HELP! Opzoek naar een nieuwe velg! UPDATE: Velg laten maken
-
scheuren kunnen ze volgens mij niet herstellen, deuken en dergelijke beschadigingen wel.
Ik heb antwoord gehad van "develgendokter" dat de scheur te maken is. Ook heb ik de hele website van hun door gelezen en ook daar vertellen ze dat ze scheuren kunnen maken.Robert dB. schreef:scheuren kunnen ze volgens mij niet herstellen, deuken en dergelijke beschadigingen wel.
neem aan dat dat bedrijf niet zegt dat het wel kan, als simon en een foto en een duidelijk verhaal meestuurt...Als ze dan nog denken dat het om een deuk gaat.... 

-
Aha, mooi.
Ik heb namelijk ook een soort gelijk 'probleem'
Werd afgesneden op een grote rotonde...gevolg was uitwijken en een stoeprand meenemen bij circa 80km/h.
Resultaat:
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/velg.JPG[/img]
En uiteraard reed de andere automobulist gewoon door, hij/zij had waarschijnlijk nix door > maja er zijn wel meer nederlanders die nog steeds niet begrijpen hoe rotondes werken

Werd afgesneden op een grote rotonde...gevolg was uitwijken en een stoeprand meenemen bij circa 80km/h.
Resultaat:
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/velg.JPG[/img]
En uiteraard reed de andere automobulist gewoon door, hij/zij had waarschijnlijk nix door > maja er zijn wel meer nederlanders die nog steeds niet begrijpen hoe rotondes werken

-
owja, de band is ook stuk....
-
Trouwens, wel weer een leuke reden om de 15"-jes uit de schuur te pakken 
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/velg005.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~boer8500/velg005.jpg[/img]
Die valt zeker te maken. Ik heb al velgen gezien die er erger aan toe waren.Tom schreef:balen zeg, das een flinke klap geweest op die velg. Laat je die velg weer fiksen of zou ie te krom zijn?
wow..bummer robert 

-
@ Tom, ja ik ga hem laten maken. Plus opnieuw spuiten, de kosten zijn nog altijd goedkoper dan een nieuwe velg.
-
dat komt wel goed...en minimaal kleurverschil zal je toch niet waarnemen aangezien de velgen bijna 2m van elkaar gescheiden zitten.
-
Nee, dat gaat niet lukken. Ik neem lekker de tijd en zorg dat alles klaar is na de turbo converssie.Tom schreef:dat klopt ja. Hopen dan maar dat ze snel weer gefixed zijn. Zou dat nog lukken voor de eindejaarsmeeting?
-
welja, ik rij nu tenminste niet voor lul
- Zo'n zwarte half verroeste stalen velg is nix.

Knap, een rotonde met 80 KM/HRobert dB. schreef:Aha, mooi.
Resultaat:
[picture]

-
Matthijs schreef:Knap, een rotonde met 80 KM/H

Mhhhh het zit ook nooit meeRobert dB. schreef:Matthijs schreef:Knap, een rotonde met 80 KM/Hhij was/is 5 baans.

-
ach, shit happends. Kan me er wel druk over maken, maar daar schiet ik toch niks mee op 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
er zit hier in de buurt een rotonde waar je makkelijk met 100 over heen kan. en dat is dan nog maar 3 baans. maar 80 is ook netjes.Matthijs schreef:Knap, een rotonde met 80 KM/H
Project: GTT Blue Sport
@ Frits, zeker leuk op zondagavond, geen kip op de weg...Alleen de weg arnhem in begint de voorkant soms wat te glijden...

Gisteren ff me velg afgeleverd bij "De Velgendokter". ppffffff. Dat ritje kwam uit op 390 km. Heb dus wel weer genoeg gereden voor deze week 
Toen hij de velg in het "echt" zag, vond hij de scheur groter als verwacht (foto was toch redelijk duidelijk dacht ik) en daar schrok ik van
Weer voor niets gereden dacht ik.
Hij keer erna, voelde ff en zei "Waarschijnlijk zaterdag klaar, maar bel eerst even voor de zekerheid."
Pfffff. gelukkig. Dat is nog 3 weken sneller as verwacht, aangezien hij zei dat hij de eerste 3 weken vol zat.
Helaas zit ik volgens weekend in belgie voor de tuning salon, maar dan haal ik hem de maandag erna wel op
Hij zei zelf dat het voor +- 100,- wel moet lukken. Dat zou helemaal relaxed zijn.
Dus, nog een weekje wachten en dan.... hopelijk is dan alles weer ok

Toen hij de velg in het "echt" zag, vond hij de scheur groter als verwacht (foto was toch redelijk duidelijk dacht ik) en daar schrok ik van

Hij keer erna, voelde ff en zei "Waarschijnlijk zaterdag klaar, maar bel eerst even voor de zekerheid."
Pfffff. gelukkig. Dat is nog 3 weken sneller as verwacht, aangezien hij zei dat hij de eerste 3 weken vol zat.
Helaas zit ik volgens weekend in belgie voor de tuning salon, maar dan haal ik hem de maandag erna wel op

Hij zei zelf dat het voor +- 100,- wel moet lukken. Dat zou helemaal relaxed zijn.
Dus, nog een weekje wachten en dan.... hopelijk is dan alles weer ok

nee, heb al heel lang geleden afgesproken om naar belgie te gaan. Bedankt voor het aanbod.
Vind het niet zo erg om een stukje te rijden, als het maar nu heeft.
Vind het niet zo erg om een stukje te rijden, als het maar nu heeft.

Vandaag even gebeld voor de status van mijn velg en hij was nog niet klaar, maar dat zou morgen aan het eind van de dag worden of woensdag.
Kan niet wachten totdat hij er weer onder zit
Kan niet wachten totdat hij er weer onder zit

Ik heb vandaag even gebeld en de velg is gemaakt, teminste dat zeggen ze 
Zaterdag weer ff op en neer rijden. Ik ga wel daar gelijk even een banden zaak waar ze me band op de velg kunnen zetten en gelijk weer onder de auto.
Kan niet wachten

Zaterdag weer ff op en neer rijden. Ik ga wel daar gelijk even een banden zaak waar ze me band op de velg kunnen zetten en gelijk weer onder de auto.
Kan niet wachten

De band ligt op mijn achterbank te wachten. De velg MOEST! zonder band worden aangeleverd, dus ik weet niet of ze bij de velgendokter deze er ook weer op kunnen zetten. Ze zitten op een industrie terein, dus daar is vast ook wel een banden zaakje te vinden. Zal het ff aan "de dokter" vragen zaterdagMerijn schreef:Je hebt die band al? Ik neem aan dat ze dat in Uden ook wel kunnen!

Overal rijden auto's dus moeten er ook banden zaken zijn. toch? Dat gaat wel lukken hoor 

ben benieuwd hoe het is gemaakt. Maak anders nog ff een pica hoe het eruit ziet na reparatie..