PlayStation 2 in Clio

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Bram

Ik heb zelf een PS 2 en wil dit dus in m'n auto gaan aansluiten.. Hoe ga ik dit aansluiten en wat heb ik allemaal nodig.. Zo'n ding werkt natuurlijk normaal op 220 volt dus er zal wel iets van een omvormer voor zijn..
Heeft er iemand enig idee wat ik ongeveer voor een LCD scherm kwijt ben?
Alleycat
Contacteer:

ik zie hem niet veel meer online, maar anders moet je cliomaniac effe een pee emmetje sturen, die had ook zo'n ding in de kliko liggen....
Lees het 2x vr6 biturbo in een clio topicje er maar op na, daar staat zijn naam in.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Er zijn omvormers te koop voor in de auto, maar ik denk dat je voor een PS2 plus LCD scherm wel een grotere accu moet hebben. En je moet je motor laten draaien denk ik. Ik heb zelf geen PS2 dus kan je niet zeggen hoeveel power die nodig heeft, moet je maar even zelf kijken op de onder of achterkant van de PS2, daar staat vast wel op wat hij verbruikt.

Een LCD scherm voor in de auto is ook ergens te koop, misschien los te verkrijgen zoals je ook kan kopen inclusief DVD systeem. Aansluiting zal (hopelijk) hetzelfde zijn als een tv aansluiting, dus kan je je PS2 zo aansluiten. Kosten, tja, die zullen wel redelijk hoog worden, zo'n schermpje is niet echt goedkoop. Omzetter in verhouding natuurlijk wel, ik denk dat je met een minimum van 400 wel wat kan doen. Want gamen wil je wel op een goed scherm :)

En als je klaar bent, ik ben benieuwd! :)
Alleycat
Contacteer:

kijk dan ook maar eens op de rtc marktplaats, jj heeft zijn dvd plus twee (!) schermpjes te koop....
Bram

Die dvd speler heb ik alleen niet nodig, in de ps 2 zit al dvd speler.. Dat is ook de rede dat ik die PS 2 gebruik.. En in Principe heb ik aan 1 scherm ruim voldoende dus misschien kan ik van diegene die de set aanbied 1 scherm overnemen. Ik weet alleen niet zeker of ik zomaar elk scherm op die playstation kan aansluiten..
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Dan moet je naar de aansluitingen van de PS/2 en scherm kijken. Kom je vast wel uit.
rasit..

ik heb een playstation 2 aangesloten op mijn navigatie, playstation krijgt stroom via een omvormer.. playstation kan aangesloten worden op elke scherm lijkt mij..
Bram

Heb je nog een extra accu of red ik het met 1 accu ( of eventueel 1 Sterke accu..)
rasit..

Bram schreef:Heb je nog een extra accu of red ik het met 1 accu ( of eventueel 1 Sterke accu..)
ik heb nog een extra accu in de achterbak, maar die was meer bedoeld voor alle andere audio..
Bram

Oke en is dat lastig aansluiten zo'n extra accu want ik wil ook wel het nodige aan audio erin hebben en dan zal dat toch wel lastig worden denk ik met 1 accu...
rasit..

nouuuuuuuuu, ik heb het niet zelf gedaan maar je moet wel een paar dikke kabels aansluiten op de originele accu dacht ik
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Bram zo te horen ben je niet zo'n elektro persoon :) Ik wil je wel helpen hoor, het is niet zo moeilijk. Voor mij al helemaal niet.
Marcel B.

nou als het voor joost niet moeilijk is... ;)
Don't walk the grass... smoke it
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Marcel B. schreef:nou als het voor joost niet moeilijk is... ;)
dan moet iedereen het kunnen :beer:
marcel16v

rasit.. schreef:ik heb een playstation 2 aangesloten op mijn navigatie, playstation krijgt stroom via een omvormer.. playstation kan aangesloten worden op elke scherm lijkt mij..
Zit als het goed is aan het scherm een aantal stekkers, één daarvan is voor de stroom en de rest kan je aansluiten op het kabelsetje wat je normaal op de TV thuis aansluit.

En om dat probleem met de accu op te lossen kan je ook gaan voor een Optima gel accu.
Plaats reactie