Friday Nightmeeting Oldenzaal.
-
Ik niet, sta lekker op de Int. Tuning Salon dit weekend.
Vrijdag 31 Oktober 19.00 uur
Lokatie: Carpoolplaats t.o. de Mac in Oldenzaal
Michel: Clio 16V
Christian: Clio 16V
Joost: Express LPG
Stefan: Twingo
Vosje: Twingo
JW: Willie
JoostR: Clio RSi
Alexander: R19 16V
Michel L: Clio RSi
Ik weet niet of dit nog klopt?
Maar dit is het laatste lijstje

-
- Contacteer:
en ik mag dus niet meeJoost R schreef:Vrijdag 31 Oktober 19.00 uur

-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Contacteer:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ????dtune_stefan schreef:Oh ja, de koop van de Twingo gaat niet door![]()
![]()
, maar dat horen jullie vanavond wel
das kut !!!!

mag lekker toch mee

-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Meerijden in de gaswagen? 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
begint op het FNO topic te lijken zo.dtune_stefan schreef:sexexpress

Project: GTT Blue Sport
-
Mietje 

Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
- Contacteer:
ben weer thuis, snel he
was vandaag weer gezellig zonder vosje

was vandaag weer gezellig zonder vosje

-
- Contacteer:
WTF! Waar the hell is m'n portomonee gebleven 
Hij's serieus pleite: niet in m'n tas, niet in de auto, niet in de Mac. Heb hem wel meegenomen.

Hij's serieus pleite: niet in m'n tas, niet in de auto, niet in de Mac. Heb hem wel meegenomen.
scheelt... al je geld zit in je autoJoost (DoubleYou) schreef:WTF! Waar the hell is m'n portomonee gebleven

ff serieus, hopelijk vin je hem terug.
geslaagd avondje
-
- Contacteer:
Gelukkig zat er niet veel in idd, zoiets van 15 euro schat ik, maar wel een pinpas en universiteitskaart. Maar die UT kaarten gebruikte ik toch niet. Gelukkig heb ik mijn creditcard beter weggestopt, die zit in dubbel portomonee formaat waar ook mijn PDA in zit.
Als ik morgen het niet gevonden heb in daglicht (misschien ergens onder de auto geschoven) ga ik de pas blokkeren en een nieuwe aanvragen. Moet ik geld opnemen met m'n creditcard, kost weer extra.
Maar vanavond was wel een geslaagde avond ja!
Als ik morgen het niet gevonden heb in daglicht (misschien ergens onder de auto geschoven) ga ik de pas blokkeren en een nieuwe aanvragen. Moet ik geld opnemen met m'n creditcard, kost weer extra.

Maar vanavond was wel een geslaagde avond ja!
je tas is ook omgevallen bij de mac is i er niet uit gegledenJoost (DoubleYou) schreef:WTF! Waar the hell is m'n portomonee gebleven
-
- Contacteer:
Nee, dat is het niet. Ik heb de Mac opgebeld om te kijken, hebben ze gedaan en het ligt er niet. Maar gelukkig is hij weer terecht hoor. Ik leg in de auto altijd de telefoon en portomonee op het dashboard, en die blijft daar meestal wel liggen. Nu wist ik niet meer of ik dat nou bij de Mac ook had gedaan toen we weggingen, maar ik vond hem vanochtend in de auto achter de stoel in zo'n inkeping. Moet je ook maar vinden
Is er dus waarschijnlijk afgevallen ofzo.

beter
was vandaag ff wezen kijken bij dat 'raceweekend' bij go-planet ... dat ging echt nergens over... een paar van die DTM wagens buiten, nog wat kart spul etc.
binnen in condor-city een paar van die flauwe 'halffords-tuning' kraampjes (muv kluinhaar dan) wat suzimaniacs die wat voor zich uit staarden... niet echt indrukwekkend... het vetste was misschien wel de Clio williams die op de parkeerplaats stond
was vandaag ff wezen kijken bij dat 'raceweekend' bij go-planet ... dat ging echt nergens over... een paar van die DTM wagens buiten, nog wat kart spul etc.
binnen in condor-city een paar van die flauwe 'halffords-tuning' kraampjes (muv kluinhaar dan) wat suzimaniacs die wat voor zich uit staarden... niet echt indrukwekkend... het vetste was misschien wel de Clio williams die op de parkeerplaats stond

-
- Contacteer:
Oke, ik had ook even gedacht langs te gaan maar ik had er niet echt meer tijd voor. Niet veel gemist dus zo te horen.
HOE HANDIG, kij daar dan ook eerst in die car van je!Joost (DoubleYou) schreef:Nee, dat is het niet. Ik heb de Mac opgebeld om te kijken, hebben ze gedaan en het ligt er niet. Maar gelukkig is hij weer terecht hoor. Ik leg in de auto altijd de telefoon en portomonee op het dashboard, en die blijft daar meestal wel liggen. Nu wist ik niet meer of ik dat nou bij de Mac ook had gedaan toen we weggingen, maar ik vond hem vanochtend in de auto achter de stoel in zo'n inkeping. Moet je ook maar vindenIs er dus waarschijnlijk afgevallen ofzo.
Valt mee dat renco je nog niet afzeikt over die actie

btw hoe was de meeting in de meern??
Ik heb me spruitstuk maar alleen maar opgehaald want chris "chickend out "

grt martijn
-
- Contacteer:
In het donker zie ik neit zoveel en zeker niet op de plaats waar die lag.Grint205 schreef:HOE HANDIG, kij daar dan ook eerst in die car van je!
Sssst!Grint205 schreef:Valt mee dat renco je nog niet afzeikt over die actie![]()

Erg gezellig, maar toen het begon te regenen was het wat minder. Maar dat was pas aan het einde (toen ging bijna iedereen weg namelijk).Grint205 schreef:btw hoe was de meeting in de meern??
ik zat er in de auto nog aan te denken zag bord a28 utrecht staan.... nah toch maar niet... was al 1 uur toen ik vertrok uit appelscha.
grt martijn
grt martijn
Jo people ik leef ook nog...
ff over die race beurs bij condor city
Je had zondag moeten komen toen was het druk,hadden we mooiere stand en hadden we mooie honda's als buren...
check dit filmpje voor onze stand e.d.
http://members.lycos.nl/xantip1/movies/Raceweekend.wmv
ff rechter muisknop en opslaan als
ff over die race beurs bij condor city

Je had zondag moeten komen toen was het druk,hadden we mooiere stand en hadden we mooie honda's als buren...
check dit filmpje voor onze stand e.d.
http://members.lycos.nl/xantip1/movies/Raceweekend.wmv
ff rechter muisknop en opslaan als

-
- Contacteer:
't was zo te zien een best wel cool weekend geworden!
Die gast met z'n zwarte swiffer met die grote suzimaniacs sticker he, die heeft die sticker alleen maar voor deze meeting erop geplakt. Tja 't is maar wat je wilt en of je geld overhebt. Ik hoorde zoiets van familiebedrijf enzo... dus dan valt dat mee. Maar ik vind die sticker wel mooi op die wagen en die moet-ie er ook zo oplaten, maar dat wilde hij niet
En Xantip weet heus wel dat we bij de jaarafsluiting waren zondag
Die gast met z'n zwarte swiffer met die grote suzimaniacs sticker he, die heeft die sticker alleen maar voor deze meeting erop geplakt. Tja 't is maar wat je wilt en of je geld overhebt. Ik hoorde zoiets van familiebedrijf enzo... dus dan valt dat mee. Maar ik vind die sticker wel mooi op die wagen en die moet-ie er ook zo oplaten, maar dat wilde hij niet

En Xantip weet heus wel dat we bij de jaarafsluiting waren zondag