v6.
RJ.
met benzine loopt die beterSander101 schreef:Is Joost al thuis? Zijn auto startte niet vanmiddag.