Wie gaat er naar het Belgian Racing & Tuning show in Hasselt (Belgie)?
Van 15 tot 17 november in de Grenslandhallen.
Hier komen naast diverse racewagens uit de Formule 1, Yaris Cup, 4x4, paris Dakar etc.
Maar het belangrijkste:
"Tot slot laat Renault Sport haar uitgebreide programma Cup-auto's zien van verleden en heden. de Gordini's, Alpines, Renault 5, Clio, Megane en Spider staan allemaal ter bewondering klaar. Ook aandacht natuurlijk voor de Formule 1 activiteiten van het franse merk" Aldus de Maaspost.
Belgian Racing & Tuningshow
-
wel stoer die Renault Sport demonstratie, maar ik moet dit weekend helaas werken tot 15.00u. Ik heb er nog kortingsbonnen van geloof ik.
-
Yep, dit is dezelfde. Ik vond het vorig jaar tegenvallen eerlijk gezegd.marco schreef:patrick is dit die schow waar wij vorig jaar zijn geweest?????????
greetz marco
vorig jaar was behoorlijk onder de maat,als je al de parkeerplaats van bezoekende mensen hun auto's foto's moet gaan maken daar je anders zonder leuke foto's thuiskomt.
ik was meer ann het denken aan speed of aan essen,iemand interesse om daar heen te gaan??
dus bij deze,wie gaat er mee naar essen of speed,spreek je hier uit,groet pat
ik was meer ann het denken aan speed of aan essen,iemand interesse om daar heen te gaan??
dus bij deze,wie gaat er mee naar essen of speed,spreek je hier uit,groet pat
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ik 5 dec. waarschijnlijkIvar schreef:Ik ga zondag 8 december naar Essen
-
- Contacteer:
Wij zouden zondag waarschijnlijk gaan, naar Hasselt
Met de F.N.S.
Er is nog niets afgesproken, maar dit zal normaal vanavond wel gebeuren.
Naar Essen gaan we ook normaal, maar dat wordt ook nog verder afspreken..
Met de F.N.S.
Er is nog niets afgesproken, maar dit zal normaal vanavond wel gebeuren.
Naar Essen gaan we ook normaal, maar dat wordt ook nog verder afspreken..
ouw kut had ik dit topic maar eerder gelezen ben al 4 jaar na mekaar daar geweest en was het nou toch wel echt beu . en dan ga je niet staat ome renault daar dat is echt kut man. en nu is het dus te laat.
Ik ben gisteren nog geweest en ik vond het eerlijk gezegd wel de moeite waard. Hoewel het beloofde Renault gedeelte tegenviel geen enkele oude cupwagen maar enkel clio's en Méganes. Verder stond er één verloren 5 GT turbo die gebruikt wordt voor rallysprints. Verder wel heel veel andere racewagens maar van de meeste kreeg je helaas niks van het motorische gedeelte te zien. Maar dat was gelukkig niet overal zo. Op de buitenplaats amuseerde men zich vooral met ICE, ingebouwde playstations + een enkele mooi uitgebouwde auto. Oh ja een dolle kreeg er niet genoeg van z'n Corrado G60 te laten ronken, plankgas. Je kon je bovendien lekker afreageren in gratis botsautootjes.
Kortom binnen was het beter dan buiten.
Tot zover 5 drive

Tot zover 5 drive
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
16e wordt er in zandvoort een 2fast2furious event gehouden,ik ga proberen naar beide te komen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!