Eerst mijn felicitaties.
Wat me opvalt is dat nog niemand heeft gevraagd of de daders al bekend of gepakt zijn, of dat de politie enige aanwijzingen heeft. Lijkt me dat ze éen combinatie van winkelkraak en autodiefstal toch wel onderzoeken.
quadra gevonden !!!
He SUPER dat je auto weer terug is. Ondanks de schade is dit toch een grote meevaller. Want waarschijnlijk krijg je de schade vergoed zij het met een klein eigen risico. En beter je auto met een beetje schade dan geen auto, zeker als het zo'n zeldzame is! Schade is gelukkig weer te repareren en je hebt je mooie unieke r21 weer terug.
Grtz Frank

Grtz Frank
zal een pak vanje hart zijn datie terug is!! Gefeliciteerd!! Succes met de afhandelingen...Hoe gaat t nou met de verzekering? Krijg je alle schade en diefstal vergoed?
-
Nu wil ik niet roet in het eten gooien qua verzekeringsverhaal werk MAAR :
Waarborgfonds dekt alleen schades die door een onbekend motorrijtuig zijn aangebracht aan je wagen, mits jij 2 getuigen hebt die je auto op bijvoorbeeld de parkeerplaats onbeschadigd hebben zien staan.
Bij doorrijden na een ongeval zonder kenteken noteren of geen kenteken aanwezig, zelfde verhaal 2 getuigen.
Overigens ALTIJD proces verbaal opmaken.
Bij mini-casco en/of WA+ (zelfde dekking, andere naam) is diefstal en/of poging tot diefstal verzekerd zonder terugval in No-claim.
Waarborgfonds dekt alleen schades die door een onbekend motorrijtuig zijn aangebracht aan je wagen, mits jij 2 getuigen hebt die je auto op bijvoorbeeld de parkeerplaats onbeschadigd hebben zien staan.
Bij doorrijden na een ongeval zonder kenteken noteren of geen kenteken aanwezig, zelfde verhaal 2 getuigen.
Overigens ALTIJD proces verbaal opmaken.
Bij mini-casco en/of WA+ (zelfde dekking, andere naam) is diefstal en/of poging tot diefstal verzekerd zonder terugval in No-claim.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Mooi dat je hem weer terug hebt!
Balen van de schade, hopelijk komt het goed met verzekering en politie.
Zijn de daders opgepakt?
Ik denk dat het toch niet prettig zal rijden, met het idee dat er anderen in je auto hebben gereden, waarschijnlijk gecrossed, en je wagen voor een diefstal hebben gebruikt...
In ieder geval succes!
Balen van de schade, hopelijk komt het goed met verzekering en politie.
Zijn de daders opgepakt?
Ik denk dat het toch niet prettig zal rijden, met het idee dat er anderen in je auto hebben gereden, waarschijnlijk gecrossed, en je wagen voor een diefstal hebben gebruikt...
In ieder geval succes!
kerel super super gaaf dat ie terecht is,ben echt blij voor je,ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent.
het is een geluk dat jem weer terug hebt,ja woorden schieten me te kort om te zeggen hoe blij ik voor je ben,moet er niet aan denken dat het mij zou overkomen.
het is niemand gegunt,succes met de reparatie van alles en hopelijk blijft dan iedereen er met zijn poten vanaf,groet pat.
het is een geluk dat jem weer terug hebt,ja woorden schieten me te kort om te zeggen hoe blij ik voor je ben,moet er niet aan denken dat het mij zou overkomen.
het is niemand gegunt,succes met de reparatie van alles en hopelijk blijft dan iedereen er met zijn poten vanaf,groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
soms is het beter om niet te weten wie het geweest is,tenminste zo denk ik erover,onderzoek zal zeker wel plaatsvinden,maar of je er wat aan hebt als ze de daders hebben is vraag 2.da-goof schreef:Eerst mijn felicitaties.
Wat me opvalt is dat nog niemand heeft gevraagd of de daders al bekend of gepakt zijn, of dat de politie enige aanwijzingen heeft. Lijkt me dat ze éen combinatie van winkelkraak en autodiefstal toch wel onderzoeken.
zijn misschien toch maar kale kippen waar je toch niet van kan plukken,wees blij dat ze em niet in de hens hebben gezet wat ze meestal doen na een kraak of diefstal!!
daarbij waarom vragen of ze weten wie het geweest is,het belangrijkste is dat de auto weer terecht is
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-

Suc6
some people are alive only because it's illegal to kill them
heel erg top dattie weer terug is !!!
(Y)
Snel de schade repareren en dan weer lekker rijden!
En evt. een alarm aanschaffen is misschien ook geen gek idee.

Snel de schade repareren en dan weer lekker rijden!
En evt. een alarm aanschaffen is misschien ook geen gek idee.
-
wie had dat gedacht
beterzz dat ie terug is 

...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Gelukkig man
blij dat het allemaal nog meevalt...schade is altijd te repareren en is zekers de moeite waard.
En idd kun je misschien nog blij zijn dat je nie weet wie het heeft gedaan...
iig veel succes met de afhandeling en hopelij valt er toch iets te halen....

En idd kun je misschien nog blij zijn dat je nie weet wie het heeft gedaan...
iig veel succes met de afhandeling en hopelij valt er toch iets te halen....
-
Tof dat je 'm terug hebt. 

-
Cool, dat je hem terug hebt.
Kunnen we hem wel op de afsluitingsmeeting bekijken ofniet????
Kunnen we hem wel op de afsluitingsmeeting bekijken ofniet????
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
Rasit,rasit.. schreef:Alleycat schreef: En evt. een alarm aanschaffen is misschien ook geen gek idee.
had ie al
Wat is de stand van zaken ivm jouw clio??
hij is nog niet eens geariveerd in nederland[rsi]peerke schreef:Rasit,rasit.. schreef:Alleycat schreef: En evt. een alarm aanschaffen is misschien ook geen gek idee.
had ie al
Wat is de stand van zaken ivm jouw clio??

sommige weten het waarschijnlijk nog niet maar, ik heb daar een klein ongelukje gehad.. ik reed op de snelweg en ineens vloog er een aardig groot blok hout voor mijn neus.. heb hem proberen te ontwijken maar reed er gewoon dwars overheen.. resultaat is nog niet precies bekend maar, 2 lekke banden en een aantal kromme velgen.. de klap was zo hard dat zelfs mijn zijairbag eruit sprong!!!!
De rechterzijskirt zit compleet los en de voorbumper heeft hier en daar een kras...
mijn stoel moet dus opnieuw bekleed worden, zijairbag, airbag computer enz enz enz nieuwe velgen banden bla bla bla...
de reparatie in turkije zou te lang duren dus zei de ANWB (ben er lid van) dat ze de wagen meenemen naar nederland en ik een vliegtuig ticket kreeg voor de terugreis.. nu is het dus wachten op de auto.. gelukkig ben ik wel allrisk verzekerd maar het kost wel mijn no claim uiteraard...
het is wel klote allemaal want ik had hem bijna verkocht voor 33.500 euro in turkije..
die vent twijfelde nog omdat de invoerkosten bijna 10.000 waren.. na dit ongelukje had hij er al helemaal geen zin meer in...
maar goed ontopic weer

GEFELICITEERD!!!

sorry...
Damn rasit!!
Damn rasit!!

-
beter dat ie trug is!
Alleen jammer van de schade...

Alleen jammer van de schade...