Dan moet ik op zeker 500m rijden

Die van mij staat namelijk op de Hoorneslaan
Twister Posted: 27 Oct 2003 10:30 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Heeye Mensen,
Is die MAC in zoetermeer bij een tank station ofzo, of vlak naast de snelweg en ook nog aan de A12
kan ik daar ook wel ff langs rijden
je zit aardig in de buurt maar er zit aan beide kanten van de a12 een mac. als je uit den haag komt moet je zoetermeer aanhouden (niet het centrum) in. dus dor rijden tot aan de windmolen, en dan links af dan kom je langs een tankstation en dan volgt vanzelf een mac (en mij misschien) als je uit de richring komt van utreg. moet je bij die afslag rechts aanhouden. dan kom je langs een tankstationTwister schreef:Heeye Mensen,
Is die MAC in zoetermeer bij een tank station ofzo, of vlak naast de snelweg en ook nog aan de A12
kan ik daar ook wel ff langs rijden
Sorry finzTheFinz schreef: -THEFINZ Clio Si 1.4 16v (niet overdrijven
Ps. heb je er nog wat van gemerkt?
Ik kom vanaf de Zeester dus voor mij is het een kleine 750 meterpeter5GTTurbo schreef:Kijk das een betere plek.
Dan moet ik op zeker 500m rijden.
Die van mij staat namelijk op de Hoorneslaan
hahaha nee ik hoop het niet. alleen hoop ik wel dat mn auto op tijd klaar is (roest laten weg werken)P@TB@D schreef:heej gast, dit keer geen pech onderweg he
oke klasse die kut roest ook altijd, maar ja blijft reno.Madman_daan schreef:hahaha nee ik hoop het niet. alleen hoop ik wel dat mn auto op tijd klaar is (roest laten weg werken)P@TB@D schreef:heej gast, dit keer geen pech onderweg he
die jaSilverRS schreef:Dus nog een keer voor de duidelijkheid: de verzamelplaats is bij de Mac Donalds van Silverdome!!??