GTT verlagen
-
monteer je ook grotere schijfremmen? Dat staat anders zo raar vind ik...chendy schreef:Hi there!
Ik wil mijn GTT-II ook gaan verlagen. Maar dan wel met 4 van deze erbij:
[img]http://www.motorstyling.net/alloywheels ... 20MESH.jpg[/img]
DTM Mesh 7,5Jx17
Hi Robert!Robert dB. schreef:monteer je ook grotere schijfremmen? Dat staat anders zo raar vind ik...
Effe snel posten nu mijn vriendin de deur uit is.

Je hebt helemaal gelijk, maar nogmaals ik heb deze DTM's nog over. Het is de bedoeling er Brembo's van een 911 onder te krijgen. Maar of dat gaat lukken kan ik je nog niet vertellen. Een collega van mij is altijd bezig met Porsche's op te knappen. Waarschijnlijk kan ik via hem een setje voor de voorwielen scoren. Maar dan moet ik er ook gelijk Porsche-wielen onder knallen. Ik zat al te dromen over de Turbo's met 8Jx18 icm. 215-40-18 onder mijn GTT:
[img]http://www.wheelenhancement.com/technology18_obw.jpg[/img]
Over het kostenplaatje wil ik het niet eens hebben...want als mijn vriendin het hoort.

Tom&Roy: er stond bij de pic iets van 435,00 Pond (each) vandaar dat ik dacht 1200 Euro voor vóór&achter. Maar als het 650,00 Euro is voor een complete kit, valt dat idd wel mee. Bedankt voor de tip.
Mvg, Chendy.
-
Chendy jongen toch, weet waar je aan begint 17"rijd voor geen ene meter
Het kijkt mischien leuk maar er is geen enkele gtt die er op gemaakt is
Ik zal er maar niets meer op zeggen noch reageren want jou besluit staat toch al vast,en dat is natuurlijk jouw goed recht
Greetz Marco

Het kijkt mischien leuk maar er is geen enkele gtt die er op gemaakt is

Ik zal er maar niets meer op zeggen noch reageren want jou besluit staat toch al vast,en dat is natuurlijk jouw goed recht

Greetz Marco
't trekt niet. 13" eronder en nóg lager 

-
Vraagje, weet iemand of het mogelijk is om mijn gtt te verlagen. Ik heb 15" velgen met 195/15/50 ipv --/--/45.
Als het mogelijk is, tot hoever kan ik met deze banden gaan?
Als het mogelijk is, tot hoever kan ik met deze banden gaan?
some people are alive only because it's illegal to kill them
kan gewoon -4, alleen je hebt meer kans op aanlopen in de wielkast 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ray heeft nog wel een paar leuke dempers over voor je.
Geen idee wat de verlaging daarvan is
Geen idee wat de verlaging daarvan is
idd, das 4 hele centimeters naar benee.
veerpoten + veren, ff je schotels overzetten. 50 eus

-
- Contacteer:
Is bijna voor niks
@Ray hoe laag is die van jouw nu dan ?

@Ray hoe laag is die van jouw nu dan ?
-
Dr is al iets in de wielkasten aangepast omdat hij aanliep wanneer je scherp stuurde en zo kwam ie niet door de keuring heen.-Ray- schreef:idd, das 4 hele centimeters naar benee.
Is het zaakje nog in goede staat? Zoja kun je het meenemen de 2e dan neem ik t van je over.
@ Peter: -6 rondom 
@ Chris: is in prima staat. zal ze nog ff schoonmaken en meenemen de 2e. je weet wel wie ik ben hè
dan hoef ik jou niet te zoeken...

@ Chris: is in prima staat. zal ze nog ff schoonmaken en meenemen de 2e. je weet wel wie ik ben hè

-
- Contacteer:
Dan wordt het tijd dat ik het zaakje ook maar iets dichter bij het asfalt zet.
En dan wordt het ook -6 rondom
En dan wordt het ook -6 rondom
als je maar wel zorgt dat je een uitlaat zonder middendemper neemt en in een plat dorp woont, dus zonder drempels
:( want die zijn dan een hel...

-
- Contacteer:
Bij mij is het dus echt GAAR met 195-50-15 ik heb er heel mijn spatbordverbreders op gaar gerden ze zijn nu allebij aan het inscheuren afbreken en nog meer van die elende. Ik weet alleen niet of dit door ddie 50 band komt maar de meetse zeggen van wel hier
-
- Contacteer:
Als ik uit m`n garage kom hoef ik maar 1 drempel te nemen.
En op de snelweg hebben ze nog geen drempels, dus daar hoef ik ook niet bang voor te zijn
Stel ik kan niet anders dan duw ik hem er wel overheen
.
En op de snelweg hebben ze nog geen drempels, dus daar hoef ik ook niet bang voor te zijn
Stel ik kan niet anders dan duw ik hem er wel overheen

-
- Contacteer:
Met die van mij stuiter ik nu nog over de drempels heen.
Ik neem aan dat je er met -4 wel iets voorzichtiger overheen moet gaan.
Ik neem aan dat je er met -4 wel iets voorzichtiger overheen moet gaan.
-
- Contacteer:
het is bij mij al als ik van de parkeerplaats afrijd (staat haaks opde weg dus moet sturen en de weg op draaien en dan loopt heeld e handel al vol aan
-
volgens mij ligt dat niet zozeer aan de hoogte vd band{speelt wel een rol}maar hoofdzakelijk aan een verkeerde ET waarde vd velgen,want het moet wel kunnen zonder schade op te lopen}Hooliead schreef:Bij mij is het dus echt GAAR met 195-50-15 ik heb er heel mijn spatbordverbreders op gaar gerden ze zijn nu allebij aan het inscheuren afbreken en nog meer van die elende. Ik weet alleen niet of dit door ddie 50 band komt maar de meetse zeggen van wel hier
Het beste is gewoon 15"met 195-45-15 banden bij een verlaging van +/- 4cm {als het dan toch grotere wielen moeten zijn

greetz Marco
met -4 niet. als je m achter net niet op ze gat laat hangen (achterover) dan heb je nergens last van.Chrisv schreef:hmm.
Ray, had jij daar geen problemen mee?
je weet wel dat je achter verlaagd dmv torsie hè

-
Het is ook de bedoeling dat er dadelijk 45 bandjes op komen, alleen deze zijn nog prima en ik vind het zonde om deze dan te laten liggen en 45 banden te kopen.Turbo Marco schreef:volgens mij ligt dat niet zozeer aan de hoogte vd band{speelt wel een rol}maar hoofdzakelijk aan een verkeerde ET waarde vd velgen,want het moet wel kunnen zonder schade op te lopen}
Het beste is gewoon 15"met 195-45-15 banden bij een verlaging van +/- 4cm {als het dan toch grotere wielen moeten zijn}
greetz Marco
Jaja weet ik alles van-Ray- schreef: met -4 niet. als je m achter net niet op ze gat laat hangen (achterover) dan heb je nergens last van.
je weet wel dat je achter verlaagd dmv torsie hè

Ik ga het wel gewoon proberen, neem het zaakje maar mee de 2e.
-
hey Chrisv
wat heb je juist aangepast aan je wielkaste? Want ik heb namenlijk het zelfde probleem als jij(heb ook 15/50/15) : hij loopt ook aan als ik maximaal instuur (aan 1 kant maar)
wat heb je juist aangepast aan je wielkaste? Want ik heb namenlijk het zelfde probleem als jij(heb ook 15/50/15) : hij loopt ook aan als ik maximaal instuur (aan 1 kant maar)
-
Dat moet ik morgen even kijken, ik weet namelijk niet was die kerel eraan heeft gedaan...::UB::..|R5| schreef:hey Chrisv
Ik laat het je weten.
goed laten uitlijnen is ook een must 

Ik doe het liever 'save'
ik ga mooi niet lopen rommelen met die veren, trouwens... bij mij staat er nog wel veel spanning op, ook met de -35mm veren die ik nu heb..
en misschien gebruik ik het wel nooit, ik love 'voorraadvorming van gereedschappen'

ik ga mooi niet lopen rommelen met die veren, trouwens... bij mij staat er nog wel veel spanning op, ook met de -35mm veren die ik nu heb..
en misschien gebruik ik het wel nooit, ik love 'voorraadvorming van gereedschappen'

Mrtn = Maarten
hee, ff een tip.. asjeblieft zet die spannersgoed vast! mijn broer had 1x dat ie los schoot, dag gereedschapskist... vloog er dwars doorheen! en oppassen met je klauwen! ik heb namelijk wel eens gehoord dat die veren(oude veren) wel eens breken in de klem..'Mrtn schreef:Ik doe het liever 'save'![]()
![]()
maare, ik wil de mijne ook verlagen, alleen ik vind koni wat te duur.. altans gele koni's rode koni's heb ik nog niet naar gevraagt.. weet iemand anders dat miss? wat die kosten..
-
- Contacteer:
Is Apex ook geen optie voor je ?