Friday Nightmeeting Oss I
hoop alleen om te proberen?!
zeker!!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Patrick????Merijn schreef:Voor de APK. Zijn kat is kaputt, dus wilde hij de mijne effe lenen. Wat ben ik toch weer sociaal, he?
Project: GTT Blue Sport
Jaja,
Ik heb weer es een major problem op et werk. (3 van de 5 HD's op server DOOD) dus ben met alle moed begonnen aan het restoren van data om maandag weer uit me neus te kunnen gaan eten
FUCKZOOI
Ik heb weer es een major problem op et werk. (3 van de 5 HD's op server DOOD) dus ben met alle moed begonnen aan het restoren van data om maandag weer uit me neus te kunnen gaan eten
FUCKZOOI

goed, lekker verkaaid...ik kom vanavond met het andere racemonster hierthuis: de Twingo 
Ga zo mijn clio ophalen maar laat m voor de zekerheid wat betreft de nieuwe lak nog maar een nachtje lekker warm binnen staan...Erg klote, heb echt zin om erin te rijden, maar ja, tis voor een goed doel.
@Rob, hoop dat de uitlaat erin past

Ga zo mijn clio ophalen maar laat m voor de zekerheid wat betreft de nieuwe lak nog maar een nachtje lekker warm binnen staan...Erg klote, heb echt zin om erin te rijden, maar ja, tis voor een goed doel.
@Rob, hoop dat de uitlaat erin past

Jongens ik zal er niet bij zijn vanavond, echter wel een motor gekocht vandaag:
Hij lijkt op deze motor, alleen dan zit er nu een hoog stuur op. Zaterdag wissel ik die om voor een laag stuur zoals op de foto....zadel is ook anders, maar op termijn wil ik eenzelfde zadel als op deze motorfiets!
Hij gaat niet hard, maar is wel zuinig! (bouwjaar 1970!!
)
[img]http://www.ace-cafe-london.com/gif/cb550.jpg[/img][/img]
Hij lijkt op deze motor, alleen dan zit er nu een hoog stuur op. Zaterdag wissel ik die om voor een laag stuur zoals op de foto....zadel is ook anders, maar op termijn wil ik eenzelfde zadel als op deze motorfiets!
Hij gaat niet hard, maar is wel zuinig! (bouwjaar 1970!!

[img]http://www.ace-cafe-london.com/gif/cb550.jpg[/img][/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ziet er netjes uit. is wel weer eens wat anders dan altijd een auto. succes er mee.jpp_GTX schreef:[img]http://www.ace-cafe-london.com/gif/cb550.jpg[/img][/img]
en waaorom kom je hem niet ff showen dan??
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Frits schreef:
en waaorom kom je hem niet ff showen dan??
GR.Frits
nou hij loopt niet helemaal 100%, carburateurs moeten worden afgesteld, kleppen moeten gesteld worden en de contactpuntjes vernieuwd. Ook 2 nieuwe bougies en nieuwe carterolie.....hopelijk loopt hij dan weer als een zonnetje...

Tom schreef:ding ziet er idd strak uit. bovendien vind ik zilver wel mooi voor een GTT en zie je ze niet zo gek veel. Effe snel bellen voordat Douwe het doet![]()

Nou success mannen ik ben lekker aan het werk

-
- Moderator
- Car: MB
zo, was weer gezellig vanavond. En toch nog een redelijk opkomst.
Rob - clio 16v
Rory - clio2
Tom - Williams
Frits - Clio RT
Kevin - megane coupe (2 man)
.... - megane coupe
.... - clio RS (2 man)
volgens mij was dit het.
en ik denk dat ik toch maar eens een ander stuurhuis ga bestellen (zou rob nog een keer zin hebben
). De speling is echt erger geworden en voel me soms net B.A. 
Rob - clio 16v
Rory - clio2
Tom - Williams
Frits - Clio RT
.... - megane coupe
.... - clio RS (2 man)
volgens mij was dit het.
en ik denk dat ik toch maar eens een ander stuurhuis ga bestellen (zou rob nog een keer zin hebben

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
dat dacht ik al. Tja ik reed inmiddels 160 denk ik ofzo, dan maar effe tussen oranje en rood door
. Voor mij gevoel is je auto trouwens langzamer geworden. Kan misschien zo lijken, maar meen dat je minder uitliep dan anders.
Maare, als ik een stuurstang bestel. Heb jij dan een keer zin om effe meet te helpen
Maare, als ik een stuurstang bestel. Heb jij dan een keer zin om effe meet te helpen

Ik liep inderdaad minder snel weg van je, maar ik denk eerder dat de jouwe wat sneller is geworden, want de mijne voelt niks langzamer aan.Tom schreef:dat dacht ik al. Tja ik reed inmiddels 160 denk ik ofzo, dan maar effe tussen oranje en rood door. Voor mij gevoel is je auto trouwens langzamer geworden. Kan misschien zo lijken, maar meen dat je minder uitliep dan anders.
Ik help wel mee met de stuurkolom, ik weet nu hoe het moet.

-
- Moderator
tja, ik weet ook niet hoe het komt. ik heb alleen zelf niet echt het idee dat mijn auto sneller is geworden (al kan dat nooit kwaad
).
Ik zal van de week eens effe naar de dealert gaan
ga nu slapen........zzzzzzzz

Ik zal van de week eens effe naar de dealert gaan
ga nu slapen........zzzzzzzz
BedanktTom schreef:zo, was weer gezellig vanavond. En toch nog een redelijk opkomst.
Rob - clio 16v
Rory - clio2
Tom - Williams
Frits - Clio RT
.... - megane coupe
.... - clio RS (2 man)
volgens mij was dit het.

Het was wel weer ff gezellig, klein groepje maar toch.
@Rob, heb me moeder nog nooit horen schelden strax, toen ik zei dat ik een andere uitlaat had meegenomen