5 [GTE] K-tec uitlaat - opzoek naar kat of katvervanger !
Ik had het filmpje nog op mijn PC staan en heb het filmpje even bij Lycos neer gezet.
Rechtermuisknop, Opslaan als
Rechtermuisknop, Opslaan als
Laatst gewijzigd door Larshil op ma 20 okt 2003 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi geluidje, alleen een beetje hard ja 
Oja en je wielen zijn twee maten te groot

Oja en je wielen zijn twee maten te groot

-
- Contacteer:
Cool filmpje! Beetje een Getaway in Stockholm idee 

* Stefan T-SPORT *
Ik weenie of je het erg vind, maar ik ken al je bestanden downen vanaf die link:Larshil schreef:Klik
http://members.lycos.nl/larshil/
niet dat ik er iets aan heb....
Je mag het van mij downloaden, zolang jij het niet kan verwijderen vind ik het niet erg. 

JajaMatijs schreef:Mooi geluidje, alleen een beetje hard ja
Oja en je wielen zijn twee maten te groot![]()

geldboom in mn tuin

tot ik weet hoe ik dat gaat oplossen(qua hoogte)

De uitlaat laat ik iig zo tot 2 nov

er echt wat aan gedaan worden ben ik bang

-
- Über-Spammer
Leuk filmpie en wat een geluid man
TOFF!!!!

moet je ff naar http://members.lycos.nl/larshil/ surfen, vervolgens op het mapje "ritmo" klikken en dan het filmpje genaamd "remcogas" starten/savenMrtn schreef:ken t filmpje niet vinden hoor

stoer filmpje btw

Valt toch best mee, kan ook zijn dat mijn boxen niet zo hard staan. 
Wees nog blij die van mij, heeft denk ik op toeren het zelfde volume, alleen geeft ie nog meer van die mooie rally klappen. Moet ook nog een dempertje tussen komen, is een eigenbrouwsel van de vorige eigenaar lijkt het.

Wees nog blij die van mij, heeft denk ik op toeren het zelfde volume, alleen geeft ie nog meer van die mooie rally klappen. Moet ook nog een dempertje tussen komen, is een eigenbrouwsel van de vorige eigenaar lijkt het.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 20 okt 2003 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Best wel opvallend geluid 
Het kan door een demper mooier gemaakt worden, maar het is wel
hard!

Het kan door een demper mooier gemaakt worden, maar het is wel

-
- Contacteer:
Wat is da voor geluid als jij je gas loslaat? het zijn geen knallen maar toch echt wel iets of lig da nou aan mij?
sjeesus wat een herrie
ik zou er ook dol van worden, weg met dat ding
het is overigens wel zo dat de 1700 rauwer zijn als andere motoren van Renault en een heel ander (harder ook) geluid geven.
die volvomotor ken er ook wat van tussen de 3000 en 3500 toeren, om gestoord van te worden en dat zonder sportuitlaat
bij de overige toeren zijn ze weer wel stiller

ik zou er ook dol van worden, weg met dat ding
het is overigens wel zo dat de 1700 rauwer zijn als andere motoren van Renault en een heel ander (harder ook) geluid geven.
die volvomotor ken er ook wat van tussen de 3000 en 3500 toeren, om gestoord van te worden en dat zonder sportuitlaat

Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
Was dat niet iets van de turbo? Heb ik ook als ik stationair een dot gas geef en loslaat.Hooliead schreef:Wat is da voor geluid als jij je gas loslaat? het zijn geen knallen maar toch echt wel iets of lig da nou aan mij?
Dude, een GTE heeft geen turboJoost (DoubleYou) schreef:Was dat niet iets van de turbo? Heb ik ook als ik stationair een dot gas geef en loslaat.Hooliead schreef:Wat is da voor geluid als jij je gas loslaat? het zijn geen knallen maar toch echt wel iets of lig da nou aan mij?

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Ow dan is het dus niet de turbo...
-
- Contacteer:
Klinkt toch geweldig naar mijn idee?
anders ff een langere demper monteren.

Vette uitlaat heb je daar gemonteerd. 
Hoe is vet verder afgelopen met de keuring ivm. de kat? Je kan toch niet een willekeurige kat van een andere auto ertussen hangen of wel? Ik heb dus binnenkort er ook weer een probleem bij met de APK dan...
Mvg, Chendy.
p.s: mijn zoontje is nu constant bezig je K-Tec na te brullen

Hoe is vet verder afgelopen met de keuring ivm. de kat? Je kan toch niet een willekeurige kat van een andere auto ertussen hangen of wel? Ik heb dus binnenkort er ook weer een probleem bij met de APK dan...
Mvg, Chendy.
p.s: mijn zoontje is nu constant bezig je K-Tec na te brullen

Ik heb idd een probleem bij de keuring ja
dus ben daarom ook op zoek naar een standaard uitlaat
van de gte of iig een uitlaat met kataliedinges
voorlopig hoefd hij nog niet gekeurd te worden
dus heb de tijd
ps: Leuk zo'n zoontje
hehe

van de gte of iig een uitlaat met kataliedinges

dus heb de tijd

ps: Leuk zo'n zoontje

je werd al gek toen je bij mij in de auto zat met mijn oude uitlaatJeroen Lubking schreef:Klinkt toch geweldig naar mijn idee?![]()
denk als dit nog wel meer kabaal maakt

Teerrrring wat een geluid
Krijg je wel trobbels mee met die geldboefen denk ik. Zover ik weet uit recente bekeuringen bij ons in de buurt (straatraces) mag je max. 88db halen op een meter afstand van je uitlaat onder een max. hoek van 50 graden met een db metertje van de wouten. verder moet er een CE kerumerk op je uitlaat staan. Na de bekeuring ( 86) moet je je auto later herkeuren door de RDW. Maar goed, ik heb een Devil® eronder (1 pijp met zo'n toeter aan het eind) en heb er een middendemper tussen laten zetten en je komt nog over de 100db hoor. Ik laat harde scheten dan 88db
. Gewoon gas los laten als er een wout in de buurt is of in zn 4 gaan rijden 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
bruuut geluidjuhhh
Tijdens de motage van de afterburner hebben we ff de motor gestart en ff staan gassen toen de eindemper dr vantussen was,als ik me neit vergis hebbenw e de zelfde motoren.
Echt niet normaal die herrie

Tijdens de motage van de afterburner hebben we ff de motor gestart en ff staan gassen toen de eindemper dr vantussen was,als ik me neit vergis hebbenw e de zelfde motoren.
Echt niet normaal die herrie
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
idd dat doe ik nu ook.. al paar x politie busjestyberium schreef:Gewoon gas los laten als er een wout in de buurt is of in zn 4 gaan rijden
achter me gehad die niets in de gaten hadden...
op de snelweg ook gewoon koppeling in of gas
inhouden als ze voorbij komen dat helpt ook

het is gewoon beetje opletten

-
Je zou er ook een geluidsregelaar tussen kunnen zetten. Dan kun je van binnenuit je geluid verstellen. Werkt echt goed.
Ik weet wel waar ze verkrijgbaar zijn.
Ik weet wel waar ze verkrijgbaar zijn.
Een geluidsregelaar ?... klinkt goed
weet je ook hoe ze precies werken ? want misschien is dat wel een idee 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
zat ik ook aan te denken,alleen als je iets mechanisch maakt heb je kans dat het door de warmte vast gaat zitten,als het lukt is het perfect om rustig te zijn,en als je wilt scheuren,klep open en brullen maar.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Er rijden al aardig wat vrachtwagens rond met zo,n systeem,schakelaartje om en geluid via demperloze sidepipechris-r19 schreef:zat ik ook aan te denken,alleen als je iets mechanisch maakt heb je kans dat het door de warmte vast gaat zitten,als het lukt is het perfect om rustig te zijn,en als je wilt scheuren,klep open en brullen maar.

-
Ik heb ze kant en klaar hier liggen (sorry als ik nu reclame maak) Die passen tussen Invidia systemen (voor veel japanse auto's) Meestal passen die ook zo op een andere uitlaat. Dat zouden we gewoon een keer moeten proberen.
hmm jah idd maar wat voor kosten zitten daar aan verbonden
?reclame ? nee joh dit is advies vanaf eigen bodem 

Okee na een tijdje ben ik het toch wel een beetje
zat het brullende geluid.. Mn vriendin kan ik niet
eens verstaan en de radio had er netzogoed niet in
kunnen zitten :-p
Ik ben dus opzoek naar een katalysator of kat
vervanger zodat hij ook gewoon nog door de keuring
komt. Wou deze reply eerst in "te koop gevraagd"
zetten maar dat lukte niet dus vandaar dit oude
topic weer omhoog gehaald
Dus wie heeft er 1 en wil hem kwijt of weet iemand