Was denk van een monteur daar.
Heb echt een bijzondergoed gesprek gehad joh...., heb er een goed gevoel over, bijna een uur gezeten, en het klikte goed met die man...

Hoor ma / di of mn volgende gesprek krijg in Zeist...

dat was een ander volgens mij chris: GT-SL-49Chris schreef:Volgens mij heb ik die pas gespot met foto, ff zoeken.Ivo8hoven schreef:Vanmorgen gespot rond 11 uur bij Renault dealer Bochane in Veenendaal:
Clio Williams PH I
GV-JD-23
Helemaal standaard, kentekenhouders van Bochane Renault, Devil pijpje, verders in uitzonderlijk nette staat.....![]()
Hoe was het Ivo?
MEE EENS.....!!!!!!!!turboman schreef:is het een idee om alle foto's geplaatst in een topic ALLEMAAL op 1 afbeeldingenpagina (of meer: naar gelang het aantal foto's etc...) te zien (middels thumbails, op klikken voor vergroting) ??
Nu moet je door alle (soms 200+) pagina's lopen om afbeeldingen te vinden/bekijken etc... ?!!
grappig is dat ik ze zelfs daar omver luldennisvr schreef:op fok! wordt alleen maar gezeurd door pubers zonder auto en mensen die afgunstig zijnJohan schreef:trouwens wel een zeur topic op fok.
fuck'em
Was die neus misschien wit van de poeier?ChrisClio16V schreef:Net een witte Megane gezien op de A16. Kenteken weet ik niet maar z'n neus lag in de poeier. En ik stond in de file
Jep, daar weet ik vanalles van. Staat/stond te koop met problemen, valse lucht ofzoiets. Wil(de) hem zelf kopen, ik weet bijna zeker dat de carbflens krom is. Wat is ermee dan? Staat in Born trouwens. Leuke wieldoppenEen zwarte GTX met achter op de achterklep alleen 'BRAM' dus niks van renault 5 ...... Weet misschien iemand hier meer over deze renault 5???
uuuhhh ik op de A16?? dat is toch van dort naar breda of andersom??? als dat zo is dan ben ik het niet geweestRoy schreef:Vandaag op de A16 Marco V gespot in zn blauwe clio.![]()
Wij reden op de rechterbaan en hadden een aardig gangetje dus niet gezwaait
Dies van JJ als het goed isLarshil schreef:Gespot:
Plaats: Lelystad
Wijk: Schoener
Type Renault: R5 GT Turbo
Kleur: Wit
Kenteken: niet genoteerd
Bijzonderheden: RTC sticker op de achterruit
Dies van Bassie nu, was van MarcoNegotiator schreef:Dies van JJ als het goed isLarshil schreef:Gespot:
Plaats: Lelystad
Wijk: Schoener
Type Renault: R5 GT Turbo
Kleur: Wit
Kenteken: niet genoteerd
Bijzonderheden: RTC sticker op de achterruit
stond ie te koop ?