[DVD] naam van 2 fast 2 furious Prelude song?
Wie weet de naam van de op de achtergrond spelende track in de 'Prelude' (intro) op de "2 fast 2 furious" DVD. erg lekker nummer.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Waarschijnlijk weet ik welke je bedoeld
de titel is act a fool van ludacris,ik heb hem net binnen gehaalt,je hebt er ook een intrumental version van.
de titel is act a fool van ludacris,ik heb hem net binnen gehaalt,je hebt er ook een intrumental version van.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Het nummer is helemaal instrumentaal. Het is van de 'turbo-charged prelude' to 2 fast 2 furious. Dit is het intro filmpje wat vóór de echte dvdfilm zit. Hierin zie je de hoofdpersoon wat auto's en motoren uitdagen en zie je hem aan het eind richting Miami rijden. Het eerste achtergrondmuziekje wat hieronder zit (word niet in gesproken) is errug tof. Deze bedoel ik.
-
- Contacteer:
via kazaa heb ik hem met en zonder rap gevonden,beide ook binnen gehaalt,mijn smaak gaat dan toch naar de intrumental version.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij zit dit filmpje ook in de tfatf dvd onder de extra;s?tyberium schreef:Het nummer is helemaal instrumentaal. Het is van de 'turbo-charged prelude' to 2 fast 2 furious. Dit is het intro filmpje wat vóór de echte dvdfilm zit. Hierin zie je de hoofdpersoon wat auto's en motoren uitdagen en zie je hem aan het eind richting Miami rijden. Het eerste achtergrondmuziekje wat hieronder zit (word niet in gesproken) is errug tof. Deze bedoel ik.
zal vanavond anders wel ff kijken
Klopt. dat filmpje staat op de dvd. Daarin word niet gesproken. Dat eerste instrumentale nummer dat er onder speelt is dus van Ludacris?
Nope...kep die instrumentale versie van 'Act A Fool' ook gehoord, maar da's 'm niet. Klinkt heel anders dat nummer dat ik bedoel. Die ik bedoel zit alleen onder dat intro filmpje op de dvd. Is blijkbaar een goed geheim, want word al veel gevraagd op forums overal ter wereld en niemand blijkt t tot nu toe te weten.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb vandaagf 2f2f gekocht blijft een vette film nu nog effe deel 1 een keer kopen 

-
- Contacteer:
ahh wordt er mischien het stukje muziek wat je in het gebin hoort bedoeld?
ik ben er ook al driftig naar opzoek.
btw de 2f2f dvd is echt vet,veel meer extra's
zeker het verhaal dat je er bij kan doen wat zich tussen tfatf en 2f2f afspeeld.
ik ben er ook al driftig naar opzoek.
btw de 2f2f dvd is echt vet,veel meer extra's
zeker het verhaal dat je er bij kan doen wat zich tussen tfatf en 2f2f afspeeld.
Het intro filmpje..filmpje dat voor de echte film zit. Word niet in gesproken. Zit alleen aan het begin een vette tune onder. En die zoek ik.
-
- Contacteer:
mij is het nog neit gelukt die te vinden,als je theme invuld als zoek opdracht krijg je alleen act a fool.
-
je moet de soundtrack cd van 2fast2furious downloaden en branden daar staat hij op ik heb deze cd.vette nummers op met vette bass 

Ah er is een muziektopic
kan deze lekker naar de vergetelheid zakken.