Wassen in de winter?
-
Niet rijden
en hoes erover...
word ie ook niet smerig
jaja, kweet het ... moet er ook aan geloven aanstaande zondag..
dus stomme praat van mij moet je maar niet op letten..
gewoon wassen .... met veeeeeeellll water en auto was ... spul..
afzemen en dagje later poetsen ...
wat iedereen doet moet hij (of zij) zelf weten ..
groet jb

word ie ook niet smerig
jaja, kweet het ... moet er ook aan geloven aanstaande zondag..
dus stomme praat van mij moet je maar niet op letten..
gewoon wassen .... met veeeeeeellll water en auto was ... spul..
afzemen en dagje later poetsen ...

wat iedereen doet moet hij (of zij) zelf weten ..
groet jb
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
zou ik ook wel eens willen weten ... heb er een keer van gehoord waarna ik die persoon hard heb uitgelachen en drijfnat gespoten heb met de tuinslang...Merijn schreef:Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om (te) heet water te gebruiken. Klopt dit?
-
- Moderator
- Car: MB
ik was mijn auto het hele jaar door gewoon met water en spons. Met shampoo en louw water. en af en toe effe afspuiten in een wasbox, maar de roterende borstel raak ik daar NIET aan
. Dat gedeminiraliseerde water werkt idd uit de kunst
(merijn, in DB heb je geen aso ossenaren
)

(merijn, in DB heb je geen aso ossenaren

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: MB
gewoon lauw water gebruiken. Te warm bovendien erg klote, dan verband je je klouwenJasper11turbo schreef:zou ik ook wel eens willen weten ... heb er een keer van gehoord waarna ik die persoon hard heb uitgelachen en drijfnat gespoten heb met de tuinslang...Merijn schreef:Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om (te) heet water te gebruiken. Klopt dit?

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hoe heter het water, des te beter de reinigende werking, dus wat dat betreft kun je het beste heet water nemen. Maar of het goed is voor je lak weet ik niet.
Leuke bijkomstigheid is inderdaad dat je met de roze afwashandschoenen in de weer kan!
Leuke bijkomstigheid is inderdaad dat je met de roze afwashandschoenen in de weer kan!

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
inderdaad lauw doe ik ook,als het te warm is zijn zijn er ook huishoudhanschoenjes.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
met zout en een citroenschijfje houd je wel lekker warm tot je klaar bent...
een jegamaister (hoe je het ook schrijft/typt)
gaat er dan ook wel in.
how to keep warm when washing in the winter....
een jegamaister (hoe je het ook schrijft/typt)
gaat er dan ook wel in.
how to keep warm when washing in the winter....

-
- Contacteer:
gaan we meteen voor de pure vodka,of je het drinkt of in je tank gooit,dat spul geeft voor beide een goed effect na een tijdje.
-
- Contacteer:
Goldstrike is nog net een tikkie sterker dan vodka. Maar ja, als je je motor erop wilt laten draaien kun je beter absint nemen, 74% komt een heel eind, zet je maag in de fik..
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
roze afwashandschoenen ??Merijn schreef:Hoe heter het water, des te beter de reinigende werking, dus wat dat betreft kun je het beste heet water nemen. Maar of het goed is voor je lak weet ik niet.
ehh
-
hahaha oke dan ,

De auto moet vaak worden gewassen!
Was de auto, zodra deze vuilgeworden is, met name in de winter, omdat wegenzout en vocht gemakkelijk corrosie kunnen veroorzaken.
Zo kunt u de auto wassen:
Spoel het vuil aan de onderkant van de auto (wielkuipen, spatschermranden, enz.) zorgvuldig af.
Spoel de gehele auto af, totdat het vuil week geworden is.
Was de auto met een spons ( met of zonder wasmiddel) en veel water. Gebruik hierbij liefst lauw water, maar geen heet water..
Als het vuil erg vast zit, kunt u de auto met een koud-ontvettingsmiddel wassen, maar dit moet dan op een spoelplaats met een spoelputje gebeuren.
Droog de auto af met een schone zachte zeem.
Nadat de motor is gewassen, moet water uit de bougieholten worden weggeblazen. (??)
Geschikte wasmiddelen:
Autowasmiddelen (autoschampoo) of 5-10 cm³ gewoon vloeibaar afwasmiddel op 10 liter water..
Vlekken op aluminium lijsten rondom ramen, spatschermen en portieren kunnen met autopolish worden weggepoetst. gebruik nooit polijstpasta
of staalwol. Roestvrijstalen onderdelen kunnen met een chroompoetsmiddel worden gereinigd.
Denk eraan...
Om vogelvuil altijd zo snel mogelijk van de lak te verwijderen. Het bevat namelijk stoffen die de lak heel snel aantasten en doen verkleuren. De verkleuring kan niet worden weggepoetst.
Was de auto, zodra deze vuilgeworden is, met name in de winter, omdat wegenzout en vocht gemakkelijk corrosie kunnen veroorzaken.
Zo kunt u de auto wassen:
Spoel het vuil aan de onderkant van de auto (wielkuipen, spatschermranden, enz.) zorgvuldig af.
Spoel de gehele auto af, totdat het vuil week geworden is.
Was de auto met een spons ( met of zonder wasmiddel) en veel water. Gebruik hierbij liefst lauw water, maar geen heet water..
Als het vuil erg vast zit, kunt u de auto met een koud-ontvettingsmiddel wassen, maar dit moet dan op een spoelplaats met een spoelputje gebeuren.
Droog de auto af met een schone zachte zeem.
Nadat de motor is gewassen, moet water uit de bougieholten worden weggeblazen. (??)
Geschikte wasmiddelen:
Autowasmiddelen (autoschampoo) of 5-10 cm³ gewoon vloeibaar afwasmiddel op 10 liter water..
Vlekken op aluminium lijsten rondom ramen, spatschermen en portieren kunnen met autopolish worden weggepoetst. gebruik nooit polijstpasta
of staalwol. Roestvrijstalen onderdelen kunnen met een chroompoetsmiddel worden gereinigd.
Denk eraan...
Om vogelvuil altijd zo snel mogelijk van de lak te verwijderen. Het bevat namelijk stoffen die de lak heel snel aantasten en doen verkleuren. De verkleuring kan niet worden weggepoetst.
AAAh een man met verstandclio_rally schreef:Goldstrike is nog net een tikkie sterker dan vodka. Maar ja, als je je motor erop wilt laten draaien kun je beter absint nemen, 74% komt een heel eind, zet je maag in de fik..
Gijs

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Contacteer:
sterker dan vodka,hoe oeverleef je dat?of je maag in dit geval.
-
- Contacteer:
Goldstrike is 50% en is goed te drinken. Vorig jaar werkte ik doordeweeks ongeveer 80 uur in het nachtleven, dronk dat spul elke dag, errug goed...chris-r19 schreef:sterker dan vodka,hoe oeverleef je dat?of je maag in dit geval.
Gijs
Bezemer Rally Team
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
niet,...eigenlijk. Ken er genoeg die van een of 2 shots moeten kotsen. gelukkig nog geen last van gehad.chris-r19 schreef:sterker dan vodka,hoe oeverleef je dat?of je maag in dit geval.
maar het brand lekker weg. smaakt naar kaneel en geeft een leuk geintje. goudstof op je tanden.
Laatst gewijzigd door Gerald op di 28 okt 2003 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
over het warmhouden tijdens het wassen in de winter met (grootmoeders)roze keukenhuishoudhandschoentjes voor het te warme sopje,want wasstraten zijn niet bevordelijk.

Laatst gewijzigd door chris-mc op di 28 okt 2003 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
dat spul is niet weg te rammen, wat goor zeg!! (waar is trouwens die kotsende smilie geblevenFrits schreef:niete,...igenlijk. Ken er genoeg die van een of 2 shots moeten kotsen. gelukkig nog geen last van gehad.chris-r19 schreef:sterker dan vodka,hoe oeverleef je dat?of je maag in dit geval.
maar het brand lekker weg. smaakt naar kaneel en geeft een leuk geintje. goudstof op je tanden.

zelfs de smaak van bier overleef ik niet (

Mrtn = Maarten
wassen in de winter met goldstrike?
Immer wieder die verdammte Holländer
wij bouwen voor een klant van ons wasstraten, dan krijg je ook af en toe wat middeltjes
die werken echt super voor binnen en buitenkant.
zaterdag maar eens weer flink poetsen
en dan meteen maar een 

die werken echt super voor binnen en buitenkant.
zaterdag maar eens weer flink poetsen

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
om warm te blijven-Ray- schreef:wassen in de winter met goldstrike?

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Alcohol schijnt goed te ontsmetten, dus schoonmaken zal ook wel goed gaan denk ik.-Ray- schreef:wassen in de winter met goldstrike?
Ik denk, laat ik maar even niks zeggen, hoe lang gaan ze door...

-
pfff....bijna 2 pagina's vol in een paar uurtjes. Het gaat zeker nergens over hier? 

-
haha
biertje ?
biertje ?