2FAST2FURIOUS EVENT zandvoort 16 november
Dat kleine stukkie warm rijden gas op de Zeeweg afkoelen, jammer
maar zal er zijn

ah leuk om te lezen dat er dus wel renaultjes komen.
Als het goed is ben ik er ook hangt natuurlijk zoals altijd van vervoer af.
Maar ik moet misschien weer fotos maken voor oslracing/vlammen dus dan moet ik er wel bij zijn.
Hoop iig dat ik er ben ga er ook vanuit dat ik er ben. Heb er heel erg zin in word wel een top dagje alleen erg koud
Als het goed is ben ik er ook hangt natuurlijk zoals altijd van vervoer af.
Maar ik moet misschien weer fotos maken voor oslracing/vlammen dus dan moet ik er wel bij zijn.
Hoop iig dat ik er ben ga er ook vanuit dat ik er ben. Heb er heel erg zin in word wel een top dagje alleen erg koud

-
- Contacteer:
Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.
Geen zin om in m`n eentje te gaan.
ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.

-
- Contacteer:
Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.
Ik moet wel iemand hebben om een stukje tegen te racen

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik wil wel een sprintje trekken,maar toch liever niet tegen een gtt,als ik vertrek sta je al bij de eindstreep.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Hmm jammer
.
Maar er zijn nog genoeg mensen die het van mij kunnen winnen hoor.(jammer genoeg)

Maar er zijn nog genoeg mensen die het van mij kunnen winnen hoor.(jammer genoeg)
Sorry dan is me 19 vast nog niet ingereden!peter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.
Ik moet wel iemand hebben om een stukje tegen te racen.

tss ben ik niet goed genoegpeter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.

Een mooiere gelegenheid is er nietjeroen.k schreef:Sorry dan is me 19 vast nog niet ingereden!peter5GTTurbo schreef: Ik moet wel iemand hebben om een stukje tegen te racen.

Laatst gewijzigd door Mrtn op di 28 okt 2003 19:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
niet om te racen.MissKiss schreef:tss ben ik niet goed genoegpeter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.
Project: GTT Blue Sport
wacht maar tot ik eindelijk een autotje hebFrits schreef:niet om te racen.MissKiss schreef:tss ben ik niet goed genoegpeter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
moeten we straks nog naar een gigolo op zoek als ze gewonnen heeftMissKiss schreef:wacht maar tot ik eindelijk een autotje hebFrits schreef:niet om te racen.MissKiss schreef:tss ben ik niet goed genoegpeter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.

Project: GTT Blue Sport
Mrtn schreef:]MissKiss schreef: wacht maar tot ik eindelijk een autotje heb
Dan mag je de boodschappen doen voor ons

Frits schreef:moeten we straks nog naar een gigolo op zoek als ze gewonnen heeftMissKiss schreef:wacht maar tot ik eindelijk een autotje hebFrits schreef:niet om te racen.MissKiss schreef:tss ben ik niet goed genoegpeter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.

-
- Contacteer:
Ik weet niet hoe hard je kan trappen heMissKiss schreef:tss ben ik niet goed genoegpeter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.

hard genoegpeter5GTTurbo schreef:Ik weet niet hoe hard je kan trappen heMissKiss schreef:tss ben ik niet goed genoegpeter5GTTurbo schreef:Ja je bent er zonder auto.MissKiss schreef:ik ben er tochpeter5GTTurbo schreef:Even kijken of ik er nog een paar kan overhalen om te gaan.
.

-
- Contacteer:
Neem je de uitdaging aan ? 

-
- Moderator
- Car: Megane
moet je kijken wat een clubs er aan wezig zijn:
Tot nu toe hebben zich al 65 clubs aangemeld:
Toyota MR2 Club, Opel Team Deventer, Atec Tuning Club, Calibra Expention Club, Road Develis, R2 Racing, Opel Astra GSI Club, Saxo16V Club, Hyundai Club Nederland, Toyota Corolla Coupé Club, Crazy Cars Club, Reality Tuning Club, Civic Club Holland, Hyundai Street Tuning, CarplusRacing, Ecstacy Tuning Club, Street Legal R, Honda Fanatics, Opel Team Astra, Opel-Tuning-Team, Small Cars Tuning Club, Exclusive Tuned Cars, Opel GSI Club, Freestyling & Tuning, VR6 Club, Toyota Paseo Club, Street Legal Honda, GTI Club Holland, Sxoc.nl (Nissan 200sx Club Nederland), Nightdrivers, Toyota Starlet Club Holland, DeLorean Club Nederland, Opel Club Brabant, Team Cartisa, Car Power Holland, Opel Team Achterhoek, Car Design Club Holland, Puma Drivers Holland, Ford Team Zuid-Holland, Tuning Source, Cap Tuning Club, Racing-Leiden, VW Team De Kempen, VW-speed.nl, http://www.2xceler8.nl, Japanese Racing Style, Scirocco Corrado Team Giugiaro en Slydenz Racing, Street Racing Holland, Outlaw, Speed & Design Club, Midlands, Team306Tuning, Opel Sport Club Nederland, Astratuningclub, Calibra Dream Team. het belgische Dagtag Team, Team Drempelvrees, Peugeot Sport Club, Nissan Club Nederland, Xtreme Cars Zegge, Opel Cabrio Club, Tigra Expention Club en de Supra Owners Group Holland.
wel jammer als wij niet gaan, mischien ga ik ook wel
Tot nu toe hebben zich al 65 clubs aangemeld:
Toyota MR2 Club, Opel Team Deventer, Atec Tuning Club, Calibra Expention Club, Road Develis, R2 Racing, Opel Astra GSI Club, Saxo16V Club, Hyundai Club Nederland, Toyota Corolla Coupé Club, Crazy Cars Club, Reality Tuning Club, Civic Club Holland, Hyundai Street Tuning, CarplusRacing, Ecstacy Tuning Club, Street Legal R, Honda Fanatics, Opel Team Astra, Opel-Tuning-Team, Small Cars Tuning Club, Exclusive Tuned Cars, Opel GSI Club, Freestyling & Tuning, VR6 Club, Toyota Paseo Club, Street Legal Honda, GTI Club Holland, Sxoc.nl (Nissan 200sx Club Nederland), Nightdrivers, Toyota Starlet Club Holland, DeLorean Club Nederland, Opel Club Brabant, Team Cartisa, Car Power Holland, Opel Team Achterhoek, Car Design Club Holland, Puma Drivers Holland, Ford Team Zuid-Holland, Tuning Source, Cap Tuning Club, Racing-Leiden, VW Team De Kempen, VW-speed.nl, http://www.2xceler8.nl, Japanese Racing Style, Scirocco Corrado Team Giugiaro en Slydenz Racing, Street Racing Holland, Outlaw, Speed & Design Club, Midlands, Team306Tuning, Opel Sport Club Nederland, Astratuningclub, Calibra Dream Team. het belgische Dagtag Team, Team Drempelvrees, Peugeot Sport Club, Nissan Club Nederland, Xtreme Cars Zegge, Opel Cabrio Club, Tigra Expention Club en de Supra Owners Group Holland.
wel jammer als wij niet gaan, mischien ga ik ook wel

tuurlijk neem ik de uitdaging aan ben altijd wel in voor een uitdaging.peter5GTTurbo schreef:Neem je de uitdaging aan ?
En ik vind ook dat rtc moet komen dan kan ik nog ergens staan kwijlen

en aangezien ik er "moet" zijn...
-
- Contacteer:
Noem je mij oud ?? Ik ben in de bloei van m`n leven.SilverRS schreef:Je kan mij echt wegdragen als ze jou op je nummer zet, ouwepeter5GTTurbo schreef:Neem je de uitdaging aan ?![]()
Ik zal de humor er ook wel van inzien als ze van me wint.
Ben alleen benieuwd hoe ze het wil gaan doen.
hoe oud ben je eigenlijk?peter5GTTurbo schreef:Noem je mij oud ?? Ik ben in de bloei van m`n leven.SilverRS schreef:Je kan mij echt wegdragen als ze jou op je nummer zet, ouwepeter5GTTurbo schreef:Neem je de uitdaging aan ?![]()
Ik zal de humor er ook wel van inzien als ze van me wint.
Ben alleen benieuwd hoe ze het wil gaan doen.
-
- Contacteer:
21 jaar, 7 maanden en een paar dagenMissKiss schreef:hoe oud ben je eigenlijk?

Mrtn schreef:]MissKiss schreef: wacht maar tot ik eindelijk een autotje heb
Dan mag je de boodschappen doen voor ons

There will be plenty of time to rest when your dead
en dat noemen ze oud whahha broekiepeter5GTTurbo schreef:21 jaar, 7 maanden en een paar dagenMissKiss schreef:hoe oud ben je eigenlijk?

hij zelf waarschijnlijk grote mond klein hartjecatrinus schreef:Mrtn schreef:]MissKiss schreef: wacht maar tot ik eindelijk een autotje heb
Dan mag je de boodschappen doen voor ons![]()
ik weet al wie bij jou thuis de boodschappen doet
Misschien kom ik nog wel even langs met mijn Clio RSi 

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
- Contacteer:
Moet je je eigen apart opgeven voor die sprinten?
-
- Contacteer:
Hmmm broekie ?MissKiss schreef:en dat noemen ze oud whahha broekiepeter5GTTurbo schreef:21 jaar, 7 maanden en een paar dagenMissKiss schreef:hoe oud ben je eigenlijk?
Was jij niet een stuk jonger dan mij?