Dvd op je navigatie

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
dingo

Ik rij zelf in een Clio Initiale, Bj 03 en heb tot nu toe :lol:
alleen de einddemper vervangen dmv een Sebring competition, hij is +/- 35/40 mm verlaagt ,en heb vd week side scurts er op gezet, wat best een mooi geheel geeft aan de auto, verder heb ik op het klasse 3 alarm een module laten plaatsen waardoor de ramen dicht gaan als ik het alarm inschakel, en mijn volgende klus wordt dvd aansluiten op de navigatie display volgens het bedrijf die het alarm had gedaan moest dat mogelijk zijn. iemand bekend hiermee ?

Bedankt voor de reacties.
Dingo. (Y)
Ferdy
Über-Spammer

ik wil wel weer foto's zien !!! :)
Proline Mobile
Contacteer:

dingo schreef:Ik rij zelf in een Clio Initiale, Bj 03 en heb tot nu toe :lol:
alleen de einddemper vervangen dmv een Sebring competition, hij is +/- 35/40 mm verlaagt ,en heb vd week side scurts er op gezet, wat best een mooi geheel geeft aan de auto, verder heb ik op het klasse 3 alarm een module laten plaatsen waardoor de ramen dicht gaan als ik het alarm inschakel, en mijn volgende klus wordt dvd aansluiten op de navigatie display volgens het bedrijf die het alarm had gedaan moest dat mogelijk zijn. iemand bekend hiermee ?

Bedankt voor de reacties.
Dingo. (Y)
graag wat meer info over de spullen die je hebt.
daar ken ik wat meer mee.... :)
see you soon @ proline!
dingo

Ja sorry, wel zo handig als je inderdaad wat meer info hebt.

Het gaat om de Carminat navigatie ,welke vanaf fabriek wordt gelevert (optie)
Anonymous

Waarschijnlijk zou je dan een andere (cd-speler) moeten gebruiken die dvd kan lezen, en dan is nog de vraag is die dvd-lezer aan te sluiten op jouw vanaf de fabriek gemonteerde navigatie-scherm, ik denk dat het lastig word
dingo

Ik moet inderdaad een nieuwe speler aansluiten, op de al reeds bestaande speler, die voor de navigatie cd is, volgens het bedrijf moeten ze een soort van module er tussen zetten, die nu alleen nog leverbaar is met ntsc, en vanaf volgend jaar ook op pal.
Voor de leeken onder ons betekent dat (ntsc) amerikaans is en (pal) europees, als het goed is.

(Y)
Plaats reactie