Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
martijn het is toch een half uurtje eerder geworden. zijn we zeker op tijd en kan er rustig aan gedaan worden.~Haas~ schreef:ik rij met de groep van fritsie mee denk ik...geen zin om alleen te rijden en zij vertrekken om 12 uur..vind ik wel een mooie tijd
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Stukje? Nieuwsbrief?!
What de hel?? heb die al tijd niet meer gehad.
Begin ook steeds meer te vermoeden dat mn betaling niet is aangekomen, maar ik zit wel in het leden gedeelte.. straks maar eens gaan pm'en dan :|
Anders kom ik straks het leden deel op de Meern niet op!
What de hel?? heb die al tijd niet meer gehad.
Begin ook steeds meer te vermoeden dat mn betaling niet is aangekomen, maar ik zit wel in het leden gedeelte.. straks maar eens gaan pm'en dan :|
Anders kom ik straks het leden deel op de Meern niet op!

ik zal proberen er tussen kwart over elf en twaalf uur te zijn. Hoop dat t meevalt met t trammelant...ding loopt echt voor geen meter...Frits schreef:martijn het is toch een half uurtje eerder geworden. zijn we zeker op tijd en kan er rustig aan gedaan worden.~Haas~ schreef:ik rij met de groep van fritsie mee denk ik...geen zin om alleen te rijden en zij vertrekken om 12 uur..vind ik wel een mooie tijd
GR.Frits

weten we al wat we morgen gaan doen en vooral waar? gewoon FNO beunigen of FNO op locatie?
wat lul je nouMerijn schreef:Als het goed is zit bij deze nieuwsbrief je pasje!

pasjes duurt minstens nog tot volgend jaar, daar de pasjes in grote oplagen gemaakt worden... denk dat als het zo ver is je het wel hoort...
... denk ik

Don't walk the grass... smoke it
-
- Moderator
- Car: MB
Tom schreef:*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 31 oktober, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (GLD)
Who:
Martijn - Clio S
Gerald - Clio RT
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Rory - Clio 2
Maybe's:
Douwe - Twingo
Merijn - Clio Williams
Johan - Clio 16V
gewone FNO in Beuningen Haas
Weten paskie, johan en Merijn al wat ze doen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ze zouden eens moeten kappen met die onzinnige dure pasjes...Marcel B. schreef:wat lul je nouMerijn schreef:Als het goed is zit bij deze nieuwsbrief je pasje!
pasjes duurt minstens nog tot volgend jaar, daar de pasjes in grote oplagen gemaakt worden... denk dat als het zo ver is je het wel hoort...
... denk ik

Vanavond gaat inderdaad de kat eronderuit, als alles doorgaat, kopietjes draaien gaat ook wel lukken, maar daar gaat veel tijd inzitten en ik moet de auto wel wassen, aangezien ik morgen geen tijd heb en zondagochtend geen zin heb. Misschien dat ik 'm wel niet was. Echt mooi wordt 'ie er toch niet van!
Jongens helaas ik red het niet om vanavond langs te komen. Zal laat worden op mijn werk
Dus heren tot zondag, en ik rij niet met een groep mee aangezien ik er rond 11:00 a 11:30 er al moet zijn om helpen de boel op te zetten

Dus heren tot zondag, en ik rij niet met een groep mee aangezien ik er rond 11:00 a 11:30 er al moet zijn om helpen de boel op te zetten

psies, klarie!Merijn schreef:Ze zouden eens moeten kappen met die onzinnige dure pasjes...Marcel B. schreef:wat lul je nouMerijn schreef:Als het goed is zit bij deze nieuwsbrief je pasje!
... denk ikGewoon een plastificeermachine kopen en een kaartje ertussen. Klaar... Niemand die zeikt over pasjes, want op deze manier is het gewoon irritant.
puntje voor de ALV?

Don't walk the grass... smoke it
met die pasjes ben ik het wel eens. Ok, tis leuk om te hebben, maar ja, echt vaak heb je m ook niet nodig en deze zijn veel te duur als je t mij vraagt.
@ Douwe, nieuwe pasjes komen idd pas on jan 2004. De mijn is gejat en krijg dan ook pas een nieuwe. (ook wellogisch eignelijk)
@ Douwe, nieuwe pasjes komen idd pas on jan 2004. De mijn is gejat en krijg dan ook pas een nieuwe. (ook wellogisch eignelijk)
Waarom haal je de kat er weer onderuit als je het verschil toch niet merkt??Merijn schreef:Vanavond gaat inderdaad de kat eronderuit
Ik zou die kat dan mooi laten hangen als ik jou was, is alleen maar makkelijker vanwege de APK.
merijn, als je dan toch aan een uitlaat wil rommelen, repareer de mijne dan maar 

Jij moet er toch aan rommelen zaterdag, want dan kun je mijn ouwe uitlaat eronder hangen.~Haas~ schreef:merijn, als je dan toch aan een uitlaat wil rommelen, repareer de mijne dan maar

Hij moet er trouwens wel onder hangen op de meeting zondag.

neem je m morgen mee dan? Misschien gaat t lukken, maar geef je weinig kans. Heb morgen vrij genomen om te leren, heb volg week tentamens en zondag komt er niets vanrobclio16V schreef:Jij moet er toch aan rommelen zaterdag, want dan kun je mijn ouwe uitlaat eronder hangen.~Haas~ schreef:merijn, als je dan toch aan een uitlaat wil rommelen, repareer de mijne dan maar
Hij moet er trouwens wel onder hangen op de meeting zondag.

Ik heb 'm aan iemand beloofd...robclio16V schreef:Waarom haal je de kat er weer onderuit als je het verschil toch niet merkt??Merijn schreef:Vanavond gaat inderdaad de kat eronderuit
Ik zou die kat dan mooi laten hangen als ik jou was, is alleen maar makkelijker vanwege de APK.