Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Nou ik heb het wel gered om er even te zijn.
Maar ik had m`n sleutelkleren nog aan, ik zat dus onder de olie en smeer.
Dus leek het me geen goed idee om uit te stappen.
Heb 2 gtt`s gezien, heb ook nog ff gezwaaid naar iemand in een rode, sorry ben je naam vergeten.
Op de heen weg nog ff een Honda Del Soll apparaat aan stront gereden (sorry kon het niet laten).
Slechte verliezer trouwens bleef strak voor zich uit kijken.
ik was er ook was gezellig en druk, onze vrienden waren er ook met 5 auto's, zeer onopvallend om een vechtpartij in de mac te sussen.... pfff
regen viel mee, op de heenweg was ik ff de weg kwijt, maar kon wel mooi ff sporten tegen een Nixxan 100 keer niks die het wel even wilde proberen. Heb de kraan maar dichtgelaten
Yes,yes,was aardig wat reno aan wezig ,terugweg op de N11 ff gesprint tegen een Golf gti g60,mwaaa ging gelijk op,ben bij 170 maar gestopt ,was volgens mij ook niet helemaal origineel meer,kwamen aardige knallen/vonken uit z'n pijp
Florus schreef:Yes,yes,was aardig wat reno aan wezig ,terugweg op de N11 ff gesprint tegen een Golf gti g60,mwaaa ging gelijk op,ben bij 170 maar gestopt ,was volgens mij ook niet helemaal origineel meer,kwamen aardige knallen/vonken uit z'n pijp
Eigenlijk he is het helemaal nix die kraan naast je, want als je maar half denkt: ehh ga ik het redden..? dan geef je er nog even een slag extra aan...
En dat is eigenlijk op het moment niet echt lekker voor mn blokkie, mede omdat ik mn grote IC er nog op heb zitten....!
Ivo8hoven schreef:Eigenlijk he is het helemaal nix die kraan naast je, want als je maar half denkt: ehh ga ik het redden..? dan geef je er nog even een slag extra aan...
Tja,en dat is nou mijn probleem,als ik denk ehh ga ik het redden,dan kan ik alleen maar het gas op de grond trappen en daar houd het dan echt mee op .
'k zou er een kraantje voor de sier in kunnen zetten,krijg 'k misschien toch het gevoel
Ivo8hoven schreef:Van wie was trouwens die zilvergrijze Clio RS PHI...??
Daar lag een aardige Boom Boom installatie in zeg...., nog nooit opgevallen die CLio...
Florus schreef:Yes,yes,was aardig wat reno aan wezig ,terugweg op de N11 ff gesprint tegen een Golf gti g60,mwaaa ging gelijk op,ben bij 170 maar gestopt ,was volgens mij ook niet helemaal origineel meer,kwamen aardige knallen/vonken uit z'n pijp
Als dit een donkerblauwe was met twee gasten erin, is die van Ed, zit een volledige supersprint uitlaat onder en een open luchtfilter. Geeft een degelijk vet geluid.
Heb nog een keer tegen hem geraced in Alphen, ging ook erg hard(drie keer toegestaan ) Alleen won hij niet
Vive la France
Chris schreef:SilverRS, volgens mij ben je lid geworden op AutomaXX, en nu ben je pas op het forum?! Verklaar je nader.
Heb eerst een beetje zitten wachten op formulieren die ik dacht thuis te ontvangen... Heb voor de aanmelding al wel redelijk een tijdje zitten meelezen op het forum enz. Daarna pas kreeg ik het lumineuze idee om me misschien maar eens aan te melden op de RTC site.
De stickers op de zijruiten zitten er wel op vanaf Automaxx...
Steven schreef:Volgens mij heb ik SilverRS nog eens ontmoet op de parkeerplaats van circuit Zandvoort. Engelse sjeesdag wasda geloof ik.
Dat was op de finaleraces op Zandvoort, mijn nichtje werkt voor een van de hoofdsponsoren Dayzers. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik de clio`s wilde zien racen.
Wilde me ook even orienteren op het gebied van uitlaten voor de clio. Zodoende heb ik kaartjes kunnen regelen.