[R5]Enkele probleempjes

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
..::UB::..|R5|

hey allemaal

ik ben dus nog altijd vollop bezig met de ombouw van campus naar gtt (ik probeer binnenkort fotos te maken) . Nu heb ik enkele probleempjes:

1° koppelingsprobleem: wanneer is normaal vertrek is er geen probleem, maar wanneer ik wat meer gas geeft (dus koppeling sneller loslaat) blijft de koppeling hangen. Wat kan dit zijn? Kun je dit zelf fixen?

2°Verwarmingsprobleem
Bij de R5campus is er alleen dubbele verwarming in het midden (dus niet zoals bij de gtt die er ook opzij heeft). Nu komt er daar alleen koude lucht uit?(Binnen kort zal ik lekker bevriezen in mijn autotjee :) ) De auto warmt wel nog op, maar heel traag. Is het verwarmings element kapot?

Alvast bedankt
martin rs

pnt 1 is je drukgroep denk ik.

dus ff de zooi vervangen en das klotewerk maar wel te doen.
Mrtn
Car: R5GTT

Uit de zijroosters komt warme lucht en uit de middenroosters koude lucht. Dit is volgens mij bij elk 5je zo. Kijk 's of de buizen nog wel van de buitensteroosters aan mekaar zitten..
Mrtn = Maarten
Menno

voor die koppeling zou ik denken aan een kabel die ergens een knik heeft oid.
rev it like a rental
..::UB::..|R5|

een vriend van me is er vandaag naar komen kijken en hij zegt dat ik waarschijnlijk de hele koppeling met vervangen
@Menno wat bedoel van met een knik in een kabel?
nog even over die verwarming: is het zo datbij alle 5jes de middenste verwarming koude lucht blaast?
martin rs

koppeling en drukgroep vervang je meestal samen in een keer.
Steven
Car: M536

Dat bedoelt ie ws. ook met 'hele koppeling' :p

Volgens mij is dat bij alle 5-jes wel zo? Maar je kan em dan toch ook op voeten of ontwaseming zetten, of wordt het dan ooknie warm?
Maakt in principe weinig uit hoe ie blaast.
Plaats reactie