ACT: ICT en (web) Design.
-
- Car: megane 2
als je norton nou ff tijdelijk uitzet doet ie het dan wel?Floris schreef:oh oh oh ... er heeft zich een nieuw probleem voorgedaan...![]()
Ik probeer mijn mail te lezen (hotmail) dus open ik de site > moet ik mijn gegevens invoeren om in te loggen... de site doet het niet... (je kent het wel, de site is op dit moment niet beschikbaar blablabla)
Volgende stap, ik probeer het met mijn MSN-messenger...makkelijk zat, ff aanklikken en ik moet aangelogd zijn...NIET DUS! staat er dat er iets met mijn internet verbinding is. maar er kan niets met mijn internet verbinding zijn, anders kan ik hier ook niets posten!
wat kan het zijn?
- ik heb GEEN firewall
- wel gisteren Norton Antivirus 2004 PRO geinstall.
- andere sites doen het wel!
IT-MENSEN HELLUP ME!!!
Nix, gewoon je eigen gezonde verstand gebruiken!Merijn schreef:Welke beveel jij dan aan?Marcel B. schreef:Norton Antivirus is al een virus op zich... echt de grootst mogelijke rotzooi! Gelijk weg ermee!
Don't walk the grass... smoke it
Ja, dat heb ik ook altijd gedaan en nog nooit last van een virus gehad. Heb Norton er nu wel opstaan, vanwege de firewall, maar da's schijnbaar ook niet zaligmakend.
Feit is wel dat dat soort programma's je PC enorm sloom maken.
Feit is wel dat dat soort programma's je PC enorm sloom maken.

nee, ik heb idd al geprobeerd Norton uit te schakelen. Ik heb het net weer geprobeerd en hij doet het nog steeds niet!joeri_clio_power schreef:als je norton nou ff tijdelijk uitzet doet ie het dan wel?Floris schreef:oh oh oh ... er heeft zich een nieuw probleem voorgedaan...![]()
Ik probeer mijn mail te lezen (hotmail) dus open ik de site > moet ik mijn gegevens invoeren om in te loggen... de site doet het niet... (je kent het wel, de site is op dit moment niet beschikbaar blablabla)
Volgende stap, ik probeer het met mijn MSN-messenger...makkelijk zat, ff aanklikken en ik moet aangelogd zijn...NIET DUS! staat er dat er iets met mijn internet verbinding is. maar er kan niets met mijn internet verbinding zijn, anders kan ik hier ook niets posten!
wat kan het zijn?
- ik heb GEEN firewall
IT-MENSEN HELLUP ME!!!

als ik op de site: http://www.hotmail.com mijn gegevens invoer (emailadres@hotmail.com en vervolgens mijn wachtwoord) druk ik erna op "aanmelden".
Ik heb de button nog geen seconde aangklikt en de pagina verschijnt weer:
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
OFTWEL, IK WORDT GEK EN KAN NIET BIJ MIJN MAIL KOMEN!
AAAAARGH!

Ik ben er achter gekomen!!!Floris schreef:nee, ik heb idd al geprobeerd Norton uit te schakelen. Ik heb het net weer geprobeerd en hij doet het nog steeds niet!joeri_clio_power schreef:als je norton nou ff tijdelijk uitzet doet ie het dan wel?Floris schreef:oh oh oh ... er heeft zich een nieuw probleem voorgedaan...![]()
wat kan het zijn?
- ik heb GEEN firewall
IT-MENSEN HELLUP ME!!!
als ik op de site: http://www.hotmail.com mijn gegevens invoer (emailadres@hotmail.com en vervolgens mijn wachtwoord) druk ik erna op "aanmelden".
Ik heb de button nog geen seconde aangklikt en de pagina verschijnt weer:
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
OFTWEL, IK WORDT GEK EN KAN NIET BIJ MIJN MAIL KOMEN!
AAAAARGH!![]()

Wat bleek:
Dat shit-programma van Norton Internet Security had zichzelf (via uninstall) niet verwijderd, maar deels!
Conclusie: De firewall stond gewoon nog aan!

Alles eraf gepleurd, en het draaid weer!!!

In ieder geval wil ik ff iedereen bedanken die met een suggestie gekomen is! JOEPIE!!

-
- Über-Spammer
Ict'ers.
Weten jullie misschien hoeveel % van de Nederlanders nog op de resolutie:
-800x600 werken?
of
-1024x768 ?
wie oh wie.
-800x600 werken?
of
-1024x768 ?
wie oh wie.
F*CK
Gisteravond is er bij ons bedrijf ingebroken! 11 pc's pleite (precies alle snelste) en hoe!
Netjes alles afgekoppeld ook nog! niks afgebroken, netwerkstekkertjes niet beschadigd! vuile flikkers!
Gisteravond is er bij ons bedrijf ingebroken! 11 pc's pleite (precies alle snelste) en hoe!
Netjes alles afgekoppeld ook nog! niks afgebroken, netwerkstekkertjes niet beschadigd! vuile flikkers!
Bij ons op kantoor zijn er sommige die 800*600 fijner vinden. Ik denk dat in NL ong. 40 % ermee werktMaik (WOOFER) schreef:Ict'ers.
-800x600 werken?
of
-1024x768 ?
wie oh wie.
Ik zit op me werk 1152x864, en als er dan mensen op me scherm kijken zeggen je jeetje wat klein!
Ja vind je het gek als je 800x600 op een 17" draait... sjees nutteloos is dat, zonde van de grootte van de monitor
Snap dat echt niet...
Ja vind je het gek als je 800x600 op een 17" draait... sjees nutteloos is dat, zonde van de grootte van de monitor
Snap dat echt niet...
inside job?Jesper16v schreef:F*CK
Ik heb bij een site gekeken met tot nu toe 55 miljoen bezoeken, hier bij stond:Maik (WOOFER) schreef:Ict'ers.
-800x600 werken?
of
-1024x768 ?
wie oh wie.
1024 x 768 62.7 %
>= 1280 x 1024 22.3 %
800 x 600 15.0 %
Total 100.0 %
Zeker niet, 2 ruiten waarvan 1 met dievengaas voorzien (waarom heet et eigenlijk dievengaas) volledig eruit. En alle werknemers (behalve ik) weten niks van computers.Marcel B. schreef:inside job?Jesper16v schreef:F*CK
Leuk, ziek thuis, en dan toch moeten werken
Maar op die site zullen veel mensen die geen verstand van computers hebben en er alleen maar dom "ramwerk" op doen niet op komenJasper16v schreef:Ik heb bij een site gekeken met tot nu toe 55 miljoen bezoeken, hier bij stond:Maik (WOOFER) schreef:Ict'ers.
-800x600 werken?
of
-1024x768 ?
wie oh wie.
1024 x 768 62.7 %
>= 1280 x 1024 22.3 %
800 x 600 15.0 %
Total 100.0 %
-
- Über-Spammer
Tnx gozer..Jasper16v schreef:Ik heb bij een site gekeken met tot nu toe 55 miljoen bezoeken, hier bij stond:Maik (WOOFER) schreef:Ict'ers.
-800x600 werken?
of
-1024x768 ?
wie oh wie.
1024 x 768 62.7 %
>= 1280 x 1024 22.3 %
800 x 600 15.0 %
Total 100.0 %
-
- Über-Spammer
De rest ook bedankt 

-
- Über-Spammer
Nieuw vraagje:
Ik heb een java menu.
Dit menu staat in een frame.
In dit frame staat ook een layer en in deze layer staat een stuk tekst.
so var so good.
Wat is het probleem:
Als ik met mijn muis over het menu heen gaat komt er een rolout uit. deze zou normaal gesproken over de tekst heen gaan, maar nu gaat hij achter de tekst van de layer.
Hoe los ik dit op??
(mijn layer ligt dus helemaal bovenop terwijl dat eigenlijk voor het menu zou moeten gelden.)
Ik heb een java menu.
so var so good.
Wat is het probleem:
Als ik met mijn muis over het menu heen gaat komt er een rolout uit. deze zou normaal gesproken over de tekst heen gaan, maar nu gaat hij achter de tekst van de layer.
Hoe los ik dit op??
(mijn layer ligt dus helemaal bovenop terwijl dat eigenlijk voor het menu zou moeten gelden.)
-
- Über-Spammer
als jullie het weten PM het ook even AUB.Maik (WOOFER) schreef:Nieuw vraagje:
Ik heb een java menu.
so var so good.
Wat is het probleem:
Hoe los ik dit op??
tnx.
grtz.
Maik.
Dat is kut... Bij ons op school was er 2 weken terug ook ingebroken. Hebben ze alleen alle kabels door gesneden... maar bij toetsenborden en beeldschermen vervang je dat niet zo 1,2,3Jesper16v schreef:F*CK
dus nou typen we op toetsenborden uit het jaar 0 ofzo

-
Probeer eens je layer een negatieve z-index te geven ofzo.Maik (WOOFER) schreef:Nieuw vraagje:
Ik heb een java menu.
so var so good.
Wat is het probleem:
Hoe los ik dit op??
-
- Über-Spammer
TOPPIEEE!!!!!!!!!!!!
hier was ik nooit opgekomen man!
helemaal te gek.
hier was ik nooit opgekomen man!
helemaal te gek.
-
Het werkt dus?
-
- Über-Spammer
nou en of.
het werkt goed man.
het werkt goed man.

-
- Contacteer:
Een kennis van me heeft geen kabel, maar schotel.
De kabel ligt er dus wel, maar hij heeft voor schotel gekozen en is afgesloten van de kabel.
Is het mogelijk dat hij wel kabelinternet kan krijgen? Of zit hij dan ook vast aan kabeltv.
De kabel ligt er dus wel, maar hij heeft voor schotel gekozen en is afgesloten van de kabel.
Is het mogelijk dat hij wel kabelinternet kan krijgen? Of zit hij dan ook vast aan kabeltv.
Welk gebied is het UPC of Kabelnoord ofzo.
Bij deze 2 is het wel zo dat je beslist een kabel tv abo moet hebben om kabelinternet te kunnen krijgen.
Want ze moeten voor kabelinternet 2 signalen aanzetten, het normale beeld geluid signaal en het retour signaal, dus als je dan alleen kabelinternet zou nemen kan je gratis tv kijken dus en dat willen ze niet....
Bij deze 2 is het wel zo dat je beslist een kabel tv abo moet hebben om kabelinternet te kunnen krijgen.
Want ze moeten voor kabelinternet 2 signalen aanzetten, het normale beeld geluid signaal en het retour signaal, dus als je dan alleen kabelinternet zou nemen kan je gratis tv kijken dus en dat willen ze niet....
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Contacteer:
Ja het is UPC, dus kabeltv komt erbij..
-
- Contacteer:
En internet via de sateliet is nog niet te betalen toch?