volstaat uitlijnen alleen? het rijdt voor geen meter zo

Bij jack staan ze: //--\\Merijn schreef:Nee, toch?Alleycat schreef:ze staan bij hem btw precies in tegenovergestelde richting.
Ook 'gewoon' \\--//
Die van voor zijn instelbaar? En hoe laag zijn ze? Ik heb er "standaard" onder zitten. Wel verlaagt maar niet superhard en super laag. Heb je een foto? Ik heb wel interese in de hele set. Mail maar wat je er voor wilt hebben dempers of geld(hoeveel) of dempers+geld?jackel schreef:Nou, dus bij deze biedt ik mijn 3 maanden oude Apex voorpoten weer aan (lage schokbrekers + veren) ph2. evt. met achterschokbrekers ook apex)
Inruil hiervoor wil ik ph2 schokbrekers/veren origineel en het liefst ook gasgevuld. Mail/pm maar raak, degene met de minst oude wint![]()
Maar hoeveel camber heb je dan nu? Want op de foto vindt ik het wel mee vallen. (kan ook aan mij liggen hoor!)jackel schreef:Zonet even bij de "bandenspecialist" geweest en die zag in zijn computer dat een Renault 5 Gt Turbo een camber had van 0.30 graden positief dus dat ze een beetje naar binnen staan, maar ik vind die van mij wel erg schreef. (ongeveer op de foto hierboven).. Heb dit eigenlijk nog nooit gezien bij een Gt Turbo...., hoe zit het bij jullie????
Staan ze dus origineel recht of ook iets\\//??
Kan em morgen voor 35e laten uitlijnen en die goser zei dat ie het wel een stuk "beter" zou krijgen. Maar ik eigenlijk nie dat ze er rechter op worden.Pffff, wordt er een beetje leip van...
![]()
Maik, je sporing kun je van boven het beste zien. Als je wielen van bovenaf gezien aan je voorkant dichter bij elkaar staan dan de achterkant, dus / \, heb je toespoor (goede rechtelijnstabiliteit). Staan ze aan de voorkant uit elkaar, dus \ / , heb je uitspoor..Maik (WOOFER) schreef:Ray: sporing is toch; dat als je stuur recht staat maar je gaat naar links of naar rechts? Dat is toch je sporing en dan moet je toch uitlijnen of zie ik dat verkeerd?