Heb ik me nog niet in verdiept.Rene (Mr. TX) schreef:En internet via de sateliet is nog niet te betalen toch?
Weet wel dat je met iridium en met globalstar kan telefoneren via de satelliet. Dus zal internet ook wel mogelijk zijn
Heb ik me nog niet in verdiept.Rene (Mr. TX) schreef:En internet via de sateliet is nog niet te betalen toch?
Internet via de sateliet is zeker mogelijk, wij (waar ikke werk) leveren dit namelijk. Weet echter niet wat het kost. Is dacht is wel prijzig.Foeke schreef:Heb ik me nog niet in verdiept.Rene (Mr. TX) schreef:En internet via de sateliet is nog niet te betalen toch?
Weet wel dat je met iridium en met globalstar kan telefoneren via de satelliet. Dus zal internet ook wel mogelijk zijn
http://www.warpspeed-internet.nl/index2.htmClio-16v.com schreef:Internet via de sateliet is zeker mogelijk, wij (waar ikke werk) leveren dit namelijk. Weet echter niet wat het kost. Is dacht is wel prijzig.Foeke schreef:Heb ik me nog niet in verdiept.Rene (Mr. TX) schreef:En internet via de sateliet is nog niet te betalen toch?
We hebben zelfs met Voice Over IP gebeld met een sateleliet verbinding, dat was echt goed
directx 9.0B installeren!Maik (WOOFER) schreef:het is niet mijn kaart,
maar hij heeft het in een spel.
denk dat nieuwe drivers wel helpen.
denken jullie dat ook?
Ik heb inmiddels directx 9 en de nieuwste drivers geinstalleerd, maar heb nog steeds rare strepen cq buggie beeld. Lijkt wel dat er iets niet goed zit als er teveel grafix op het beeld komen.michel 16v schreef:gewoon even de nieuwste downloaden http://www.ati.com/support/driver.html
btw die strepen is dit de hele tijd zichtbaar of alleen bij het spellen van een game?
dat hoef niet altijd. Kijk maarMarcel B. schreef:neh, spel werkt gewoon met directx functies, kan niet anders dan aan videokaartdrivers liggen
Denk dat je om performance weinig te klagen zult hebben met een Raden 9800pro....Maik (WOOFER) schreef:of te wel zet hem in HIGH standje??
dan heb je geen preformance vermindering?