Iemand misschien een werkende foto van een ingebouwde carb.
Ben ff vergeten waar de slangetjes aan de linkerkant op moeten.
Alvast bedankt.
[5gtt] Loopt weer lekker
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door peter5GTTurbo op vr 24 okt 2003 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Niemand ff snel een fotootje.
Heb net gezocht in de oude topics maar daat stonden geen werkende foto`s meer op.
Ik zag wel dat Ray heel veel foto`s had.
Heb net gezocht in de oude topics maar daat stonden geen werkende foto`s meer op.
Ik zag wel dat Ray heel veel foto`s had.
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
http://www.geocities.com/tinoklij volgens mij staan op mijn site wel foto's van de carb.peter5GTTurbo schreef:Niemand ff snel een fotootje.
Heb net gezocht in de oude topics maar daat stonden geen werkende foto`s meer op.
Ik zag wel dat Ray heel veel foto`s had.
.:: TurboPowerr ::.
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Waar ergens dan ?
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Nou heel lekker weer.
Blokje in elkaar alles werkt.
Krijg benzine en vonken.
Alleen vond het een beetje raar dat er rook uit m`n carb kwam.
Na enkele malen doorstarten schoot er een vlam uit m`n carb
.
Elbow er afgehaald en in m`n carb gekeken, gashendel overgehaald en de benzine stroomde in m`n inlaatspruitstuk.
Iemand een idee wat hier van de oorzaak is.
Blokje in elkaar alles werkt.
Krijg benzine en vonken.
Alleen vond het een beetje raar dat er rook uit m`n carb kwam.
Na enkele malen doorstarten schoot er een vlam uit m`n carb

Elbow er afgehaald en in m`n carb gekeken, gashendel overgehaald en de benzine stroomde in m`n inlaatspruitstuk.
Iemand een idee wat hier van de oorzaak is.
ehhmmm.... benzinetoevoer slang goed aangesloten?
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Ja zat ik dus ook aan te denken maar die dingen kunnen volgens mij maar op 1 manier erop.
Je hebt 2 dikke slangen en een dun slangetje aan de linkerkant van je carb als je voor de auto staat.
Je hebt 2 dikke slangen en een dun slangetje aan de linkerkant van je carb als je voor de auto staat.
-
- Berichten: 278
- Lid geworden op: di 25 feb 2003 15:13
- Locatie: bergen op zoom
vlammen en rook uit je carburateur.heb ik ook een keer gehad.toen zaten de bougiekabels verkeerd aangesloten omdat de vorige eigenaar de ontsteking 180 graden had verdraaid.
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Bij mij dus precies hetzelfde.
Onsteking idd 180 graden gedraaid en lopen
.
Alleen m`n fan wilde niet aanslaan
.
Zo maar even kijken hoe dat komt.
Onsteking idd 180 graden gedraaid en lopen

Alleen m`n fan wilde niet aanslaan

Zo maar even kijken hoe dat komt.
-
- Berichten: 278
- Lid geworden op: di 25 feb 2003 15:13
- Locatie: bergen op zoom
weer een probleem de wereld uit 

-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Op naar het volgende 

-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: vr 10 jan 2003 22:58
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Thermokoppel kaduk of breuk in kabel of corosie op de stekkers.
Er zit wel genoeg vloeistof in het koelsysteem? Er kan ook teveel lucht inzitten.
Er zit wel genoeg vloeistof in het koelsysteem? Er kan ook teveel lucht inzitten.
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Thermocontact is net nieuw.
Zit ook een handmatige fanbediening op.
Ben bang dat m`n fan zelf kapot is
.
Heb nog wel een reserve liggen dus moet die erin
Systeem moet ik nog een keer extra ontluchten.
En er zit zeker genoeg vloeistof in.
Ik zag alleen dat nadat ik de dop van het reservoir open deed, het niveau in het reservoir steeg.
Dit heb ik wel vaker gehoord , weet alleen niet meer wat daar de oorzaak van was.
Het staat me bij dat het iets ernstigs was
.
Dan slaat m`n oliedrukmeter ook niet uit.
Dat had ik al van te voren een keer gezien, maar dacht dat ik het nu wel verholpen had, niet dus
.
Zit ook een handmatige fanbediening op.
Ben bang dat m`n fan zelf kapot is

Heb nog wel een reserve liggen dus moet die erin
Systeem moet ik nog een keer extra ontluchten.
En er zit zeker genoeg vloeistof in.
Ik zag alleen dat nadat ik de dop van het reservoir open deed, het niveau in het reservoir steeg.
Dit heb ik wel vaker gehoord , weet alleen niet meer wat daar de oorzaak van was.
Het staat me bij dat het iets ernstigs was

Dan slaat m`n oliedrukmeter ook niet uit.
Dat had ik al van te voren een keer gezien, maar dacht dat ik het nu wel verholpen had, niet dus

-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
OK ik ben ook weer blij.
Fan deed het moest alleen ff alles aansluiten
.
Systeem ontlucht en koelt goed
koelt uitstekend zelfs, iedereen die koelingsproblemen heeft en een oude radiateur heeft koop gelijk maar een nieuwe, geeft je een hoop plezier.
De overdruk in m`n koelsysteem is ook weg.
Ik heb de kopbouten even losgetrokken en daarna weer vastgezet.
Een half uurtje gewacht en weer even nagetrokken.
Alles weer vastgemaakt en gestart.
Hele rare brom uit m`n motor, blijkt dus de downpipe te zijn die net zo lekker sluit op m`n uitlaat.
Boeit me voor de rest niks.
Wordt zondag wel gefixed bij JL.
Oliedruk sensor zit maar aangesloten aan 1 draadje en de ander bungeld ergens rond
.
Wel 2 extra probleempjes erbij.
Ten eerste lekt die koelvloeistof bij m`n waterpomp, daar zitten nieuwe pakkingen tussen maar waarschijnlijk heb ik iets niet goed vastgedraaid.
En er lekt olie van onder bij m`n turbo, niet veel maar dat moet ik morgen even oplossen.
Owja en hij stotterd als ik langzaam rij.
Maar dat is een kwestie van afstellen.
Fan deed het moest alleen ff alles aansluiten

Systeem ontlucht en koelt goed

De overdruk in m`n koelsysteem is ook weg.
Ik heb de kopbouten even losgetrokken en daarna weer vastgezet.
Een half uurtje gewacht en weer even nagetrokken.
Alles weer vastgemaakt en gestart.
Hele rare brom uit m`n motor, blijkt dus de downpipe te zijn die net zo lekker sluit op m`n uitlaat.
Boeit me voor de rest niks.
Wordt zondag wel gefixed bij JL.
Oliedruk sensor zit maar aangesloten aan 1 draadje en de ander bungeld ergens rond

Wel 2 extra probleempjes erbij.
Ten eerste lekt die koelvloeistof bij m`n waterpomp, daar zitten nieuwe pakkingen tussen maar waarschijnlijk heb ik iets niet goed vastgedraaid.
En er lekt olie van onder bij m`n turbo, niet veel maar dat moet ik morgen even oplossen.
Owja en hij stotterd als ik langzaam rij.
Maar dat is een kwestie van afstellen.