Je kan het zo ruig maken als je zelf wilt natuurlijk...Tom schreef:de weg naar de ring toe is een toertocht ja, maar de ring zelf kan niet tippen aan een toertocht. Op de ring gaat het er wel een stukkie ruiger aan toe
Nurburgring
Don't walk the grass... smoke it
-
Merijn schreef:Ik weet nog niet of ik met mijn eigen auto ga... Mijn broer wil er graag een keer overheen met zijn Polo 1.3 Coupe!
En aangezien ik hem echt niet in mijn auto laat rijden zal het dat wel worden.
oo, als ik dan meega, vertrek ik wel 2 uur later

haha...
Mag ik dan wel een rondje meerijden in die 11 van jou?
Is een helm verplicht, trouwens? Zo ja, wat dan als ik met een touringcar met 55 man erin de Nordschleiffe op wil? 55 man met een helm op in die bus!
Is een helm verplicht, trouwens? Zo ja, wat dan als ik met een touringcar met 55 man erin de Nordschleiffe op wil? 55 man met een helm op in die bus!

-
Nee, helm is niet verplicht.
En tuurlijk mag je mee in de ie-leffen. Moet ik wel eerst die achterkant aanpassen, zodat de banden niet meer aanlopen.
Denk andere dempers.........
En tuurlijk mag je mee in de ie-leffen. Moet ik wel eerst die achterkant aanpassen, zodat de banden niet meer aanlopen.
Denk andere dempers.........
-
Hahaha, nou wij hebben ze zien gaan in de Touringcar! Of niet kanonbalman?! En die Astra Station kon er niet voorbij! Alleen deze server is gecrasht en daar stond die foto op. Bij mijn ouders staat die foto als het goed is nog wel. Ff kijken of ik die binnenkort kan doorsturen!!Merijn schreef:haha...
Groet,
Gerarh
Armée Française
-
afgelopen zondag reed er ook nog zon ding over de ring. Was een beetje een ouw hok, uit 1980 ofzo.
-
- Moderator
- Car: Megane
duurt wel lang zegrobclio16V schreef:Hee Tommie, waar blijven de foto's nou?
-
- Moderator
- Car: MB
tja, nog geen zin en tijd voor gehad. Zo bijzonder zijn ze overigens niet maar ik zal morgen eens kijken. Ik moet namelijk eerst wat weghalen want de webspace is vol. Weet iemand toevallig nog gratis ruimte die door te linken is ?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
http://www.web1000.comTom schreef:tja, nog geen zin en tijd voor gehad. Zo bijzonder zijn ze overigens niet maar ik zal morgen eens kijken. Ik moet namelijk eerst wat weghalen want de webspace is vol. Weet iemand toevallig nog gratis ruimte die door te linken is ?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
heeft ie al. en staat dus ook al vol.turboman schreef:http://www.web1000.comTom schreef:tja, nog geen zin en tijd voor gehad. Zo bijzonder zijn ze overigens niet maar ik zal morgen eens kijken. Ik moet namelijk eerst wat weghalen want de webspace is vol. Weet iemand toevallig nog gratis ruimte die door te linken is ?
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
web 1000 heb ik al (50mb) en nog een andere van 50mb en nog 5mb bij @home. @home is alleen de enige die doon linken toe staat. Daarom binnenkort effe lycos acountje maken
-
- Moderator
Kan ik de hoeveelheid schijfruimte die ik heb verhogen?
Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Op dit moment is de ruimte voor uw Webspace 5 MB per e-mailadres.
van @Home. Je kunt ook on-line kijken hoeveel je n gebruik hebt
Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Op dit moment is de ruimte voor uw Webspace 5 MB per e-mailadres.
van @Home. Je kunt ook on-line kijken hoeveel je n gebruik hebt
http://www.gratiz.nl/homepage.html ?Tom schreef:jammer genoeg niet. ik kan bij lycos overigens ook de gratis ruimte niet meer vinden
Dat is veelste weinig...dan moet je al een connectie hebben via een TU ofzo denk ik wil je je eigen webserver kunnen draaien ?Tom schreef:wat is dik?
Down is @home hier gemiddeld rond de 300 en up rond de 15
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
de gratis ruimte via lycos: http://www.tripod.lycos.nl/
-
- Moderator
die link ken ik ja, maar ik moet zeker weten dat je plaatjes door kan linken en dat staat er niet bij. En om ze nou een voor een te gaan proberenJasper16v schreef:http://www.gratiz.nl/homepage.html ?Tom schreef:jammer genoeg niet. ik kan bij lycos overigens ook de gratis ruimte niet meer vinden
-
- Moderator
[img]http://members.lycos.nl/rtc221/ring%2012.jpg[/img]
deze duitser reed zijn saxo effe total loss toen wij stonden te kijken.
deze duitser reed zijn saxo effe total loss toen wij stonden te kijken.
-
- Moderator
stom, typvoutje. is natuurlijk een xsara.
tja, wat ie precies fout deed weet ik niet. ik denk dat de achterkant uit brak. Hij reed ook op smalle bandjes (met wieldoppen
). en dat ding was nogal standaard zeg maar. Dus de combinatie frans comfort en de ring gaat niet goed samen
tja, wat ie precies fout deed weet ik niet. ik denk dat de achterkant uit brak. Hij reed ook op smalle bandjes (met wieldoppen

Mja en ws. wat onkunde... zo'n 'std' voorwielaandrijver als deze zijn toch erg makkelijk te temmen als ze naar buiten komen hoor.Tom schreef:stom, typvoutje. is natuurlijk een xsara.
tja, wat ie precies fout deed weet ik niet. ik denk dat de achterkant uit brak. Hij reed ook op smalle bandjes (met wieldoppen). en dat ding was nogal standaard zeg maar. Dus de combinatie frans comfort en de ring gaat niet goed samen
Me pa's laguna heb ik ook wel eens in donkere tijden flink dwars gehad op redelijk hoge snelheid. Dat heb je snel gecorrigeerd als je dat reflex maar hebt.