ik denk vanmorgen moet ik er maar eens wat aan doen.

straks maar eens beter kijken.
En vanavond een andere auto mee.
GR.Frits
ja hoe ik het voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet.Marcel dLC schreef:1e heat 6e, 2e heat 5e van de 16...
't was me het partijtje glijen wel zeg! Krijg je ook nog van die Johans die hun kart op de zijkant van de mijne denken te kunnen parkeren(en dat lukt dus nog ook!)
't was weer gezellig heren!
Merijn schreef:Het was inderdaad gezellig!
Alleen jammer van die eikels die het niet over hun hart konden verkrijgen om snellere deelnemers voorbij te laten.Maar goed, 7 minuten is toch te kort om je banden op te warmen, dus echt doorrijden zat er sowieso al niet in.
Volgende keer definitely een andere baan! Misschien een ideetje om dit vaker te doen, in plaats van Beuningen? Aangezien het nogal koud is 's avonds.
We zien wel...
gebruik is een keer mn eigen naam is het weer niet goed...Merijn schreef: Ik zal effe de echte namen erbij zetten:
Gerald - Frits![]()
lag onder mn auto om die ***uitlaat er onder te maken. maar uiteindelijk toch gelukt.Douwe schreef:13:25 en nog niemand heeft geposte???? Ben ik dan de enige die al wakker is????
Goed, dus weinig FNO voor mij meer hoor ik zo...Merijn schreef:Volgende keer definitely een andere baan! Misschien een ideetje om dit vaker te doen, in plaats van Beuningen? Aangezien het nogal koud is 's avonds.
TOP OSS...Trap Ons Plat OSSMerijn schreef:TOP OSS KAMPIOENEN!
Ken het, 10 Nov moet de mijne door de keuring. Moet die maandag mijn uitlaat nog dicht maken, die is lek, waar weet ik nog niet. Nog nieuwe voorbanden erop leggen en nog naar mijn linker draagarm voor kijken, die heeft speling volgens mij...Frits schreef:lag onder mn auto om die ***uitlaat er onder te maken. maar uiteindelijk toch gelukt.
dus vrijdag ben ik weer van de partij.
GR.Frits