idd, banden waren aan de binnenkant helemaal weggesleten. hier is de foto: rechts 8 mm en links (kan je dus niet zien) 12 mm. iets teveel van het goeie denk...
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/DSC00360.JPG[/img]
wielen staan schreef na verhoging! R5 GTT
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
wat kijk je chagerijnig. Slecht geslapen???-Ray- schreef:
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/DSC00360.JPG[/img]
Project: GTT Blue Sport
ja, maar daar ging het niet om geloof ik 

Immer wieder die verdammte Holländer
zeker teveel van het goede...Mijn nieuwe banden zijn nu een jaar oud en er zit nog 1 mm profiel op...best knap bij een 1.4, maar ja, toen ik m liet uitlijnen wist ik ineens waarom
Hij stuurt nu wel lichter 
ps. Nog steeds een erruuuuug mooie GTT hoor, ray! Grijs is echt de mooiste kleur!!


ps. Nog steeds een erruuuuug mooie GTT hoor, ray! Grijs is echt de mooiste kleur!!

dit is een jaar geleden hè, hij is er ondertussen alleen maar grijzer op geworden 

Immer wieder die verdammte Holländer
Moet je exact nog zoeen kopen? Staat er hier beneden nog wel 1~Haas~ schreef:zeker teveel van het goede...Mijn nieuwe banden zijn nu een jaar oud en er zit nog 1 mm profiel op...best knap bij een 1.4, maar ja, toen ik m liet uitlijnen wist ik ineens waaromHij stuurt nu wel lichter
ps. Nog steeds een erruuuuug mooie GTT hoor, ray! Grijs is echt de mooiste kleur!!

kosta ?!Steven schreef:Moet je exact nog zoeen kopen? Staat er hier beneden nog wel 1~Haas~ schreef:zeker teveel van het goede...Mijn nieuwe banden zijn nu een jaar oud en er zit nog 1 mm profiel op...best knap bij een 1.4, maar ja, toen ik m liet uitlijnen wist ik ineens waaromHij stuurt nu wel lichter
ps. Nog steeds een erruuuuug mooie GTT hoor, ray! Grijs is echt de mooiste kleur!!
*ahum*Steven schreef:Moet je exact nog zoeen kopen? Staat er hier beneden nog wel 1~Haas~ schreef:zeker teveel van het goede...Mijn nieuwe banden zijn nu een jaar oud en er zit nog 1 mm profiel op...best knap bij een 1.4, maar ja, toen ik m liet uitlijnen wist ik ineens waaromHij stuurt nu wel lichter
ps. Nog steeds een erruuuuug mooie GTT hoor, ray! Grijs is echt de mooiste kleur!!
zet ze eens naast mekaar? die van jou is -5 hoor


Immer wieder die verdammte Holländer
even lopen zoeken overal over camber enzo, maar overal wordt er over negatief camber gesproken en dat dat toch beter is. Ik zie niks over positief camber dus dan zal dat wel slecht zijn??
Begin te twijfelen aan de kennis van de "bandenspecialist"! Volgens mij zei die maar wat over standaard positief camber en wil die gewoon mijn auto tussen de lasers zien te krijgen:(
Mooie auto by the way


Begin te twijfelen aan de kennis van de "bandenspecialist"! Volgens mij zei die maar wat over standaard positief camber en wil die gewoon mijn auto tussen de lasers zien te krijgen:(

Mooie auto by the way


bij negatief camber is de auto ook voorspelbaarder dan positief camber dus bij algemeen massaal weggebruik is negatief het meest toegepaste...
De gtt op de foto was die van mij, daar zaten de veerpoten onder....Sander schreef:Maar hoeveel camber heb je dan nu? Want op de foto vindt ik het wel mee vallen. (kan ook aan mij liggen hoor!)jackel schreef:Zonet even bij de "bandenspecialist" geweest en die zag in zijn computer dat een Renault 5 Gt Turbo een camber had van 0.30 graden positief dus dat ze een beetje naar binnen staan, maar ik vind die van mij wel erg schreef. (ongeveer op de foto hierboven).. Heb dit eigenlijk nog nooit gezien bij een Gt Turbo...., hoe zit het bij jullie????
Staan ze dus origineel recht of ook iets\\//??
Kan em morgen voor 35e laten uitlijnen en die goser zei dat ie het wel een stuk "beter" zou krijgen. Maar ik eigenlijk nie dat ze er rechter op worden.Pffff, wordt er een beetje leip van...
![]()
Als je het echt wilt weten wordt het toch uitlijnen denk ik.![]()
Snder
Mijn auto heeft exact hetzelfde camber als die witte foto bovenaan van Alleycat (kan nog iets meer zijn maar scheelt nie veel), hij stuurt echt bloedje-link. Met hogere snelheid wordt ie wel wat makkelijker, maar das wel logisch.
Aangezien het eigenlijk de auto van mijn vriendin
is, moet ie wel een beetje lekker rije! 
Aangezien het eigenlijk de auto van mijn vriendin


Fase1 schotels hebben een extremer camber als de Fase2
De fase 1 is standaard ook meer overstuurt als de Fase 2, die blijkbaar voor de veiligheid iets meer bijgesteld is.
Dussss een set fase 2 schotels scoren
De fase 1 is standaard ook meer overstuurt als de Fase 2, die blijkbaar voor de veiligheid iets meer bijgesteld is.
Dussss een set fase 2 schotels scoren

nou, heb de van de week weer een paar originele veerpoten gescoord en die er ondergezet, probleem verholpen
! Wielen staan nu weer recht, pfff gelukkig. Wat bleek nou, de schokbrekers die er eerst onder had bleken ongeveer 12 cm langer te zijn!!!


Heb ook even gezocht omdat mijn GTT na verlagen zo is: /-\
GT Tuning heeft hier een product voor en zegt het volgende:
NEW GTT Camber Correctors (S106)
Essential new product for all lowered GT Turbo's. GTT Camber Correctors allow the user adjustment of the front camber settings. This is necessary due to the excessive negative camber that automatically occurs when the front is lowered, i.e. the wheels 'splay out' at the bottom. The camber correctors (one for each side) are fully adjustable. allowing any competent tyre and wheel alignment centre to re-set the camber to 1º NEGATIVE (standard setting).
GT Tuning heeft hier een product voor en zegt het volgende:
NEW GTT Camber Correctors (S106)
Essential new product for all lowered GT Turbo's. GTT Camber Correctors allow the user adjustment of the front camber settings. This is necessary due to the excessive negative camber that automatically occurs when the front is lowered, i.e. the wheels 'splay out' at the bottom. The camber correctors (one for each side) are fully adjustable. allowing any competent tyre and wheel alignment centre to re-set the camber to 1º NEGATIVE (standard setting).