Ik zag net op tv de actie van kwikfit, tot 40% korting op banden blabla...maar ze hebben dus ook velgen. Het ziet er supergoedkoop en "plastic-look" uit en nu wil ik weten of er iemand ervaring met die velgen heeft?
Mazzzzzzzzzzel,

Dennis
misschien een hele stomme vraag, maar wat maakt dat uit??? wordt het rubber dan minder goed of zo?TheFinz schreef:let ook op de productiedatum van de banden, het schijnt dat juis bij dit soort acties de oude banden (jaar na productie) worden verkocht. kon het ook lezen op de banden met een code (welke weet ik niet meer)
Ik was van plan hier ff te posten dat ze voor meer info over Kwikflut maar naar jou moesten vragen.Menno schreef:de enige legitieme reden om naar de kwikfit te gaan is mijns inziens om er een handgranaat heen te brengen. (vergeet niet de pin mee naar huis te nemen)
ben d'r zaterdag geweest, stelletje lijers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik hoef jou ook niet als zwagerSteven schreef:Daaga ik heb hier in Beverwijk een goeie dude die gewoon voor 2.50 monteerd en balanceerd.
stevie..ik heb nog een zusSteven schreef:Daaga ik heb hier in Beverwijk een goeie dude die gewoon voor 2.50 monteerd en balanceerd.
Maar wie wil jou nou in de familie hebben.~Haas~ schreef:stevie..ik heb nog een zusSteven schreef:Daaga ik heb hier in Beverwijk een goeie dude die gewoon voor 2.50 monteerd en balanceerd.
Nu alleen nog een vrouw vinden die daarin traptSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ehm ik was degene die omkoopbaar was door een rijke aantrekkelijke vrouw
dus ben je in het bezit van een gefortuneerde lekkere zus dan heb je vrij makkelijk kans op een monteur in je familie
ehm ben gewoon van beroep monteur verder niksSteven schreef:Jezelf niet teveel ophemelen he Sfen, we hebben nog geen hoogstandjes uit jou handen zien komen.
Bewijs je eerst maar es