Ik weet niet hoe ik ze anders moet noemen, maar ik zou wel graag willen weten hoe ik die dingen eraf krijg, moeten wat voedings en audio kabels doorheen.
Heb me hele achterbank er al uitgesloopt, achterpanelen zitten los (aan de onderkant dan)
Maar voor (onder de deur dus) krijg ik ze echt met geen mogelijkheid los, en ik zie ook nergens iets waardoor ik ze los zou kunnen krijgen...
Hoe moet dit???
Hoe krijg ik die kappen bij instaplijst voordeur weg
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
schroeven. en dan iets oplichten en ze kunnen er af. moet je wel zeker zijn dat je alles los hebt. er zitten uit mn hoofd achter het paneel van de gordels nog een schroef en voorin onder het dash.
zal vanmiddag ff kijken hoe het ook al weer precies was.
Gr.Frits
zal vanmiddag ff kijken hoe het ook al weer precies was.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
daar zitten helemaal geen schroeven in. Je moet de onderkant wat omhoog lichten zodat de klemmen los komen. Daarna kun je de voorkant "onderuit trekken". Ik haal ze echter nooit los. Als ik een kabel moet trekken dan trek ik de onderkant los en leg ik ze er zo netjes in, daar hoeft de bovenkant niet perse voor los
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dat wilde ik net zeggen Tom.
Ze zitten met een soort duwklemmen, "geribbelde staven die in een te klein gaatje geduwd worden"
Deze kan je lostrekken, dus pak die kappen en bekijk waar ze vast zitten, daar dus waar je kap niet meegeeft
met beide handen trek je rondom deze klem aan de kap en komen de klemmen los. Boven bij je voeten, achter bij je gordel e.d. zit ie vast met een schroefje, als je deze ook los hebt ken je de voorkant ombuigen (niet knakken) en weg trekken richting middenconsole.
Nu heb je dit zijpaneel losgehaald
Maar de onderkant iets liften is al voldoende om daar mooi een kabel langs te trekken, dus bespaar jezelf kopzorgen en kies voor de makkelijkste optie
Ze zitten met een soort duwklemmen, "geribbelde staven die in een te klein gaatje geduwd worden"

Nu heb je dit zijpaneel losgehaald

Maar de onderkant iets liften is al voldoende om daar mooi een kabel langs te trekken, dus bespaar jezelf kopzorgen en kies voor de makkelijkste optie

Mrtn = Maarten
Kijk daar heb ik wat aan 
Tis dus ook gelukt, was een beetje bang de boel te forceren waardoor er van alles af zou breken, maar heb nu toch maar ff doorgeduwd met als resultaat dat ik de kabel er netjes van onder in kon stoppen, tnx!
We gaan weer verder

Tis dus ook gelukt, was een beetje bang de boel te forceren waardoor er van alles af zou breken, maar heb nu toch maar ff doorgeduwd met als resultaat dat ik de kabel er netjes van onder in kon stoppen, tnx!
We gaan weer verder

Don't walk the grass... smoke it
-
zal vanaaf wel een fotootje posten (weet alleen niet zeker meer of de hierboven omschreven kemmetjes zichbaar zijn).
Het is iig een kwestie van los rukken
Het is iig een kwestie van los rukken