[Chamade16v] Jeroen's Project...einde verhaal!!!
als ik nou eens geld zou verdienen wat meer was dan de telefoonrekening betalen en de verzekering enz....jeroen.k schreef:Wanneer ga jij eigenlijk eens 16v rijden?Je bent volgens mij nog de enige van de "oudere 1.4 garde" die nu nog steeds met een gewone 1.4 rijdt!
O ja, en Patbad dan
Nee, geen 16V voor mij voorlopig...maar ik hoop tegen de lente wel iets anders

Zo vanavond weer ff bezig geweest. Motor ligt eruit en hoop is al van de motor af! 
Heb 2 foto's kunnen maken...toen waren de batterijen op
Mooi leeg zo...wel vies
[img]http://home.concepts.nl/~pc102618/leeg.jpg[/img]
Zo, die is dr uit
[img]http://home.concepts.nl/~pc102618/motor.jpg[/img]
Nu zaten er op een aantal koelslangen een soort van fietsplakspul overheen leek wel...wel in de goede maat perfect eromheen....maar zit gelijmd ofzo op de koelslang...is dat matige reparatie? Of hoort dat zo? (kon geen foto's meer schieten
)

Heb 2 foto's kunnen maken...toen waren de batterijen op

Mooi leeg zo...wel vies

[img]http://home.concepts.nl/~pc102618/leeg.jpg[/img]
Zo, die is dr uit

[img]http://home.concepts.nl/~pc102618/motor.jpg[/img]
Nu zaten er op een aantal koelslangen een soort van fietsplakspul overheen leek wel...wel in de goede maat perfect eromheen....maar zit gelijmd ofzo op de koelslang...is dat matige reparatie? Of hoort dat zo? (kon geen foto's meer schieten

-
Zo , je bent al goed bezig.
Motor is er al uit.
Motor is er al uit.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Contacteer:
Dat kan ook bescherming van de slangen zijn, zit op plekken waar de slang ergens langs gaat of een bocht om gaat, en voorkomt het doorschuren van de slang.
Maar het kan natuurlijk ook ff geplakt zijn door een gamma rukker

En de meeste onderdelen zijn er al af!
Zoals koelsalngen, dynamo, stuurbekr.pomp, kabelboom (zo goed als) en dan zo de bak nog en nog wat klein spul...als dit weekend het blok klaar is zal hij afhankelijk van de tijd die ik heb over een week of 2 weken voor het eerst gestart kunnen worden! 
Vanmiddag eerst de injectoren maar eens ophalen. Die zijn weer mooi schoon!

Vanmiddag eerst de injectoren maar eens ophalen. Die zijn weer mooi schoon!

is dat die 1.7i motor?
Denk haast het eerste dan...zit wel op dat soort plekken ja...-=Chuckie=- schreef:Dat kan ook bescherming van de slangen zijn, zit op plekken waar de slang ergens langs gaat of een bocht om gaat, en voorkomt het doorschuren van de slang.
de draad van de sonde zelf is onsoldeerbaar. De kabelboom natuurlijk wel.jeroen.k schreef:O ja, ook de kabel die naar de stekker van lamda loopt is afgebroken...wel minder maar valt wel te solderen denk ik...
rev it like a rental
niet van die blauwe dingen, die zouden ze wettelijk moeten verbieden, puin!!!!!
Ken je ongeisoleerde stekkers, en bijbehorende tang? die stekkers komen aan een draad net als in de originele kabelboom. Dat spul heb je ook op rol, om draden te verbinden. (beetje vage uitleg, I know)
Ken je ongeisoleerde stekkers, en bijbehorende tang? die stekkers komen aan een draad net als in de originele kabelboom. Dat spul heb je ook op rol, om draden te verbinden. (beetje vage uitleg, I know)
rev it like a rental
Idd hehe...maar als ik dus naar de automaterialenzaak ga voor ongeisoleerde stekkers/krimpklemmen dan weten ze wel wat ik bedoel?Menno schreef:niet van die blauwe dingen, die zouden ze wettelijk moeten verbieden, puin!!!!!

jeroen, ben je foto helemaal vergeten, kom zondag maar ff kijken naar me metertje als je wil 

Gisteren mn nieuwe radiateur opgehaald bij de onderdelenboer...zeer zeker geen verkeerde investering. Een mooi compleet zwart gelakte radiateur...zie je ook niet vaak volgens mij en blijft langer mooi lijkt me! 
Vraagje erbij...hoe haal je de rotor van een blok af? Gewoon trekken?

Vraagje erbij...hoe haal je de rotor van een blok af? Gewoon trekken?

-
- Moderator
- Car: MB
dat gaat echt enorm klote vond ik. Ik heb iig tien minuten staan trekken (jaaaa, en nog niet klaar
) voordat dat ding eens los schoot. Met de nadruk op schoot. hand lekker opengehaald toen ik met een rotgang tegen de accu schoot
.
Kapot maken is misschien net zo slim als je toch een nieuwe neemt

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Had nou je 5 maar gehouden, daar is het ene stuk lastiger om je hand open te halen aan de accu bij het trekken van je rotor....Tom schreef:dat gaat echt enorm klote vond ik. Ik heb iig tien minuten staan trekken (jaaaa, en nog niet klaar) voordat dat ding eens los schoot. Met de nadruk op schoot. hand lekker opengehaald toen ik met een rotgang tegen de accu schoot
.