Friday Nightmeeting Oss I
Ik durf ff niet met mijn R25 lange afstanden te rijden. De spanningsregelaar lijkt erg aan het overlijden ze zijn, mijn lichtjes van de boordcomputer en de lampen flikkeren nogal heftig, weinig zin om ergens onderweg te stranden 

Aangezien het erg aantrekkelijk is qua prijs, Tom...
Paskie en ik wilde sowieso wel gaan vrijdag en toen ik het op het forum knikkerde waren er binnen een paar uur al 9 aanmeldingen, dus vandaar.
Het wil overigens niet zeggen dat we de week daarop niet kunnen gaan wat mij betreft.
Paskie en ik wilde sowieso wel gaan vrijdag en toen ik het op het forum knikkerde waren er binnen een paar uur al 9 aanmeldingen, dus vandaar.
Het wil overigens niet zeggen dat we de week daarop niet kunnen gaan wat mij betreft.

-
- Moderator
- Car: MB
prijs is niet alles vind ik. Ik heb liever een leuke baan waar je een normale heat kan rijden, die 7 min. zuigen echt gruwelijk. Bovendien zijn er genoeg kart banen die kortingen hebben of speciale aanbiedingen.
heb jij een erfenis gehad ofzo

heb jij een erfenis gehad ofzo

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik ken het probleem.....Merijn schreef:Da's k#t, Haas...altijd dat hoerenwerk van jou!

Volgens mij moet merijn ons idd. wat vertellen erfenis of ouderwetse messen trekkerij mischien???
Neemt niet weg dat als we volgende week weer gaan ik probeer mee te gaan of ik dan weer zelf ga karten weet ik nog niet.

Neemt niet weg dat als we volgende week weer gaan ik probeer mee te gaan of ik dan weer zelf ga karten weet ik nog niet.
Helaas, jongens... Geen erfenis voor mij. Ik ben het meer dan zat na 4 maanden niet uitgaan. Aangezien ik als het goed is morgen uitbetaald ga krijgen moet ik het er effe van nemen, want als ik het nu niet doe, dan doe ik het helemaal niet meer.
Maareh, gaat het morgen gewoon door? 9 man in totaal? Ik moet namelijk echt gaan reserveren, want anders hebben we kans dat het te druk is en we dus niet kunnen rijden. Zou toch zonde zijn, niet?
Ik hoor het wel!
Maareh, gaat het morgen gewoon door? 9 man in totaal? Ik moet namelijk echt gaan reserveren, want anders hebben we kans dat het te druk is en we dus niet kunnen rijden. Zou toch zonde zijn, niet?
Ik hoor het wel!

Renault: Meneer U weet dat u binnenkort voor een APK moet komen?
Douwe: Ik weet dat mijn auto binnenkort APK gekeurd moet worden, ja!
Renault: Bent u van plan dit bij ons te laten doen?
Douwe NEE!!
Renault: Waarom niet!
Douwe: Jullie zijn te DUUR!!
Renault Ohh pretige avond dan.
Douwe: prettige avond

Moet toch niet veel gekker worden what's next huis aan huis bezoekjes?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
zal ik binnenkort ook wel gebeld worden. kreeg vandaag ook zoŽn brief. maar aan de tel. krijgen ze het zelfde antwoord.Douwe schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WhahahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tactiek van de Renault dealer eerst sturen ze mij een brief of ik mijn APK bij hun wil laten doen vervolgens wordt ik zojuist door hun gebeld:
Renault: Meneer U weet dat u binnenkort voor een APK moet komen?
Douwe: Ik weet dat mijn auto binnenkort APK gekeurd moet worden, ja!
Renault: Bent u van plan dit bij ons te laten doen?
Douwe NEE!!
Renault: Waarom niet!
Douwe: Jullie zijn te DUUR!!
Renault Ohh pretige avond dan.
Douwe: prettige avond![]()
Moet toch niet veel gekker worden what's next huis aan huis bezoekjes?![]()
Project: GTT Blue Sport
vrijdag zeg j
zal dan 1ns ff kijken of ik dan ook kan komen
weet alleen niet of ik ook kan gaan rijden
heb een behoorlijke knal tegen m'n rug gehad vandaag

Merijn schreef:Inderdaad, vrijdag... Morgen wil ik reserveren!
Maak er 10Merijn schreef:Maareh, gaat het morgen gewoon door? 9 man in totaal? Ik moet namelijk echt gaan reserveren, want anders hebben we kans dat het te druk is en we dus niet kunnen rijden. Zou toch zonde zijn, niet?
Ik hoor het wel!

Heb al lang niet meer gekart dus lijkt me super!!
is nu het verkeerde jaargetijde, maar we moeten een keer naar Assen gaan, daar heb je echt zo'n vet extreem heftige buitenkartbaan, die dingen lopen echt iets van 90 meen ik...echt vet roeleren!!!!
-
Uurtje of 9 lijkt me wel ok....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en jij dan????Tom schreef:gaat rob niet?
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
zo kun je wel makkelijk over drempels heen
:
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /46144.jpg[/img]

[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /46144.jpg[/img]
wat een pongel..
Die velgen horen onder een ster...

Die velgen horen onder een ster...

alsie ze banden op 3.0 bar zet kan rob eronderdoor rijden 

Ook wel een beetje een vertekend beeld, he... Er zit ook al geen lip onder de voorbumper! 
Maareh, zo erg is 'ie nou ook weer niet, Tom. Uden is best een aardige baan. Verder is er niet zo gek veel hier in de buurt, dacht ik zo. Dan zullen we toch richting Utrecht of Duitsland moeten.
Het is maar voor de gezelligheid!

Maareh, zo erg is 'ie nou ook weer niet, Tom. Uden is best een aardige baan. Verder is er niet zo gek veel hier in de buurt, dacht ik zo. Dan zullen we toch richting Utrecht of Duitsland moeten.

tanken met een ladder...ook leuk 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
westervoort zit er ook een.Merijn schreef:Dan zullen we toch richting Utrecht of Duitsland moeten.
maar echt geweldig vind ik die ook niet.
-
- Moderator
- Car: MB
@ Merijn, De baan in uden is zo beroerd nog niet idd. Ik ben er zelf meerdere keren geweest (over de karts was ik niet altijd tevreden). Ik vind het alleen echt belachelijk dat ze heats rijden van 7 min. Ik weet niet wie die toko runt, maar dat is geen liefhebber
. Verder bijvoorbeeld die munten die volgens mij niet meer inwisselbaar waren. Dat soort dingen vind ik gewoon slecht en dat zijn voor mij redenen om daar nooit meer te karten.
Er zijn genoeg leuke banen, alleen niet allen om de hoek.

Er zijn genoeg leuke banen, alleen niet allen om de hoek.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams