Kazaa / SoulSeek / etc...
-
Hoe heet het hardstyle nummer waarin zo'n vrouwke acappella zingt van I dont wanna be alone.....be alone.....be alone..... en dan komt er een gruwelijk dikke bass.
Iemand?? PLEASE????????
Iemand?? PLEASE????????
Laatst gewijzigd door Super 5 Devil op wo 29 okt 2003 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
-
Nee ik moet dat nummer gewoon hebben... ik zoek mezelf al 2,5 maand de klere ernaar... En als ik hem heb mag je dit topic dichtgooien hoor!!! 

Rally is NOT a crime!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik hoorde het in een stukje op Bitte Ein Beat 5 CD1. Alleen dat is in een een ander liedje verwerkt. Misschien hoort dat ook zo ik weet het niet. Het nummer heet:
Insane (Steve Murano rmx) van Dark Monks
Te vinden op het welbekende downloadprogje dat begint met een K....
Insane (Steve Murano rmx) van Dark Monks
Te vinden op het welbekende downloadprogje dat begint met een K....
-
THNX!!!! tis hem ja!!! Topic dicht ja!
Rally is NOT a crime!
Gewoon effe Soulseek proberen!Mrtn schreef:Ik krijg helemaal de kriebels van Kazaa lite![]()
steeds vaker krijg ik 'more sources needed' of 'remotely queu'
kword er sche*tziek van, k*t Kazaa, waar is Napster gebleven????

kazaa sucked voor muziek/mp3's, kazaa is wel ok voor filmsMrtn schreef:Ik krijg helemaal de kriebels van Kazaa lite![]()
soulseek is de tup inderdaad
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vertel daar eens wat meer over...werkt dat een beetje ?? Geen gedoe met Adware enzo ??Merijn schreef:Gewoon effe Soulseek proberen!Mrtn schreef:Ik krijg helemaal de kriebels van Kazaa lite![]()
-
- Contacteer:
http://www.kazaalite.tk ku je kazaalite geowon downen hoor ook in nl.MartijnG schreef:Moet je eens proberen ergens Kazaa Lite te downloaden...dat vind je niet eens meer...en gewone Kazaa zuigt helemaal
-
Kazaa zuigt laatste tijd best wel ja, sommige nummers zijn gewoon verkr*cht en hoor je na 20 sec k*t geluid.
Ik heb nu DC++ en dat werkt bij mij prima. Moet wel ff uitzoeken hoe het werkt, maar als je het draaiend heb dan kan je TerraBytes aan muziek films progs en nog veel meer downloaden
.
Ik heb nu DC++ en dat werkt bij mij prima. Moet wel ff uitzoeken hoe het werkt, maar als je het draaiend heb dan kan je TerraBytes aan muziek films progs en nog veel meer downloaden

Soulseek is goed... Beetje hetzelfde als het vroegere AudioGalaxy! Je kan er bijna alles vinden en bijna altijd in goede kwaliteit. Hoe het zit met Ad-aware weet ik niet. Ik heb geen last van overmatige pop-ups in ieder geval.
Gewoon effe een weekje gebruiken en kijken hoe het is verergerd!
Gewoon effe een weekje gebruiken en kijken hoe het is verergerd!

Ad-aware roelt echt de pan uit, ik draai het nu gemmideld 1x per week en telkens heb ik weer 6 of 7 spyproggies. Laatste tijd alleen van tracking.com
De eerste x dat ik em gebruikte, paar maanden geleden, had ik 350 van die rotproggies
En het ging opeens alleemaal weer een stuk sneller.
De eerste x dat ik em gebruikte, paar maanden geleden, had ik 350 van die rotproggies

En het ging opeens alleemaal weer een stuk sneller.
-
Kheb effe de topic naam gewijzigd... leek me nuttig...
Rally is NOT a crime!
De downloadable versie is inderdaad shareware, maar de volledige versie niet.jeroen.k schreef:Ad-aware is share-ware..dus waarom zou je kopen?Merijn schreef:Ik mag hier niet aanzetten tot illegaal downloaden, dus ja... KOPEN!Wordt ook op hun site gratis aangeboden...niks illegaals aan dus!

wil ik muziek downloaden bij kazaa krijg ik het nummer binnen..... na 5 seconden een vreemd geluid.
niet meer herkanbaar dat nummer echt heel vreemd irritant geluid.
al bij drie nummers die ik bij kazaa download.
iemand een idee??
niet meer herkanbaar dat nummer echt heel vreemd irritant geluid.
al bij drie nummers die ik bij kazaa download.
iemand een idee??